Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Buurmeisjesmooi..

U leest om dit moment het verhaal Buurmeisjesmooi. gepost door Je collega. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Je collega
Gepost op: 2008-2-5

Verhaal:

Buurmeisjesmooi.
Het overkomt me dagelijks.
Mijn borst bonkt hard. Dan moet ik haar zien, en als ik haar niet zie, zorg ik voor excuus om tóch.
Zij, het meisje op het werk. Onmetelijk vrolijk, burenmeisjesmooi. Grote bek en even grote kwetsbaarheid.

Laatst was ze moe. Oud-zat van gisteren. Halfopen ogen en net iets minder beweeglijke tong.
"Zeg, zie jij er slap uit", hoorde ze van iedereen. Maar ik wist niét waar ik het had.

Mijn blonde, springerig opgewekte spraakwater draaide op halve toeren. Meer tijd om de schoonheid van haar spaarzame bewegingen gade te slaan, toch? Zien ze het dan niet. Haar halflange haar glooit met net iets minder deining, haar anders wat agressieve enthousiaste mond houdt het op zoet lipbijten. Haar ogen hondstrouw traag. Man, hoe kan iemand zo moe zijn en toch zo onmetelijk sexy gloeien, een engel.

Mijn bewondering valt haar op. Komt ze nu net niet nog iets dichter dan anders staan? Ben ik verliefd of bloedgeil? Vermoedelijk beide. De ene seconde wil ik haar troosten 'kop op, de dag zit er bijna op'. Die vele, vele andere wil ik haar je-weet-wellen. En hard.

Goed slaap ik sindsdien niet meer. Slaapwroetend bedenk ik wat ik met haar moet. Haar de regels hierboven nonchalant afgeven op een blaadje, samen met een zwarte zijden sjaal? "Gewoon, een verrassing. Lees, en als het je bevalt kom dan na het werk even langs." Melig, maar komt ze niet, dan heb ik haar toch lacherig gevleid. Komt ze wel, "Wacht dan wel geblinddoekt, zoal een verrassing vraagt."

Want als ze zomaar komt weet ik dat we – ik - twijfels krijgen. Wat mijn lijf wil, doe je niet zomaar met een collega, toch? Die losse doek stelt duidelijkheid. Onze kleine box buiten de regels van het werk. Een "Ja, doe maar" geeft ze zo. Zonder meer.


En ze staat er. Tegen de spierwitte muur van mijn bureau, in de geelrode gloed van een zettende zon. Warmkleurend licht, enkel gebroken door openstaande glasdeur en een lichtdansend doorkijkgordijn.
De naar binnen gedraaide tip van haar linkerschoen verraad haar. Even gespannen als ikzelf is ze.

"Hey" krijg ik nog net over mijn lippen. "Hey" prevelt ze onhoorbaar zacht terug. In de tijdsbrekende stilte die volgt, bewonder ik haar vanuit de deuropening. Dit kan ik uren doen. God wat is ze mooi en kwetsbaar. Zachte fonkelende halfhoge slipperhakjes, goedgefitte jeans, beklemmend bruin topje met een hals die een blik op haar wit onderbloesje en hevig lokkend décolleté prijsheeft. Haar handen strak tegen de muur, steun zoeken in vertwijfeling over wat volgt. Ze heeft de zwartzijden sjaal om haar hoofd, dat zacht getild leunt tegen de contrasterende witglanzende muurstenen. Haar hals verleidelijk sturend richting borst.

Ik ga voor haar staan op centimeterafstand. Zie haar mond zachtjes opengaan, haar adem mij strelend.
Ze ruikt weer zo. Naar de geur die me van alle rede afhoudt en lijkt aan te moedigen.

Zacht neem ik haar toch wat zwetende rechterhand en breng hem boven haar hoofd. Met haar arm hoog, spant haar top nog strakker om haar borst. Een streepje van haar zij komt bloot, de lauwe wind tekent er hunkerend kippenvel op. Ik streel langs haar onderarm over haar zachte oksel langszij haar borst net omheen de rand van haar doorpriemende tepel naar onder, tot mijn vingers haar naakte buik zacht toetsen. Zowat direct ademt ze en pas voor de tweede maal verlossend uit. Mijn vingers maken haar riem los, verlossen haar broeksknopen en schuifelen langs het bloemstrikje midden van haar roze slip. Ze kantelt haar bekken verwachtend naar voor maar ik stop, en zak op mijn knieën. Wat staat ze daar zoet. Ik pauzeer, bewonder en maak zeker dat ze hunkert. Niets krijgt ze voor ze wilsgek wordt.

Ik hef haar linkerbeen bij haar enkel net genoeg op om haar hakje te doen zweven boven de grond en geef het een tik zodat het van haar voet valt. Zelfde rechts. Haar tenen krommend strekt ze de benen terwijl ik haar jeans over haar ronde kont neersleur. Men mijn hand zacht in de glooi van haar knie hef ik haar been eruit. Met die beweging zie ik de zijkant van haar slip in haar lies licht loskomen van haar lijf, een glimp gunnend. Ik wil haar zo mogelijk meer dan zij mij. Eens de jeans uit herplaats ik haar voeten, gespreid en met de hiel schuin hellend tegen de muur die haar billen koud drukt.

Hoe mooi die roze liefloshangende slip met fijn gekartelde randjes ook is, ze moet vanonder naakt. Ook al omdat er nu al vocht op aftekent dat niet verloren mag. Uit. Met mijn open vlakke hand druk ik tussen haar benen. Seconden bewegingloos druk uitoefenend. Tot ze licht wrijvend tegendruk begint te bieden. Na één kanteling stop ik en sluit ik mijn hand langzaam, vingers glijdend haar slip grijpend. Weer wat druk plaatsen en hem dan naar beneden trekkend, over één been uit. Aan de voet van het ander los hangend als perfect accessoire. Zalig naakt is ze nu, de wind aarzelend langs haar gespannen dijen. Maar hij noch ik kan er goed bij. Dus druk ik zachtjes naar beneden op haar schouder. Ze snapt het teken en zakt gewillig door haar benen. Terwijl haar billen tergend traag langs de muur glijden, spreid ze tegelijk haar knieën zo ver mogelijk van elkaar. Terwijl ze daar zo hurkend op haar tenen zit, zie ik dat haar lipjes loskomen van elkaar. Ik help ze, door met een hand op elke bil nog even extra spreidkracht te zetten. Dit is hoe ze even mag blijven.

Met één vinger nader ik zijwaarts haar natte lippen, passeer erover en plaats het topje uiteindelijk in de achterste binnenrand, zodat ik door haar poes heen de aftekening van haar aars voel. Ik glij naar voor terug eruit, zeker makend van een natte vinger. Die plaats ik nu op haar aars, die ik zo zachtjes nat masseer. Door haar houding staat die extra gespannen en klaar. Draaiend over haar kontspier haal ik af en toe wat poesvocht, onder haar kreunende steun. Ik voel dat haar aars stilaan zacht opent en breng een vingertop in. Ze kronkelt. Ik trek haar met die vinger wat naar me toe tot ze wat meegeeft en ik net iets dieper ga. Ik controleer haar, ze is klaar. Ze kan zichzelf niet méér presenteren. Haar gekanteld bekken smeekt.

Met mijn vinger hoog kus ik haar binnendij. En nog eens. Traag sluipend tot mijn mond haar lippen raakt. Met mijn tong verken ik de rand van haar heuveltje, zacht rakend aan nat gespreide lippen. Haar nu hard zwellende poes verwelkomt me meesterlijk. Kletsnat en warm begeleid ze me naar haar klit. Die ik wat negeer door er spelend langs te gaan. Er rond, ernaast, eronder. Vlak. Tot ik met het plat van mijn tong het met één heel trage lik zacht opschrik en terug bedaar. En nog eens, tergend traag slepend tot de blos op haar wangen staat.

Ik stijg op langs haar lijf, tussen haar kniën omhoog en kus haar, nog nat. Gretig zoekt haar tong de mijne, ik druk mijn lichaam tegen het hare. Mijn broek maakt ze haastig los, trekt hem neer en zoekt met haar koude hand greep. Ze glijd langs mijn lies onder mijn ballen door, duwt op mijn stam, komt terug omhoog, knijpt handvol in mijn ballen en lost ze vallend. Vlak erboven grijpt ze mij vast om nooit meer te lossen. Ze duwt naar beneden waardoor mijn lul zo mogelijk nog strakker gaat staan. Ze manoeuvreert mij bonkend in haar en duwt me gehaast omhoog, onderdoor mijn ballen.

Ze wint dus. Noch wel zonder al te veel gesmeek, dus vertik ik om alsnog te stoten. Hard één keer kan ze krijgen, en zo hou ik aan. Opgespannen, haar bijna opliftend zit ik strak een minuut zo diep ik kan. De continue druk doet haar naar adem schokken en ik voel hoe ze door haar eigen kleine kronkels steeds warmer wordt. Ik grijp met mijn handen haar billen en klim naar haar aars. Met twee vingers aan elke kant trek ik die strak open, nog altijd heffende druk aanhoudend met mijn lul in haar. Ze zweeft zowat waneer ik twee vingers in haar aars binnenglijd, van elke hand één. Ik duw mijn bekken naar voor en graaf mijn lul nog dieper in haar. Vol kracht span ik mijn lijf op, samen met de muur draag ik haar nu helemaal van de grond. Haar hart klopt uit ritme en ik voel ze binnenin opspannen. Finaal en met een overweldigende gloed, kreet, krassende nagels voel ik haar volnat over me klaarkomen. Ze zakt ineen, komt los van de muur en omhelst me steunzoekend. Nog steeds op mijn lul paraderend hou ik haar vast met één arm. Met mijn andere hand spreid ik naast haar poes haar billen open, zodat ze nog dieper zakt, en haar vocht langs mijn balzak stroomt. Gloeiend heet voelt ze. Ik trek me terug en laat haar langs mijn armen zakken op de grond. Met geheven knieën en plat op haar kletsnatte bips zit ze daar zo na te zinderen. Ik schuif haar voeten uiteen en kus haar neusje, waarop ik me voldaan rechtzet, mijn nog kletsnatte lul glimmend en van poesvocht druppend. "Hier hou ik het op", zeg ik voldaan. "Mooier kan niet, en meer volgt later. Als je braaf bent natuurlijk."

"Akkoord", antwoord ze speels lachend, "maar dan moet je me één dingen gunnen". "Wat dan?" vraag ik.
"Je naar mij geurende lul net zo onbeweeglijk hard in mijn keel tot je komt. Geloof me, lang duurt het niet." Waarop ze mij nog al zittend aan mijn benen naar haar toetrekt. Ze zag nog steeds niets. Mijn lul drukt zich dan ook in de volle lengte tegen haar gezicht, sporen van haar vocht nalatend op de sjaal voor haar ogen. Ze grijp mijn bips en duwt me nog steviger aan. Opent haar mond en likt met haar tong mijn ballen. Daarop duwt ze me naar achter, haalt diep adem, trekt mijn lul horizontaal en schuift me langzaam maar steeds dieper in haar mond. Hoe dieper ik kom hoe meer ze haar mond spreid. Ze schuift haar tong onder mijn lul door naar buiten waardoor ik nog dieper in haar keel kom, en kruist haar armen om mijn benen om me strak in haar te houden. Ik voel haar keel samentrekken van de spanning en hou de druk nog geen 30 seconden vol. Ik wil uit haar mond om klaar te komen, maar dat is buiten haar gerekend. Klem heeft ze me, mijn zaad sneller slikkend dan ik het lever. Mijn beurt om ineen te zakken op de vloer.

Na even trekt ze de blinddoek van haar hoofd en kijkt me veelzeggend stralend aan terwijl ik mijn broek optrek. "Hier!" zegt ze kort erna, en ze gooit mij haar slipje naar het hoofd. "Dan heb je iets ter motivatie naar meer." Ik ruik aan het roze franjeding en adem haar lucht in om eeuwig op te houden. Steek dan de slip in mijn zak en ga met zelfzekere tred weg, haar halfnaakt heelnat achterlatend.

De dag erna droeg ze de licht bevlekte sjaal subtiel om haar hals. Ze schreewde zowat "Van jou".
"Geen slipje" fluisterde ze mij in het voorbijgaan toe. Haar kortgeruitte rokje wipte nochtans onbedeesd op toen ze zelfzeker wegstapte.


Aantal keer bekeken: 26167
Waardering: 8.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online