Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Broer en Zus..

U leest om dit moment het verhaal Broer en Zus. gepost door Paulien. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Paulien
Gepost op: 2011-5-22

Verhaal:

Broer en Zus.
Ik, Linda, had samen met mijn broer afgesproken een film te kijken. Ik had hem al een lange tijd niet meer gezien en kon niet wachten hem weer eens te zien. Ik zat nog maar net op de bank toen ik de bel hoorde. Ik liep er naar toe en deed de deur open. 'Hans, je bent er!' Mijn broer, Hans, stond voor de deur. Hij liep naar binnen en gaf me een knuffel. Ik voelde zijn hand op mijn kont. Even schrok ik, maar ik liet hem maar even genieten. Zijn vriendin had het een tijdje geleden uitgemaakt en hij bedoelde er vast niks mee.
Even later keken we naar de film. Al snel kwam ik erachter dat ik de verkeerde film had gedownload. Een of andere porno film. Ik vond het zelf best geil, maar ik haalde hem er snel af. ik had nog nooit seks gehad met een jongen, dus voelde ik me ongemakkelijk bij zulke tapes. Maar ik zag dat Hans zuchtte. 'Sorry, verkeerde film.' Hans stond op. 'Laat maar, het is niet erg. Zullen we anders naar boven gaan? Ik wil de boel hier even verkennen.' Ik vond het goed en leidde hem naar boven. Ik keek stiekem achterom en zag dat hij onder mijn jurkje keek. Maar ik vond het niet erg, zelfs heel leuk. 'En dit is de slaapkamer.' het was een grote kamer met een tweepersoonsbed. Hans liep de kamer in en ging liggen. 'Fijn bed he? Er zitten best veel veren in het matras.' Zei ik snel. Ik ging op de rand van het bed zitten. Hans pakte me vast en zei zachtjes: 'Waarom ga je niet liggen?' Voorzichtig ging ik liggen, met mijn hoofd op zijn lul. Ik voelde dat hij stijf stond en ik werd opeens geil. Mijn tepels werden hard en dat scheen door mijn jurkje heen. Hans keek erna en zei opeens: 'Mag ik even voelen?' Ik was verrast van zijn vraag. 'Ik weet niet Hans, dit voelt niet goed. We zijn familie en zo..' Maar Hans vroeg het nog eens. 'Goed, jij je zin. Snel dan.' Hans boog zich gelijk voorover en legde zijn handen op mijn grote borsten. Hij wreef over mijn tepels en ik kreunde zachtjes. Het voelde heerlijk. 'Mag ik ze likken?' Vroeg hij opgewonden. Ik zag pretlichtjes in zijn ogen. 'Ja heerlijk!' Riep ik geil. Hij deed mijn jurkje uit en begon te likken. Ik legde hem op me en kreunde. Het bed begon te kraken. Hans deed zijn broek uit, ook zijn boxer, en legde zijn lul tussen mijn borsten. Hij ging op en neer en al snel pakte ik hem vast. 'Lekkere lul heb je.' Hij knikte. Ik begon hem te pijpen. Het was heerlijk. Zo iets lekkers had ik nog nooit meegemaakt. Hij gaf me een klap in mijn gezicht toen ik moe werd. 'Kom op, geile prinses van me, pijp harder!' Na een tijdje haalde hij de grote lul uit mijn mond en deed hij mijn slipje uit. Ik kreunde toen hij mijn kut begon te likken. 'Hans, heerlijk! Ga door!' Hij deed er nu twee vingers in en deed ze er zo ver mogelijk in. Het zweet brak ons uit. Ik riep opgewonden: 'Hans, doe die goddelijke lul van je in mijn kut, snel!' Hans liet dat mij niet twee keer zeggen en deed zijn lange lul in mijn kut.
Zo gingen we een dik uur door, totdat hij zei: 'Ik moet gaan. Dit moeten we snel nog eens doen!' Hij trok zijn kleren weer aan en liet me daar liggen. Nog snel tongden we geil en masseerde hij mijn borsten. Daarna liep hij me kamer uit en was er zogenaamd niks gebeurd.

Aantal keer bekeken: 48692
Waardering: 4.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online