Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Boeren camping.

U leest om dit moment het verhaal Boeren camping gepost door Sjaak. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sjaak
Gepost op: 2008-8-12

Verhaal:

Boeren camping
Na dat we terug waren van een vakantie in Frankrijk, besloot ik om er nog 14 dagen een mini vakantie er bij aan te knopen. Ik woon alleen en heb sinds een jaar een leuke relatie, en heb dus het rijk voormij alleen om het fijt dat we nog al een stukje uit elkaar wonen. Nu had ik mijn caravan op een leuke boeren camping neer gezet en zou zo nog 14 dagen daar lekker blijven staan. Vandaar uit ging ik gewoon aan het werk en deelde mijn werk zo in zodat ik na mijn werk nog lekker op de camping een heerlijke tijd kon vermaken, ik mag graag lezen dus ik nam het ervan. Ik ging mij dus ook altijd na mijn werk even lekker douchen, een hapje eten en de hele avond was dus voor mij.
Nu is er op die camping ook een soort schuur waar je als groep lekker vakantie kunt houden, nu was dit ook het geval, en was een groep meiden die een trektocht hielden met hun paarden.
De paarden werden lekker in de wei gezet en die groep vermaakte zich heerlijk in die schuur, veel gegiechel je kent dat wel.
Ik was die dag wat later terug van mijn werk als normaal, het was een lange dag geweest en voordat ik verder ging nam ik eerst een biertje.
Nadat ik een makkelijk hapje had gemaakt en gegeten besloot ik om mij lekker te douchen, en wat mij toen overkwam zou in mijn stoutste dromen niet in mij opkomen.
Een stel van die meiden die waren in het toilet gebouw zich aan het vermaken, een stuk of 4 van die meiden waren zich aan het douchen en een paar anderen waren al schoon en zich verder aan het optutten. Ik liep het toilet gebouw in en hoorde de eerste pikante opmerkingen al vallen, maar wat ik toen nog niet wist dat 2 van die meiden in het heren gedeelte zich aan het dochen waren. Ik liep dus zonder argwaan een douchecabine in en tot mijn grote verbazing stond daar een meid van een jaar of 17, een mooi strak figuurtje mooie lange donkere haren lange benen en een stel mooie borsten een mooie volle B. Ik schrok en stond geheel perplex aan de grong genageld. Ook zij schrok een beetje maar deed verder of er niets aan de hand was. Ik zei tegen haar, ben jij niet aan de verkeerde kant aan het douchen, want dit is de heren kant. Weet ik zei ze, maar de andere cabines waren bezet, waarop ik antwoorde want ik wil mij nu ook even graag docuhen. Nou zegt ze dan kom je er toch bij onder. Ik wist even niet wat ik mee aan moest, maar trok dus de stoute schoenen uit en ging bij haar onder de douche. Ik ben Femke vertelde ze mij en ik stelde mij dus ook voor. Nadta ik helemaal weer tot mezelf gekomen was vroeg ik haar of haar rug nog gedaan moest worden, het antwoord kon natuurlijk wel raden, en ik begon haar heerlijk in te zepen, het voelde echt heerlijk aan zo'n heerlijke jonge huid. Ze bleef voor mij staan en merkte dat ze ervan stond te genieten. Ik nam haar hele rug onder handen en liet die langzaam naar haar billen glijden. Ook nam ik de zijkanten van haar rug mee en streelde zo ook de zijknaten van haar borsten mee. Ik begon zelf ook al opgewonden te raken en mijn lul stond al helemaal in de startblokken voor haar. Ze kreeg het in de gaten dat ik dus al een flinke stijve had en begon met haar billen tegen mijn lul aan te rijen, en ik zal je zeggen ik kon het nog maar net inhouden of had ik mijn zaad al over rug gespoten. Vervolgens draaide zij zich om en vroeg of ik haar voorkant ook nog wilde wassen. Ik zei niets en begon haar in te zepen. dat was een genot dat mooie jonge lijf te mogen wassen. Ik zakte door de knieen en begon haar benen te wassen en zo kreeg ik een mooi uitzicht over haar heerlijk kutje, die was met een dus streepje iets bedekt. Tijden het inzepen van haar benen begon ik ook zachtjes haar schaamlippen te strelen, waarbij ze haar benen begon te sprijden. Het was voor mij een teken dat ze meer wilde dan alleen maar haar helpen met wassen. Nadat zij zich afgespoeld had, nam ik het commando over en begon haar heerlijk te likken, ik deed haar lippen iets uit elkaar en begon zo aan haar kliyje te likken, en te zuigen, Tijdens het beffen ging ik met mijn vingers op zoek naar haar G-spot en de andere vinger verdween in haar anus, haar handen drukten mij hoofd steeds dieper in haar venusheuvel, en het duurde dan ook niet lang of Femke kwam heerlijk klaar, en een tweede orgasme kwam er gelijk achteraan. Nadat ze een beetje op adem was gekomen begon ze mij heerlijk te zoenen, en haar handen gleden regelrecht naar mijn lul die er helemaal klaar voor was. Al kussend en strelend gleed ze naar benenden, waarna ze vol overgave mij begon te pijpen en het duurde dan ook niet lang of ik kwam tot een explosie van genot in haar mond klaar, ze slikte het niet door maar mijn sperma liep over haar kin en borsten heen. Het was zo geweldig dat ik bijna nog een keer klaar kwam. Het duurde even voor ik weer bij mijn positieven kwam, en daarbij bedankte ik Femke met een heerlijke tongzoen. We hebben elkaar nog even geholpen met afspoelen. Femke droogde zich af en deed haar kleren aan en verliet met een kus de douche cabine. De volgende dag moest ik vroeg weg, en heb Femke nadien niet meer gezien of gesproken. Ik heb de hele dag nog genoten van mijn erotische ontmoeting met Femke, en hoop haar ooit nog is te ontmoeten.



Aantal keer bekeken: 45299
Waardering: 9.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online