Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Camping (deel 3).

U leest om dit moment het verhaal Camping (deel 3) gepost door Eric. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Eric
Gepost op: 2011-8-30

Verhaal:

Camping (deel 3)
Camping (deel 3)

Het volgende verhaal is een vervolg van het verhaal "Camping" en "Camping (deel 2) ". Lees deze verhalen eerst voor alle details en op welke manier Sanne en ik elkaar hebben leren en maar vooral hoe we elkaars lichaam hebben leren kennen.

Voor de lezers die deze verhalen (nog) niet hebben gelezen een korte introductie:

Het eerste deel, "Camping" , gaat over hoe ik Sanne leerde kennen, op verschillende manieren, in de eerste anderhalve week dat Sanne, familie en vriendin op de camping waren.

Het tweede deel, "Camping (deel 2)", beslaat twee dagen waar Sanne en ik (Eric) op een, voor ons, indrukwekkende manier samen ervaringen hebben gehad, seksueel en emotioneel. Ook wordt verteld van een boottocht van Sanne, Bianca (haar vriendin) en mij.

Al een aantal jaren werkte ik op een camping in de Flevopolder aan het Veluwemeer vlakbij Harderwijk, in de winkel en restaurant en af en toe in de snackbar. De camping had een kleine jachthaven.

Het was vrijdag, Sanne, haar familie en Bianca, haar vriendin, waren al bijna 2 weken op de camping. Het was de dag na de bijzondere dag en avond die ik met Sanne had meegemaakt. Eerst het boottochtje en de onvergetelijke avond met Sanne. Sanne had zich verslapen en Bianca probeerde te weten te komen wat er die avond was gebeurd. Zowel Sanne als ik lieten niets los. Die avond moest ik, na mijn werk in de winkel, in de snackbar werken to 9 uur. Een van mijn collega's was ziek. Het was druk bij de snackbar, gasten die de volgende dag zouden vertrekken wilden niet meer koken en kwamen als alternatief patat en snacks halen. Sanne en Bianca zaten buiten op een bankje druk met elkaar te praten en keken regelmatig mijn kant op. Af en toe zag ik Sanne nee schudden. Het leek alsof het ze het ergens niet mee eens waren. Plots omarmden ze elkaar alsof ze er uit waren en zaten ze weer als van ouds lol te maken. Ik merkte wel dat er iets was. Door de drukte had ik ze uit het oog verloren en waren ze opeens weg. Later zag ik ze gearmd weer aan komen lopen, ze hadden een stukje gelopen om iets te bepraten hoorde ik toen ik ze wat te drinken kwam brengen en Sanne een dikke knuffel gaf met een korte tongzoen. Wat het was wilde ze allebei (nog) niet zeggen. Bianca keek op een bepaalde manier naar me. Even ging ik bij hun zitten en sloeg mijn arm om Sanne, ze legde haar hoofd tegen mijn schouder en hield me stevig vast. Het was algemeen bekend dat Sanne en ik een (vakantie) verkering/vriendschap hadden. Nadat ik klaar was met mijn werk douchte ik snel, trok schone kleren aan en liepen Sanne en ik over de dijk langs het Veluwemeer. We gingen niet naar ons plekje want het was al laat. We keken terug op de bijzondere dag gisteren (zie Camping (deel 2)) waarin Sanne voor het eerst meerdere orgasmen achter elkaar kreeg. Het was voor ons beiden een hele bijzondere en emotionele avond geweest en die we nooit zouden vergeten. Ze was gelukkig weer de oude maar 2 avonden vrij, dat wil zeggen geen seks, (zoals elke zaterdag avond in het hoogseizoen werkte ik ook in het restaurant) kwam wel goed uit. Sanne was toch nog wel moe. Elke avond was het laat geworden en was spannend genoeg geweest, elke avond iets nieuws en het ontdekken van elkaars lichaam.

Gearmd liepen we verder, zodra we uit het zicht van de camping waren begonnen we, staande op het fietspad, te zoenen, eerst kleine kusjes en likjes over haar gezicht, neus, nek, sabbelend aan haar oren langzaam richting haar mond waar een gretig tongetje wachtte op mijntong. Ze vonden elkaar al snel. Onze bovenlichamen drukten strak tegen elkaar. Door de heftige lange tongzoen begonnen we opgewonden te raken. Sanne's tepels voelde ik in mijn borst drukken terwijl mijn broek krapper werd de bobbel langs Sanne's buik schuurde. Het was een lekker gevoel. Sanne drukte haar onderlichaam zo strak mogelijk tegen mij aan en moest mij stijve duidelijk voelen. Haar handen streelden mijn blote rug en de mijne vonden haar rug en benen. Sanne droeg geen BH of bikinitopje.
Ze had twee gevoelige, mooie kleine stevige borsten met parmantig iets naar boven stekende tepels. Mijn handen vonden de zijkant en streek met mijn duimen over de zijkant van haar borsten. Ze reageerde gelijk door met haar tong een gevecht aan te gaan met de mijne. Na een tijdje keken we elkaar hijgend aan en lachten. We liepen gearmd verder en met mijn hand kon ik net haar rechter borst pakken en voelde haar harde tepel. Sanne lachte met een twinkeling in haar ogen en legde tijdens het lopen ineens haar hand op de uitstulping in mijn broek, ze wreef er zachtjes over. Jammer dat hij hier niet los mag lopen Eric.

Langzaam liepen we terug naar de camping. Sanne, weet je waarom het tussen ons zo goed gaat? Op de een of andere manier, ook al kennen we elkaar nog maar kort, voelen we elkaar aan. Vanaf het eerste oogcontact de eerste zaterdag toen jullie op de camping kwamen, je was toen best verlegen lachte ik en ik ook, de eerste tongzoen op de steiger van de haven ging het spontaan en deden we omdat het klikte, gewoon direct klikte en we wisten direct dat we niets zouden doen als de ander het niet wilde, we vertrouwden elkaar. Op dezelfde manier zijn we verder gegaan en elkaars lichaam ontdekt, geduldig en niet de eerste keer gelijk seks. Daarom geniet ik elke dag, elke avond van je Sanne. Het is niet alleen de seks maar wie jij bent. Door jou geniet ik elk moment en is seks iets moois. Eric, wat jij zegt zo heb ik het ook ervaren elk moment dat we samen waren, ook al was ik best gespannen en zenuwachtig de eerste keer dat we seks hadden maar door jou is het iets om van te genieten en kan ik er van genieten. We knuffelden elkaar wat eindigde in een hartstochtelijk tongzoen.

Sanne, vroeg ik, waar hadden jij en Bianca het over?, de boottocht? of waren jullie mij aan het bespreken. Bianca vroeg me iets maar wilde daar eerst even over nadenken. Maar met wat je net zei over ons twee, de klik, het gevoel, het vertrouwen, denk ik dat er nu met je over wil praten. We gingen in het gras zitten. Laat me eerst alles vertellen Eric (wat Sanne verteld heeft zal ik niet allemaal schrijven dat zou het verhaal te lang maken):
Het gaat om Bianca. Wat je misschien al gemerkt hebt is ze erg onzeker van zichzelf, zeker als het met jongens en mannen is, tijdens het boottochtje (eerder verhaal) viel het wel mee omdat ik er bij was zei Sanne. (Sanne en Bianca waren topless). Ze heeft een keer een nare ervaring gehad met iemand uit haar omgeving en is bang geworden voor jongens. Bianca vroeg me steeds wat we deden en hoe het was. Ik heb haar verteld dat we pas na een week echte seks hadden gehad Eric en de eerste dagen alleen elke dag iets verder gingen. Dat we af gesproken hadden dat als een van ons iets niet wilde dit ook zou zeggen. Dat jij lief voor me geweest bent en nog Eric, terwijl ze haar hoofd tegen me aanlegde en dicht tegen me aan ging zitten. Ik sloeg mijn armen om Sanne heen en zei niets. Bianca was jaloers op me en zei dat ze, als ze iemand zou ontmoeten zoals jij, Eric, dat ze minder bang zou zijn en haar misschien wel over een punt zou helpen.
Sanne zei ik, dat is niet helemaal waar, het ligt niet alleen aan mij, maar aan ons tweeën. Eric, Bianca en ik kennen elkaar al heel lang en we zijn al heel lang vriendinnen. Ik wil dat zij blij kan zijn en zekerder. Een goede ervaring met een jongen of man zou haar helpen. Tijdens het boottochtje gisteren toen we spullen uit de andere kampwinkel haalden heb ik bewust mijn shirt uitgedaan zodat ik met blote borsten in de boot zat. Bewust heb ik het bikinitopje van Bianca losgemaakt. Zij wist dat jij mij al naakt had gezien. Ze vond het niet leuk maar omdat jij er niets van zei was het goed, ook al was ze stil en zenuwachtig dat iemand anders haar borsten zag, ik wilde haar laten zien dat zij jou kon vertrouwen.
Wat ik nu ga zeggen is mijn idee geweest Eric, ik wil Bianca graag helpen. Bianca wilde eerst niet maar ik heb haar kunnen overtuigen dat het haar misschien kan helpen. Bianca vertrouwd jou, we hebben al vaak over je gepraat. Sanne bleef even stil en toen zei ze plotseling: Niet boos worden Eric, en niet gelijk nee zeggen: Wil jij een middag of avond met haar doorbrengen en haar gerust stellen, het gevoel geven, dat er ook jongens/mannen zijn die anders zijn dan de ervaring die zij heeft gehad?. Misschien dat haar dat helpt. Sanne vroeg ik, belangrijker is of jij het echt wilt. Bedoel je dat ik, als Bianca (en ik) dat wil het meer kan zijn dan alleen praten / samen zijn? Dat bedoel ik Eric. Het geeft wel aan wat voor iemand je bent Sanne, een heel, heel bijzonder meisje en ik kuste haar. Sanne lachte verlegen en bloosde. Ik weet het niet Sanne, mocht ik het ook willen dan zal het alleen lichamelijk zijn, dat zal Bianca merken, met jou is het anders, heel anders. Bianca is een lieve meid maar anders als jij bent. Lief dat je dat zegt Eric, maar omdat ik dat weet, weet ik dat het goed is. We liepen terug naar de camping. Bij de poort namen we afscheid met een lange tongzoen. Ik zou nadenken over Sanne's voorstel. De volgende dag was Sanne al vroeg in de winkel. Samen vulden we de groenteafdeling bij. Heb je al nagedacht Eric? Ja Sanne, ik wil het doen om Bianca te helpen maar jij moet zeker weten dat je het ook goed vind Sanne!! Het was mijn idee Eric. Ik ga het direct aan Bianca vertellen zei ze. Wacht even Sanne, je vertelde dat jullie maandag naar Harderwijk zou gaan om te winkelen. Kan Bianca een smoes verzinnen, bv dat ze zich niet lekker voelt zodat ze niet meegaat? Dan zouden Bianca en ik maandagmiddag samen kunnen zijn en hebben wij tweeën de avond samen? Ik probeer wel vrij te krijgen. Het leek Sanne een goed idee. Ik liep naar mijn baas om de middag vrij te krijgen en dat lukte. Sanne ging snel naar Bianca om het te vertellen. Na een halfuur kwam ze terug. Bianca is wel zenuwachtig Eric, maar wil het ook nog steeds. Wil je wel lief zijn voor haar? Dat beloofde ik. Die avond (zaterdag) werkte ik in het restaurant. Sanne en Bianca zaten af en toe aan de bar en kregen gratis te drinken van me. Ik had weinig tijd voor ze omdat het druk was zoals altijd op zaterdagavond. In mijn pauze zaten we met zijn drieën op een steiger van de jachthaven. We praten niet over wat zou gaan gebeuren. Bianca was stil. We praten over van alles. Ik moest terug om mee te helpen opruimen en kuste Sanne welterusten met een warme tongzoen en gaf Bianca een losse kus op de mond.
Zondagavond, de volgende dag, na het werk liepen Sanne en ik weer naar ons plekje en hadden we een vrijpartij die eindigde in een heerlijke seks, Sanne was een natuurtalent. We hadden het niet over Bianca en de volgende middag. De volgende dag, rond een uur of 10 kwam Sanne naar de winkel en zei dat ze naar Harderwijk zouden gaan en pas om een uur of 8 's avonds terug zouden zijn. We stonden in het magazijn en omarmden elkaar. We keken elkaar in de ogen en Sanne zei: Eric wees lief voor Bianca en doe haar geen pijn. Dat beloofde ik en we zoenden elkaar, de tongen vonden elkaar snel. Sanne maakte zich los. We spraken af dat ik Bianca rond 12:30 net buiten de poort zou ontmoeten. Ik zei tegen Sanne dat ik niet naar "ons" plekje zou gaan maar met Bianca een andere plekje zou opzoeken.
Om 12.00 stopte ik met werken, douchte snel en at wat in de keuken van het restaurant. Pakte een paar handdoeken en een fles met water om te drinken, het was warm en wat vocht is nooit weg, stopte ze in een plastic tas. Daarna liep ik naar de poort naar het fietspad, een stukje verder stond Bianca al te wachten, ze droeg een shirt en had blote schouders, de touwtjes van haar bikinitopje zag ik zitten en een korte broek. Ik begroette haar met een korte kus en liepen we verder. Bianca was stil. Ik ben eigenlijk wel zenuwachtig Bianca, ik ook Eric. Heeft Sanne iets verteld over me Eric, alleen dat je een nare ervaring met mannen hebt gehad, meer niet Bianca. Buiten het zicht van de camping sloeg ik een arm om haar en liepen we richting het Harderbos. Ik vroeg haar van alles, of ze broers en zussen had, over school en langzamerhand begon Bianca zich wat op haar gemak te voelen en sloeg een arm om me heen. Vertrouw je me Bianca? Ze knikte. Wil je dit echt? Ze knikte weer en zei zacht, heel graag Eric. We liepen het bos in het vonden een plekje redelijk ver van de weg en fietspad war niemand ons kon zien. Bianca wilde haar shirt uittrekken. Bianca zei ik, niet zo haastig of heb je het warm? Het was warm, blozend stopte Bianca. We stonden tegenover elkaar. Ik pakje haar hoofd vast en zei Bianca, als er iets gebeurd wat je niet wilt moet je het zeggen en als je niet verder wilt ook, beloofd. Ze knikte weer. Ik drukte haar zachtjes tegen me aan en haar hoofd legde ik op mijn schouder, zo stonden we een tijdje omarmt. Bianca was slank en iets groter dan Sanne. Ik kuste haar nek en pakte haar oorlelletje met mijn lippen. Haar armen drukten mij iets meer tegen haar aan. Langzaam draaide ik haar hoofd en raakte met mijn lippen haar lippen. Bianca's lippen waren op elkaar maar al snel opende ze haar mond iets en likte ik met het puntje van mij tong langs haar lippen. Plots voelde ik haar tong en voorzichtig begonnen onze tongen elkaar te ontdekken.
In mijn broek voelde ik dat ik een erectie opkomen. Tijdens het tongen streelde ik Bianca's rug tot halverwege haar billen en af en toe onder haar shirt haar blote rug. Ik wilde niets haastig doen om Bianca rustig te laten wennen. Het was voor haar de eerste keer had Sanne verteld (behalve de nare ervaring). Haar handen gleden onder mij shirt naar mijn blote rug. Ik kon merken dat Bianca meer op haar gemak was. Het tongen werd heftiger en wilder. Bianca had net zo als Sanne ook talent. Tongen vond ik lekker en wond me op. Met mijn ene hand maakte ik de strik los van haar bikinitopje wat om har hals zat, daarna het strikje onder haar shirt. Bianca stopte even met tongen en keek me zenuwachtig lachend aan. Ik stroopte de bandjes van haar shirt over haar armen en liet shirt en bikinitopje naar benden zakken. Het bleef op haar heupen liggen. Ik draaide Bianca om en kuste haar nek. Mijn handen legde ik voorzichtig op haar borsten. Ze waren wat groter dan Sanne's. Strelend voelde ik dat haar tepels harder werden. Zij legde haar handen op die van mij en drukte mijn handen steviger op haar borsten. Ben je nog zenuwachtig Bianca, ze draaide haar hoofd naar me toe en zei zacht, nee Eric, een klein beetje nog maar. Ik liet haar borsten los en draaide haar weer om. Je hebt mooie borsten Bianca, maar dat wist ik al van het boottochtje toen Sanne ondeugend was. Ik pakte haar shirt en trok deze over haar hoofd uit. Daarna hielp Bianca mijn shirt uittrekken. We omarmden elkaar en haar blote bovenlijf drukte tegen de mijne, haar borsten tepels drukten tegen mijn borst. Met een hand probeerde ik mijn stijve een gemakkelijkere positie te geven in mijn broek, Bianca keek naar beneden en zei zit het te strak? Ik knikte. Bianca maakte mijn broek los het liet het zakken op de grond. Zo zei ze wat meer ruimte en lachte verlegen naar me. Ze zag de contouren van mijn zak en de stijve die opzij lag. Maar verder durfde ze nog niet, ze keek me vragend aan. Ik zei niets maar maakte haar korte broek los en liet deze zakken. Beiden stonden we nu alleen in bikinibroekje en slip. In haar kruis zag ik een donker vlekje. Bianca, je weet het als je iets niet wilt of als je wilt stoppen dan moet je het zeggen. Ik wil niet meer stoppen Eric. Vindt je me mooi? Alles wat ik mooi aan je vind krijgt een kusje zei ik, en gelijk begon ik haar te kussen af en toe een plagend tongetje: Bianca's haar, haar ogen, haar neus, haar oren, haar wangen, haar kin, nek, hals, schouders, buik, navel, armen, dijen, knieën, voeten, rug. Haar mond en borsten sloeg ik expres over. Bianca had dat in de gaten en zei vindt je niet alles mooi? Ik kuste haar op haar mond en de tongetjes vonden elkaar snel. Al snel daalde mijn mond naar haar borsten. Met een hand pakte ik een borst en streelde, kneedde haar borst en tepel. Mijn mond kuste de andere en nam haar tepel tussen mij lippen en beet er zachtjes op, af en toe tongde ik de tepel en draaide cirkeltjes over haar tepelhof er voorzorgend dat de tepel steeds geraakt werd, de tepels werden harder en harder. Bianca kraste met haar nagels over mijn rug en kreunde zachtjes. Mond en hand verwisselden van borst

Na een tijdje ging ik staan en we begonnen een wilde hartstochtelijke tongzoen. Bianca was haar verlegenheid bijna kwijt en haar handen waren overal. Mij handen schoven langzaam haar broekje van haar billen, ze had bredere heupen dan Sanne en was benieuwd naar haar kutje, dat er iets gaande was wist ik omdat ik het natte, donkere plekje al had gezien. Haar broekje viel. Een snelle blik om mijn horloge vertelde dat we al bijna 2 uur bezig waren, het was omgevlogen. Handen masseerden haar billen en heupen, ze had gladde stevige billen, plagend vonden mijn vingers hun weg langs de bilspleet naar het warme plekje tussen haar benen, waar haar bilspleet bijna overgaat in haar kut spleetje en bleef haar daar strelen. Af en toe voelde ik Bianca schokken. Mijn stijve jongen zat geklemd tussen ons in en wilde bevrijd worden. Haar handen volgden de weg die mijn handen gingen. Bianca's handen schoven mijn broek in en pakte mijn billen. Het lukte haar niet om mijn slip naar beneden te schuiven. De voorkant bleef achter mijn lul hangen. Iets houdt het tegen Bianca, wil jij het oplossen? Ze bloosde maar knikte. Bianca knielde en keek eerst naar de dikke bult in mijn slip. Ze zat met haar hoofd op dezelfde hoogte als mijn heupen. Bianca zag duidelijk mijn erectie, die naar rechts was gebogen. Aarzelend streek ze met haar vingers langs de paal. Het is groter en dikker dan ik dacht zei ze zachtjes. Hij wordt nog groter Bianca als hij er uit mag. Ze pakte de bovenkant van mijn slip en trok deze iets naar voren. Mijn lul ging mee naar voren, en richtte zich vrolijk op. Bianca trok de slip nog verder naar voren en daarna naar beneden. Ik stapte uit mijn slip en Bianca keek vragend naar boven. Je mag alles doen Bianca, maar alleen als je het wilt, niets moet alles mag. Mijn paal was bijna helemaal stijf, de eikel was donker van kleur en de voorhuid was strak gespannen. Mijn ballen hingen in een ruime zak er onder. Bianca raakte met een hand mijn paal en trok toen snel terug. Ik gaf haar de tijd, het was nieuw voor haar en wist niet wat ze met mannen had meegemaakt, maar ze deed het geweldig. Ineens legde ze haar hand om mijn paal en begon even langzaam te trekken. Of ze iets overwonnen had, haar andere hand legde om mijn zak en begon mijn ballen een voor een te voelen. Ondanks dat ze het rustig deed voelde ik af en toe mijn ballen samenknijpen. Bianca zei ik, niet schrikken, als je wat vocht ziet komen, dat is voorvocht. Ik had het nog niet gezegd of er kwam iets vocht uit mijn lul. Het was niet veel, iets kwam op haar vingers. Ze boog naar voren en met het puntje van haar tong proefde ze van het vocht en likte ze net langs het gevoeligste deel, het toompje, van mij eikel. Ik schokte met mijn onderbuik zodat de punt van mijn eikel tussen haar lippen kwam. Bianca schrok en trok haar hoofd terug. Ze hield mijn paal wel vast. Zonder iets te zeggen pakte ik haar hoofd en bracht haar mond bij mijn op barsten staande jongen. Bianca, zei ik, je weet dat ik klaar kan komen, ze knikte, wil je dat op deze manier? Ze knikte weer. Ik was benieuwd wat er zou gebeuren. Ze pakte de opspringen staande staaf en begon mijn eikel te likken. Ze keek naar boven of ze toestemming wilde hebben, ik knikte alleen maar en drukte haar hoofd naar me toe. Ze nam mijn eikel in haar mond en omcirkelde deze met haar tong. Ik maakte kleine neukbewegingen met mijn heupen. Stijver kon hij niet worden, ze haalde hem even uit haar mond, en likte de staaf alsof het een lolly was. Het was niet meer te houden, omdat moment kwam ik en spoot een aantal stralen over haar mond, kin en handen. Het sperma droop langs haar kin tussen haar borsten door. Er kwam een kleine lading in haar moment. Ze proefde het en slikte het door, lekker zei ze. Direct nam ze mijn staaf weer in haar mond, deze was doordat de spanning eraf was iets slapper geworden. Ze likte hem schoon. Er was geen bange, zenuwachtige Bianca meer. Met mijn ogen dicht genoot ik van haar warme mond. Na een poosje stopte ze, mijn lul was minder dan half stijf geworden, een heerlijk ding heb je Eric, hij is wel een stuk kleiner nu, komt het wel weer goed. Met jou hulp wel Bianca lachte ik. Ze was vergeten dat mijn sperma over een gedeelte van haar gezicht en borsten was gegaan. Kom zei ik, laat ik eerst je gezicht en borsten schoonmaken, je plakt van mijn sperma. Ik pakte de handdoek en fles water en veegde haar gezicht en borsten schoon. De andere handdoek spreidde ik uit. Bianca stond nog rechtovereind, terwijl ik bukte om de handdoek neer te leggen zag ik voor het eerst haar glinsterende driehoekje tussen haar benen.

Ze ging zitten. Eric, Sanne vertelde me dat de eerste keer heel fijn was en elke keer alleen fijner was. Jij hebt me ook een hele fijne eerste keer gegeven. Bianca, lachte ik, je hebt nog geen eerste keer gehad. Ze bloosde, (goed gevoel als een meisje bloost), dat is waar. Wil je dat wel Bianca? Ze knikte weer verlegen zoals ze in het begin was. Ik ging naast haar zitten op de handdoek en kuste haar, mijn hand streelde haar borsten en buik, haar hand lag om mijn dij tegen mijn ballen en zachte lul en met de andere omarmde ze me. Al tongend legde ik Bianca op haar rug. Door het tongen en haar zachte handen die over mijn lichaam bewogen voelde ik weer leven tussen mijn benen. Langzaam zakte mijn hand naar beneden bij Bianca's borsten bleef ik steken en streelde ze, haar tepels rolde ik tussen mijn vingers en voelde ze harder worden. Bianca drukte haar onderlijf even tegen me aan. Een wilde tongzoen volgde. Mijn hand gleed naar haar buik en kriebelde haar navel en gleed verder naar haar venusheuvel, streelde haar onderbuik en voelde het begin van haar schaamhaar, veel was het niet maar genoeg om plagend aan te trekken. Ik voelde een siddering door haar lichaam gaan. Langs haar heupen ging naar de binnenkant van haar dijen en streelde die tot bijna haar kutje. Het was warm buiten, maar dat plekje straalde hitte uit. Steeds een beetje verder totdat ik haar schaamlippen raakte. Bianca zuchtte en stopte met tongen. Met twee vingers streelde ik haar lippen, ze voelden nat aan en weken iets uit elkaar. Met mijn wijsvinger streelde ik door har spleetje steeds iets dieper van beneden naar bijna boven en terug. Bovenin voelde ik een knobbeltje en begon die te strelen en cirkelde er omheen. Bianca schokte met haar onderlichaam. Ze keek me aan he zei ga door Eric, het is de eerste keer dat iemand ander me vingert. Langzaam schoof mijn vinger bij haar binnen als voorproefje voor een andere dikke vinger. Het ging makkelijk omdat ze zo nat was. Toch merkte ik dat het strak was. Bianca spande haar spieren om mijn vinger. Ik lachte en kuste haar. Ongemerkt was mijn lul weer op krachten gekomen. Maar die moest nog even wachten. Ik wilde proberen Bianca te laten klaarkomen kreeg de indruk dat het niet lang meer kon duren. Ze schokte en kreunde zacht. Snel pakte ik haar tepels een voor een in mijn mond en beet er zachtjes in al kussend ging naar beneden haar kutje bleef ik strelen totdat mijn mond bij haar schaamhaar was aangekomen. Bianca spreidde haar benen meer en ik ging tussen haar benen zitten en had een mooi zicht op haar schaamstreek. Mijn tong nam het werk van mijn handen over. Likken en kussend ging van haar venusheuvel naar de bovenkant van haar spleetje en haakte mijn tong achter de bovenkant van haar spleetje op zoek naar haar knobbeltje die ondertussen groter en harder was geworden. Met beide handen opende ik haar schaamlippen en streelde de binnenkant. Zodra ik het knobbeltje gevonden had tongde ik het. Bianca begon te schokken. Ik stopte en keek omhoog. Maar door haar borsten kon ik haar gezicht niet zien. Bianca pakte mijn hoofd en drukte die terug, doorgaan Eric. Haar schaamlippen waren dikker als die van Sanne en haar kleine lippen staken fier naar buiten. Zacht beet ik in haar schaamlippen en likte en proefde van haar heerlijke sap. Het smaakte anders dan Sanne's. Bianca schokte weer, ik voelde haar lichaam samentrekken maar ze kwam nog niet. Eric, neuk me hoorde ik Bianca zeggen, ik wil klaarkomen als ik je in me voel. Met een kus op haar kutje bewoog ik me naar boven, onderweg knuffelde ik haar borsten en kuste haar tepels die nat werden van haar eigen geil. Met kleine kusjes vond ik al snel haar mond en tong. Steunend om mijn ene arm pakte ik mijn harde jongen en gleed met mijn eikel door haar spleetje heen om hem nat te maken met Bianca's geil.

Langzaam gleed mijn eikel naar binnen. Bianca legde haar handen op mijn billen en wilde me snel diep naar binnen duwen. Mijn paal schoot iets dieper naar binnen en ik voelde hoe strak haar vagina was. Net zo strak als bij Sanne maar het was Bianca's eerste keer en wilde haar geen pijn doen. Het moest voor haar een ervaring worden (en voor mij) waar ze altijd met plezier naar kan terugkijken, dat had ik Sanne ook beloofd en wilde er alles aan doen om dat te bereiken. Bianca zei ik, niet zo snel, het is je eerste keer en ik wil je geen pijn doen. Ze verminderde de greep op mijn billen maar hield ze stevig vast. De eerste keer met Sanne was Sanne in controle, bij Bianca lag ik boven en was ik in controle, omdat ik al eerder was klaar gekomen was de druk er bij een beetje af ook al voelde ik wel dat het weer aan het opbouwen was. Langzaam schoof ik stukje voor stukje naar binnen en keek naar Bianca of ze pijn had. Ze lag met haar ogen dicht te genieten. Met rustige heupbewegingen trok ik steeds een stukje terug om iets dieper te gaan. Haar spieren voelde ik spannen rondom mijn staaf. Bianca bewoog ritmisch mee. Elk moment verwachte ik haar vlies te voelen. Gaat het Bianca, ze opende haar ogen, ja Eric, het voelt heerlijk en doet bijna geen pijn. Op een gegeven moment voelde ik iets maar dat was voorbij voordat ik het wist. Bij Sanne was het veel duidelijker dat ik het vlies had gebroken en bij haar was er meer weerstand. Bianca lachte en bewoog sneller met haar heupen. Ze wist dat het gebroken was en deed vrijwel geen pijn. Aan haar ogen, die even samenknepen, kon ik dat zien. Nu durfde ik sneller te gaan bewegen en al snel zat ik diep in haar en begonnen we een rustig maar met een steeds wilder wordend ritme te bewegen. Zweet van Bianca en mij liep in straaltjes door elkaar heen en onze buiken plakten aan elkaar. Het lukte me om het klaarkomen uit te stellen. Na wat leek eeuwigheid Plots verkrampte Bianca plotseling, haar buikspieren trokken samen en haar kut spieren leken mijn paal fijn te knijpen, met een gilletje kwam Bianca en ze zette haar nagels in mijn billen. Haar bewegingen werden iets rustiger maar ik wilde ook nog klaar komen en verhoogd het tempo waar Bianca in mee ging. Niet lang daarna voelde ik in mijn onderbuik en de spanning dat het niet lang meer zou duren en spoot mijn sperma bij haar binnen. Langzaam voelde ik mijn lul slapper worden, Bianca deed haar best door haar spieren samen te knijpen hem zolang mogelijk binnen te houden. We lagen stil, ik ruste op haar en liet mijn, lul in ruste, zolang mogelijk in haar. Bianca hield me stevig vast en keek me aan, ze zei: Eric, het was heel fijn, het was heerlijk om je in me te voelen en zo klaar te komen, een fijnere eerste keer kan ik me niet voorstellen. Mijn lul floepte er uit en we lagen naast elkaar op onze rug elkaar aan kijkend stil na te genieten. Het was ondertussen half 6. Sanne zou pas een uur of 8 terugkomen. Ik stond op, stapte over Bianca heen, haar mooie lichaam lag languit, haar benen iets gespreid haar borsten fier overeind en een mooi dotje schaamhaar. Je ziet er mooi uit Bianca. Zij keek me aan en zei jij ook en speciaal wat daar hangt, het ziet er zo heel anders uit als daarnet.
Ik pakte de fles water en gaf die haar. Daarna dronk ikzelf een paar slokken en ging weer naast Bianca liggen. Zij legde haar hoofd op mijn schouder in de holte van mijn hals, haar rechterbeen over mijn rechterheup, haar been raakte zacht mijn ballen en ik voelde haar schaamhaar voelde zacht aan op mijn heup, haar hand op mijn borst, zacht streelde ze even mijn tepel, mijn arm legde ik om haar rug. We lagen stil en heel ontspannen, plots hoonde ik Bianca zwaarder ademen. Bianca lag te slapen. Na een halfuurtje begon mijn arm wat bekneld te raken en voorzichtig probeerde ik mijn arm een andere positie te gegeven. Bianca werd hier wakker van en wist meteen waar ze was. Lekker geslapen? Lachte ik? Even mijn arm bewegen, die wordt helemaal stijf. Ze keek gelijk naar mijn lul, die nog niet zei ze zonder blikken of blozen. Ze liet haar vingers er over heen glijden waarom mijn lul reageerde. Bianca zat gespannen te kijken hoe onder haar strelen van mijn eikel en schacht hij zich langzaam oprichtte. Ondertussen vertelde ik war de gevoelige plekjes zaten. Volgens mij liet het Bianca ook niet onberoerd want het leek net of haar kutje wat tegen mijn heupen aan lag warmer en vochtiger werd. Bianca keek me aan en draaide zich zo dat ze op me lag. Mijn erectie was bijna weer op volle sterkte. Bianca probeerde haar opening voor mijn paal te brengen, het lukte niet helemaal en hielp haar door mijn stijve te pakken en mijn eikel tussen haar schaamlippen te duwen, al snel werd de warme vochtige opening gevonden. Wil je wel Bianca, heb je geen pijn? Het is wel een beetje gevoelig, maar misschien is dit de laatste keer en die wil ik niet missen. Langzaam liet ze zich zakken en stukje voor stukje, wat Bianca bepaalde drong ik diep in haar. Het was moeilijk op stil te blijven liggen maar wilde het aan Bianca overlaten. Eenmaal diep in haar begon ze te bewegen en bewoog ik mee. Het ritme werd steeds harder en plots schokte Bianca, ze kwam klaar en voelde haar warme geil naar buiten komen. Ik was nog niet zover. Bianca voerde het tempo op. Haar borsten drukte regelmatig op mijn borst of bewogen ritmisch heen en weer op haar bewegingen, het was een genot op naar te kijken. Plots voelde ik de krampen in mijn onderbuik, niet zo sterk als de eerste twee keer die middag maar het kwam wel. Bianca voelde het en hoorde het aan mijn ademhaling. Ze probeerde nog sneller te gaan. Ik kneep in haar billen en zij kneep met haar spieren mijn lul, het was een heerlijk gevoel. Plots spoot het zaad wat ik nog had naar binnen. Het tempo werd rustiger en al snel voelde ik mijn lul slapper worden. Bezweet lag Bianca op me met haar volle gewicht. Warme lichaam voelde heerlijk aan. Na enige tijd stonden we op, we moesten terug naar de camping. Ik wilde, en Bianca ook, nog douchen en wat eten voordat Sanne met haar ouders en broertje terugkwamen. Met een natte handboek maakte we elkaar schoon. Bianca, ik wil je een aandenken geven voor een paar dagen. Die jij alleen ziet. Direct pakte ik een borst en maakte een zuigzoen net onder haar tepel. Sanne zal hem w.s. wel zien Eric. Vind je dat erg vroeg ik? Nee Eric.
We kleden ons aan en liepen terug. Tijdens het lopen praten we over de middag. Bianca had zich geen betere eerste keer kunnen wensen en was Sanne dankbaar dat zij het voorgesteld had. Hoe vond jij het Eric? Ik heb genoten Bianca zei ik en je was geweldig. Ga je dat Sanne ook vertellen? Ik ga Sanne alleen vertelen dat het goed is geweest. Details bepraatten jullie maar onder elkaar als je dat wilt. Toch wel bijzonder dat Sanne niet jaloers is zei ik. Sanne is bijzonder Eric en niet voor niets mijn vriendin al voor zo lange tijd, we kennen elkaar door en door. Hebben jullie wel eens met elkaar iets gedaan Bianca? Nee, nooit, we hebben elkaar zo vaak naakt gezien maar nog nooit iets seksueels of zo iets. We waren bijna in het zicht van de camping en namen afscheid met een tongzoen. Stil liepen we verder, bij de poort ging Bianca naar de caravan om schone spullen te pakken. Ik liep naar de kamer bij de winkel waar een douche was en mijn spullen lagen. Na het douchen ging ik wat eten en op en steiger zitten wachten totdat Sanne zou komen.

Bedankt voor het lezen van dit derde deel van "Camping",
Heb je een tip of wil je zelf iets kwijt, een verhaal, een opmerking of vraag mail me dan gerust.

ericvandecamping@gmail.com



Aantal keer bekeken: 91032
Waardering: 8.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online