Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Buurvrouw Fransen verkracht in eigen huis.

U leest om dit moment het verhaal Buurvrouw Fransen verkracht in eigen huis gepost door ferdy123. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: ferdy123
Gepost op: 2010-1-12

Verhaal:

Buurvrouw Fransen verkracht in eigen huis
Mevrouw Fransen woont samen met haar man en 2 tienerzonen in een burgerlijke rijtjeswoning. Zijzelf is 46, 2 jaar jonger dan haar echtgenoot met wie zij al 22 jaar getrouwd is. Samen met hun kinderen vormen zij een doorsnee gezin met een christelijke achtergrond, wat zich uit in een trouw wekelijks bezoek aan de kerk. Ook was mevrouw Fransen altijd vrouwelijk maar zeker niet te frivool gekleed.
De eerste keer seks had zij pas beleefd in haar huwelijksnacht met haar man. Daarna hadden zij nog enkele malen seks gehad, waaruit haar 2 zonen zijn voortgekomen. In de jaren daarna is het seksleven tussen mevrouw Fransen en haar man op een zeer laag pitje komen te staan. Simpelweg omdat zij hier beiden geen behoefte aan hadden. Zo nu en dan had mevrouw Fransen weleens gedachten over hoe het zou zijn om weer eens echte sex te hebben, maar deze gedachte verdween alweer snel naar de achtergrond.
Naast de familie Fransen woont Nick samen met zijn ouders. Nick is 26 jaar, woont nog thuis en heeft nog nooit van zijn leven seks gehad. Hij masturbeert wel iedere dag als hij stiekem porno kijkt op zijn computer. De films waarin vrouwen worden vastgebonden en als slaven worden misbruikt winden hem het meeste op.
Op een dag zat hij zo weer achter zijn computer naar een pornofilm te kijken. Zijn ouders werkten allebei en waren niet thuis. Opeens bedacht hij zich dat het nu lang genoeg had geduurd en hij maar eens moest ervaren hoe echte seks nu voelde. Alleen durfde hij geen contact te maken met meisjes en wachten tot iemand zich vanzelf bij hem aandiende had hij nu wel lang genoeg gedaan. Toen dacht hij aan zijn buurvrouw Fransen. Ze was weliswaar 20 jaar ouder dan hij en niet bijzonder knap, maar toch was er iets in haar wat hij opwindend vond. Wat dat precies was wist hij niet, maar hij vermoede dat het kwam doordat ze er zo gewoontjes uitzag en uitstraalde dat ze al jaren geen sex meer had gehad. Dat laatste vermoede hij doordat ze samen met haar man en kinderen zo’n keurig gezinnetje vormden waarbij je seksuele uitspattingen absoluut niet verwacht.
Terwijl hij aan zijn buurvrouw Fransen dacht, merkte hij dat hij steeds meer opgewonden werd. Hij bedacht zich dat het een doordeweekse dag was, wat betekende dat de buurman trouw naar zijn 9 tot 5 baan was en de kinderen allebei naar school waren. Aangezien buurvrouw Fransen huisvrouw was, zou zij als zij thuis was hoogstwaarschijnlijk alleen zijn. Hij liep naar beneden en de tuin in en zag dat de schuifpui van de buren een klein stukje open stond. Ze was dus thuis!
Nick besloot niet langer te twijfelen, maar direct van deze gelegenheid gebruik te maken. Om herkenning te voorkomen pakte hij de bivakmuts die hij in de winter altijd onder zijn motorhelm droeg. Ook pakte hij een sjaal om de buurvrouw te kunnen blinddoeken en een rol tape om haar vast te binden. Hiermee gewapend liep hij door de achtertuin en keek behoedzaam omhoog of toevallig niet een van beide buren hem vanuit een bovenraam zag lopen. Dit was niet het geval. Snel liep hij achterom en keek over de schutting in de tuin van buurvrouw Fransen. De schuifpui stond nog steeds op een kier, maar hij zag haar niet binnen in de kamer. Waarschijnlijk was zij dus boven.
Hij deed de bivakmuts over zijn hoofd en opende de poortdeur. Snel liep hij door de achtertuin van de buren naar de schuifpui. Hij deed deze iets verder open en stapte naar binnen. Nu stond hij in de woonkamer van zijn buren. Hij zag dat de sleutel nog in het slot van de schuifpui stak. Hoewel Nick zeker wist dat de buurman en buurjongens voorlopig niet thuis zouden komen, schoof hij voor alle zekerheid toch maar de schuifpui dicht en deed deze op slot.
Nick hoorde boven zich het geluid van een stofzuiger. Buurvrouw Fransen was dus boven en hij kon vrij makkelijk naar boven lopen zonder dat ze hem zou horen. Hij liep door de woonkamer naar de gang en liep de trap op. Daar zag hij dat zijn buurvrouw inderdaad aan het stofzuigen was en in de ouderlijke slaapkamer met haar rug naar hem toe stond.
Snel liep hij de slaapkamer in en pakte zijn buurvrouw van achteren vast. 1 hand hield hij voor haar mond. ‘Bek houden, teef’ zei hij waarbij hij zijn stem wat anders liet klinken om herkenning te voorkomen. Hij prikte met een vinger in haar rug en blufte dat hij een pistool had en haar neer zou schieten als ze niet zou gehoorzamen. Buurvrouw Fransen probeerde zich nog los te rukken, maar Nick hield haar stevig vast. Toen besefte ze dat ze maar beter kon luisteren naar wat de onbekende man haar vroeg. Nick duwde zijn buurvrouw op bed en bond haar beide handen op haar rug vast met de tape die hij had meegenomen. Vervolgens bond hij de sjaal om haar gezicht heen zodat haar ogen bedekt waren. Dat was het moment waarop hij eindelijk de bivakmuts van zijn gezicht kon trekken.
Verlekkerd keek hij naar het lichaam van zijn buurvrouw, met wie hij nu alles kon doen waarvan hij gedroomd had. Hij gleed langzaam met zijn handen over haar billen. ‘Nu heb ik je slet’ sprak hij tegen haar. Vervolgens draaide hij haar om en gleed met zijn handen over haar borsten. Z’n pik begon al aardig op te zwellen. Hij scheurde met 1 ruk de bloes van zijn buurvrouw open. Haar witte bh die zij daaronder droeg werd zichtbaar. ‘Mmm lekkere tietjes heb je’ zei hij en trok de bloes helemaal los. Hij schoof de BH omhoog en de naakte borsten van zijn buurvrouw, hij schatte een B-cup, werden zichtbaar. Hij begon ze te kneden. Zn paal steigerde in zijn broek. Hij boog zich voorover en begon de borsten van zijn buurvrouw te likken. Hoewel overduidelijk was dat ze zeer angstig was door de situatie en dit absoluut niet wilde, werden haar tepels toch hard. ‘Geile slet’ zei hij en hij trok haar naar de rand van het bed. Hij gooide haar benen over de rand en trok haar omhoog zodat ze op de rand van het bed zat.
‘Weet je wat pijpen is’ vroeg hij haar? Buurvrouw Fransen schudde ja maar zei tegelijkertijd dat ze dat nooit gedaan had en ook niet zou doen. ‘Nou, dan wordt dit je eerste keer slet’ sprak hij. ‘Doe je mond open en waag het niet om in mn lul te bijten want dan moet ik je pijn doen.’ Aarzelend opende ze haar mond. Snel ritste Nick zijn broek open en deed deze omlaag. Zijn stijve lul stond al fier overeind. Hij pakte het hoofd van zijn buurvrouw met zijn ene hand en zijn stijve lul in zijn andere hand. Hij duwde zijn lul tegen de halfgeopende mond van de buurvrouw en voelde voor het eerst haar lippen tegen zijn eikel glijden. ‘Doe verder open teef’ zei hij tegen haar. Toen ze haar mond wat verder opende duwde hij zijn lul verder naar binnen. ‘Zuigen kreng’ zei hij tegen haar. ‘Lik maar lekker aan mijn eikel’. Ondertussen begon hij te stoten en het hoofd van zijn buurvrouw naar zich toe duwend. Wat was dat een heerlijk gevoel om z’n buurvrouw zo in haar mond te neuken. Af en toe begon ze te kokken en dan trok hij even kort zijn lul naar buiten zodat ze kon bijkomen. Zodra hij dacht dat ze er weer klaar voor was ramde hij zijn lul weer vol overgave in haar mond. Hoewel zn buurvrouw niet overtuigend pijpte, ze liet hem meer zn gang gaan en onderging haar lot, was het heerlijk. Hij voelde dat hij moest gaan spuiten maar dat vond hij nog veel te vroeg. Snel stopte hij en trok z’n lul uit dr mond. Hij duwde zijn buurvrouw naar achteren op het bed en begon haar broek uit te trekken. Haar witte slip die ze daaronder droeg trok hij gelijk mee.
Hij duwde haar benen uit elkaar en zag de behaarde vagina van zijn buurvrouw. ‘Zo slet, nu gaan we neuken zei hij’ en ging bovenop haar liggen. ‘Niet doen’ stamelde zijn buurvrouw nog, maar het was voor haar al te laat. Voor het eerst in Nick zijn leven duwde hij zijn lul in de vagina van een vrouw. Een hemels gevoel sidderde door zijn lijf.
Hij sloot zijn ogen en begon te stoten. Wat een heerlijk gevoel was dit om zijn machteloze buurvrouw zo te neuken. Hoewel nog steeds duidelijk was dat ze dit niet wilde begon ook haar kutje al natter en soepeler te worden.
Hij duwde zijn mond op de mond van zijn buurvrouw en duwde met kracht zijn tong naar binnen. Terwijl hij haar neukte begon hij haar ook heftig te tongen. Ondertussen voelde hij met zijn handen aan haar borsten, waarvan de tepels nog steeds stijf waren. Wederom voelde hij dat zn lul op het moment van uitbarsten stond. Hij wilde alleen niet in haar kutje klaarkomen. Zijn ultieme droom was om diep in haar kontje te spuiten. Hij trok zijn lul uit de kut van zijn buurvrouw en draaide haar om.
Daar lag zijn buurvrouw, met een lekkere kont naar boven gedraaid op haar buik. ‘Nu ga ik je strakke kontje neuken schat’ fluitster hij in haar oor. Buurvrouw Fransen kermde het uit, maar het hield hem niet tegen. Hoewel het moeilijk ging lukte het om zijn stijve lul in het strakke kontgaatje van zijn buurvrouw te duwen.
Doordat ze zo angstig was sloot het lekker strak om zijn lul heen. Zodra hij begon te stoten voelde hij aankomen dat hij dit niet lang ging volhouden voordat hij ging spuiten. Ondertussen pakte hij met beide handen de borsten van zijn buurvrouw vast en lag hij haar in haar kontje te neuken. Dit was voor hem teveel. Nick begon hevig te kreunen en voelde zijn zaad opborrelen. Hij maakte nog een paar snelle stoten en toen spoot met kracht het zaad in het kontje van zijn buurvrouw. Hij kon niet zien hoeveel het was, maar hij voelde dat er 6 golven met zaad uit zijn lul kwamen. Vermoeid bleef hij liggend op buurvrouw Fransen nagenieten en uithijgen. Tenslotte trok hij zijn lul uit haar kontje.
‘Ik vond het voor herhaling vatbaar schatje’ sprak hij en kleedde zich weer aan. ‘Blijf zo 5 minuten liggen voordat je overeind komt’ zei hij tegen haar.

Daarna sloop hij stilletjes de kamer uit en de trap af naar beneden. Daar aangekomen keek hij of de kust veilig was en haalde vervolgens de schuifpui van het slot. Hij liep naar buiten en snel weer naar zijn eigen huis. Daar binnen gekomen liep hij snel naar boven en keek uit het raam. Hij zag nog net hoe zijn buurvrouw Fransen met beduusd gezicht voor de ramen van haar slaapkamer stond en de gordijnen sloot.


Aantal keer bekeken: 25876
Waardering: 6.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online