Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bouwvakker of ideale man?.

U leest om dit moment het verhaal Bouwvakker of ideale man? gepost door Chrissy v/d T.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Chrissy v/d T.
Gepost op: 2011-1-31

Verhaal:

Bouwvakker of ideale man?
Op een mooie maandagmorgen, liep ik van school naar huis. Ik was nog maar achttien (ik zat in mijn laatste schooljaar), had blond haar en redelijk grote borsten.
Al een week lang waren er bouwvakkers aan de overkant van mijn huis bezig geweest met een nieuwe flat. Elke keer als ik in mijn schooluniform (kort rokje en wit blouseje) voor bij liep, floten er wel twee bouwvakkers naar me.
Mijn vader spoorde me die maandag aan om een kopje koffie naar ze te brengen, ze werkte veels te hard met maar twee pauzes van elk vijf minuten. Ze hadden vast wel trek in warme koffie, in plaats van die koude koffie uit die ijskoude thermoskannen.
Ik gehoorzaamde mijn vader door een groot dienblad met kopjes koffie mee te nemen naar de overkant. Mijn vader zelf ging darten in een cafee aan de andere kant van het dorp en mijn moeder was naar een vriendin in Monster, terwijl ik zelf in een afgelegen klein dorpje woonde waar niet eens zo vaak flats werden gebouwd.
Ik liep naar de mannen, nog steeds in mijn schooluniform. "Goedemorgen, is er behoefte aan een heerlijk kopje koffie?" vroeg ik.
"Altijd," zei een man.
Mijn vader belde op of ik ze geen gezelschap kon houden en ik antwoordde dat ik dat al deed.

Om zes uur gingen de meeste bouwvakkers naar huis, behalve eentje die mij volgens mij wel zag zitten. "Hee, schatje," zei hij gluiperig.
"Hoi, man," zei ik terug; ik wist zijn naam niet.
"Noem me maar Duncan," zei de man.
Ik glimlachte. "Moet je niet naar huis?" vroeg ik en ik liep op hem af. Ik zag dat er een bobbel in Duncan's broek verscheen. Ik glimlachte nog eens en legde mijn armen om Duncan's nek. Ik wist dat de bobbel in Duncan's broek nu groter was...
"Kom maar eens mee," zei Duncan en hij glimlachte geheimzinnig. Er bleek al een deel van de flat klaar te zijn; twee muren en er lag (gek genoeg) een matras.
Mijn flirtpogingen waren gelukt. Gelukkig zag ik Duncan wel zitten. Ik pulkte aan een knoopje van blouse.
"Laat mij maar," zei Duncan en hij liep naar me toe. Hij knoopte mijn blouseje los.
"Poeh, het was zo heet.." zei ik verleidelijk en ik ging op het matras zitten. De bobbel in Duncan's broek werd nog ietsje groter en ik was bang dat zijn broek zou scheuren. "Kom maar hier," zei ik.
Duncan liep met stevige passen op me af en ik knoopte zijn broek los. Ik deed hem naar beneden. Zijn donkerblauwe boxer werd zichtbaar. Ook die trok ik naar beneden. Ik nam de pik in mijn mond en begon te zuigen, soms beet ik een beetje in die heerlijke, stijve lul van Duncan.
Niet lang daarna deed Duncan mijn korte rokje omlaag, trok mijn string ook om laag en ging met twee vingers mijn kutje vingeren. "Neem me!" kreunde ik en Duncan gehoorzaamde. Hij stak zijn lul in mijn natte kutje en neukte me - eerst voorzichtig, toen steeds harder.
Terwijl Duncan en ik omstebeurt kreetjes uitstootte, hoorde ik mijn telefoon af gaan. Ik maakte me los van Duncan en liep naar mijn tas. Ik maakte hem open en trok mijn mobiel er uit. Duncan liep op me af en deed zijn lul in mijn kontje die een iets uitgebreider exemplaar was, dan die van een normale zestienjarige.
Ik nam op. Het was mijn vader. "Hee, dochter, waar hang je uit?" vroeg hij. "Ik ben bij een vriendin van me. Mag ik daar blijven slapen?" vroeg ik. Mijn vader zei dat het goed was.
Ik legde mijn mobiel weg en Duncan begon nu mijn kontje te masseren terwijl zijn lul rustig in mijn kontje stootte. Niet veel daarna werden Duncan's stoten harder en volgde sneller na elkaar. Duncan haalde zijn lul uit mijn kontje en ik kreunde een keer hard. Hij draaide me om - ik stond nu met mijn rug tegen de muur.
Hij begon nu mijn kutje weer te verwennen, maar dit keer door mijn schaamlipjes open te duwen en zijn tong rondjes te laten draaien rond mijn clitoris.
Toen stak hij zijn lul weer in mijn kut en stootte nu nog harder dan voorheen. Ik voelde hem langzaam klaar komen terwijl hij mijn borsten kneedde, aan mijn harde tepels likte, in mijn borsten beet... Ik kreunde toen het warme zaad van Duncan mijn kutje vulde.

Die avond was ik de hele nacht met Duncan. Ik was bekomen van de hevige seks in het flatje aan de over kant, dus wou nog wel een keer. Tijdens het zien van een seksfilm, neukte Duncan me, vingerde hij me en pijpte ik hem.
Mijn vader weet nog steeds van niks.

Nu ben ik een mooie dame van 34, maar ik heb ondertussen een aardige man die goed voor mij en mijn dochtertje van 2 zorgt. Ook mijn man weet niets van dit stiekeme seksavontuurtje in de flat en bij Duncan thuis, maar ik zelf blijf dit altijd herinneren.

- Chrissy v/d T.

Aantal keer bekeken: 6053
Waardering: 5.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online