Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Brussel.

U leest om dit moment het verhaal Brussel gepost door Peter Verwey. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peter Verwey
Gepost op: 2007-4-29

Verhaal:

Brussel
We waren alledrie nog maar net achttien en met de sportclub naar Brussel. Die dag speelden we een goed tournooi. Moe kwamen we bij ons gastgezin aan. Nadat we nog wat gekletst hadden, doken we ons bed in. Ria en Gerda op de ene kamer en ik op de andere.
Ik had nog een spannend boek meegenomen en had nog maar een paar bladzijden gelezen of de deur ging heel langzaam open. De beide meiden keken lachend mijn kamer binnen.
Ze hadden allebei een kussen meegenomen en gingen zich op mijn bed installeren.
De kleine leeslamp op het nachtkastje bezorgde mij een boeiend schouwspel, toen Gerda zich voorover boog om het kussen neer te leggen. Haar hele lichaam was te zien. Fantastische borsten en heerlijk lange benen. Toen ze zich bewoog schommelden haar borsten een beetje. Ik kon tussen haar benen doorkijken. Ze had een strak slipje aan.
Ondertussen was Ria dicht tegen me aan gekropen. De warmte en de zachtheid van haar lichaam bezorgden mij een enorme erectie. Gerda had in de gaten dat ik door haar nachtjapponnetje had kunnen kijken. Expres bleef ze voorover gebukt staan en ze zette haar handen tegen de muur. Plotseling voelde ik een hand over mijn dijbeen gaan.
Ik liet mijn ene hand bij Ria onder haar nachtjapon verdwijnen en met mijn andere hand ving ik een van de borsten van Gerda.
Terwijl Gerda zich aan de andere kant van mij nestelde, draaide Ria haar gezicht naar me toe. Haar tong verdween diep in mijn mond. Gerda liet zich ook niet onbetuigd. Zij schoof de dekens helemaal weg, en omdat ik altijd naakt slaap, stond mij pik fier omhoog.
Opeens waren haar lippen om mijn pik heen.
Ria lag nu met haar benen wijd en haar voeten tegen elkaar. Mijn hand verdween in haar broekje, ik zocht haar heerlijke grotje. Ik had nog nooit zo'n heerlijk zacht en zo'n nat kutje gevoeld. Gerda had ondertussen alles uit gedaan. Mijn hemel, wat een lichaampje had dat grietje.
Toen ze op me kwam zitten dacht ik dat ik gek werd.
Na een paar keer op en neer gegaan te zijn kwam Ria ook in actie. Zij wilde ook wel eens lekker geneukt worden.
Ze had wel een wat wijder kutje, Maar wat een nat plekje. Terwijl Ria onder me kronkelde, Boog Gerda over me heen. Ik voelde haar harde tepels op mijn rug, haar handen verdwenen tussen mijn benen. Ik voerde mijn tempo wat meer op.
Ik kon het maar een paar minuten houden, probeerde aan alles te denken, maar niet aan kutjes, billen, buiken en borsten.
Ik moest niet in haar spuiten, en trok op tijd terug.
Gerda ging gauw naast Ria liggen en ik kon het niet meer houden. Ik spoot mezelf leeg over hun heerlijk lichamen.
De volgende ochtend bij het ontbijt deden ze alsof er niets gebeurd was.


Aantal keer bekeken: 13181
Waardering: 6.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online