Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bram of Dirk?.

U leest om dit moment het verhaal Bram of Dirk? gepost door Margiet emongo. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Margiet emongo
Gepost op: 2009-7-7

Verhaal:

Bram of Dirk?
Afkeurend bekijkt ze zichzelf in de spiegel. Getver! nou is die broek alweer te klein! Mam! Lisa's moeder komt uit de keuken en vraagt: Ja schat, wat is er? Sinds wanneer heb ik die nieuwe jeansbroek van Britney Spears? Sinds gisteren schat! Plots ziet Lisa een euro op de grond liggen: Hè, een euro! Maar dan gebeurt het: KREK! Oh, nee! mijn broek van Britney Spears is naar de vaantjes! Lisa kijkt naar haar moeder: IS DIE BROEK ALWEER GESCHEURD? ! VERTEL, WAT HEB JE NOU WEER GEGETEN? ! Lisa zwijgt en dat maakt het natuurlijk erger. EN JIJ GAAT JE MOND OPENDOEN! Ik, ik, ik heb alleen maar die pot met gummiberen opgegeten! DE HELE POT? ! Ja, mama, zegt Lisa, die beschaamt naar de grond kijkt. TRIIIING! Ik ga wel kijken wie het is! Lisa's moeder doet de deur open: Oh, kijk eens, Frieda, dat is lang geleden! Dag mama, ik heb jou ook gemist! En wie is deze kerel? Dat is Bram mama! Hij ziet er erg keurig uit, oh, maar wat sta ik nu te kletsen, kom toch binnen en drink een kopje koffie! Hè, Lisa, dag zusje kom es! Lisa zegt niks en staart voor zich uit. Lis, is er iets dat je me moet vertellen? Dan barst Lisa in tranen uit: MAMA IS ALTIJD BOOS OP ME! JIJ KRIJGT ALLE AANDACHT GEWOON OMDAT JE SLANK BENT EN IK KAN DAARMEE NIET LEVEN! Frieda schrikt ervan. Oh, kom es hier Lisa, toe huil maar niet! weet je wat, ik zal je een geheimpje verklappen! Ik... Frieda! De koffie wordt koud! Ja, mama ik kom! Ik vertel het je wel later hoor! Frieda komt bij haar vriend Bram aan tafel zitten. En meisje, vertel eens, hoe heb je Bram leren kennen? Oh, gewoon in een het park! Ik leerde hem kennen en van het een komt het ander hè mama! Ja schat, maar zeg weten jullie het al van Lisa? He, zegt Frieda. Wel haar broek is alweer gescheurd! Dat wicht is een echte vreetmachine! Hè, Lisa komt es! Lisa komt met met haar handen geklemd op haar achterste. DOE JE GROTE HANDEN VAN JE DIKKE ACHTERWERK! Ik, ik. .. DRAAI JE EENS OM! NEE! DRAAI JE OM! !! Lisa draait zich om en Bram kijkt met grote ogen naar de broek van Lisa. Wat een scheur! Ja hè, gelijk heb je hoor Bram! Dat wicht doet niks anders dan vreten! Bijvoorbeeld als ik naar de supermarkt ga om inkopen te doen dan haalt ze de koekendoos uit de kast! En als kers op de taart nog een goeie scheut cola, maar ik heb haar al zo vaak gezegd dat ze cola light moet drinken! Dan kijkt mama Lisa strak aan: Doe je broek uit, dan laat ik de scheur zien aan je zus! Nee! Gilt ze. DOE DIE BROEK UIT! Lisa doet haar broek uit en dat ziet Frieda het: LIS, DIE BLAUWE PLEKKEN BEN JE GESLAGEN? ! Ja door. .. HOU JE MOND! Zegt Lisa's moeder paniekerig. DOOR MAMA! IK HEB HET EINDELIJK VERTELD EN DAAR BEN IK BLIJ OM! Schreeuwt Lisa. Kom zusje kom maar even bij me op schoot, ik geloof dat ik een zalfje heb waarmee ik je billen kan inwrijven! Lisa komt bij haar zus op schoot. Frieda rommelt in haar handtas van Puma. Aha, hebbes! hier heb ik het! Frieda knijpt hard op de tube zalf. Oef, er zat gelukkig nog wat in! Oh, dat is zalig hoor Frie! Maar nu het volgende nieuws! Frieda en Bram gaan opeens heel dicht bij elkaar zitten, wel EU, Bram vertel jij het? Wat vertellen? Oké dan, Bram en ik gaan trouwen! WAT? ! Oh, sorry hoor Frieda, maar ik was alleen een beetje geschokt enne wie zal het bruidsmeisje zijn? Lisa! Lisa? Komaan, laat me niet lachen! Die jurk zal zo gescheurd zijn en bovendien wil ik me niet belachelijk maken, niet waarom doe je dochter van de buurvrouw niet? Nee, mama, het is en het blijft Lisa, zegt Frieda. Twee dagen later trouwen Frieda en Bram. Als Lisa naar voren treedt bekijkt iedereen haar van alle kanten aan. Hè, moet je es kijken, zo jong en nu al zwanger! Nu dachten de mensen dat Lisa zwanger was! Maar toen Lisa de bloemenkrans van een klein bruidsmeisje op de grond zag liggen bukte ze zich en. KREK! Haar jurk was gescheurd! Huilend rent Lisa de kerk uit en dan verstopt ze zich achter een hoekje. Frieda zit naast haar en zegt kom schat, we gaan naar huis. Ze nemen de bus en vertrekken naar huis. In de bus kijken iedereen Frieda en Lisa aan. Lisa doet haar handen op haar billen. Lisa en Frieda zitten op de achterste bank. Onder haar trouwjurk draagt ze een rok Lisa ook. Lisa zegt Kom we doen onze jurken uit. Lisa pakt een tas uit haar rok en stopt daar Frieda´s en haar jurk in. Eigenlijk is het redelijk leuk zonder Bram, hij noemt me altijd vreetmachine. Frieda zegt ja het wordt één keer tijd dat we het uitmaken. Als de bus stop in Amersfoort dan stappen Frieda en Lisa uit. Lisa zegt mam ik denk dat het begint te regenen.
Frieda zegt KOM OP RENNEN! Lisa rent nu zo snel ze kan zelf haar moeder voorbij steken.
Als Bram thuis is zegt hij mijn trouwfeest ik verpest allemaal door die vreetmachine. Hela, let een op je woorden vreetmachine zij had mij voorgestoken bij het rennen want het begon te regenen. Haha, dat zal wel. Lisa schreeuwt het uit WEL WAAR HOOR DUN PLANK IK WIL JOU NOOIT MEER ALS PAPA HEBBEN VERLAAT DEZE HUIS NU VOOR ALTIJD! Lisa rent naar haar kamer. Je krijgt 1 week huisarrest. Lisa schreeuwt DAT BEPAAL JIJ NIET ALLEEN MIJN MOEDER JIJ BEN MIJN ECHT VADER NIET!
Frieda zeg Ik kan er niks aan doen dat jij haar stiefvader bent. En ze gaat naar de keuken.
IK WIL MIJN ECHTE PAPA TERUG! DIRK IK MIS JE! De volgende morgen zit Frieda na te denken en haar koffers en die van Lisa staan klaar. Lisa word wakker en zegt waar zijn al mijn kleren. In deze koffer. Waarom? Ik heb gisteren avond nagedenkt en jij heb gelijk we gaan naar je tante mijn zus Frieza. Dus we nemen de trein van Amersfoort naar Almere dan met de bus naar her station ze moeten dan 1 nachtje slapen dan zijn we in België. Lisa gilt MAAR DAT IS FANTASTISCH! Sstttt dit mag je stiefvader niet weten hij slaap nog je hoeft je niet te douchen want bij Frieza ga je douchen al dat mag? Trek snel je kleren aan. AL Lisa klaar is met kleren aantrekken vertrekken ze maar in de trein gebeurd er iets heel erg……..
Word vervolgd…..


Aantal keer bekeken: 2254
Waardering: 2.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online