Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Buurvrouw ligt zich naakt te vingeren..

U leest om dit moment het verhaal Buurvrouw ligt zich naakt te vingeren. gepost door Rie T. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Rie T
Gepost op: 2010-10-4

Verhaal:

Buurvrouw ligt zich naakt te vingeren.
Op een namiddag van een zomerse dag was ik werkzaam in mijn tuin toen mijn aandacht wxerd gewekt door een zachtjes gekreun.Aanvankelijk kon ik niet localiseren vanwaar het gerucht afkomstig was tot ik hoorde aan mijn achterliggende haag dat het afkomstig was uit de tuin van mijn buurvrouw.Zij lag in een zetel op haar hoger gelegen terras, poedelnaakt met opengespreide benen die zij had geplaatst op de leuning van haar terras.Ik kreeg derhale een formidabel uitzicht op haar mooie liefdestuin met glinsterende openstaande schaamlippen.
Ik was getuige hoe zij zich lag te vingeren onder een grommend gekreun.
Op slag kreeg ik een kanjer van een erectie en als een verlangende puber ging ik rechtop aan de omheining staan
en riep haar een compliment toe terwijl ik een duim opstak.Zij bleek mij dadelijk te hebben gezien en ongegeneerd bewoog zij haar lichaam op en neer , wierp mij een kushandtje toe en wenkte mij bij haar te komen.Gezwind was ik over de afsluiting en weinige seconden later stond ik bij haar en vonden onze lippen elkaar voor een minutenlang getongkus en teder gestreel.Ik kuste ieder deel van haar mooie lichaam en bracht haar likkend in vervoering.
Met verlangende handen deed zij mijn boxershort uit en likkend aan mijn eikel deed zij mijn verlangen toenemen.
Diep schoof ik mijn likkende tong tussen haar openstaande schaamlippen in haar hemelse vagina en met een draaaiende tong bracht ik haar tot een eerste orgasme waarbij zij sidderde van genot.Zij voelde mijn grenzeloos verlangen en nodigde mij uit haar uitgebreid te neuken in haar slaapkamer.
Onder het drinken van een stevig glas begonnen wij een subtiel voorspel om daarna voor het eerst samen als geile minnaars urenlang de liefde te bedrijven zoals ik uitgebreid zal vertellen op een volgende maal.

Aantal keer bekeken: 31719
Waardering: 5.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online