Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Camping.

U leest om dit moment het verhaal Camping gepost door Eric. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Eric
Gepost op: 2011-8-11

Verhaal:

Camping
Op de camping

Het verhaal speelt zich af op een camping langs het Veluwemeer in de buurt van Harderwijk. Het is een mix van twee waar gebeurde verhalen en speelde zich al weer een tijdje geleden af, in het tijdperk dat mobiel en internet er nog niet waren. Zoals je kunt begrijpen zijn de namen wel verzonnen.
De camping had een winkel en restaurant waar ik voor het derde jaar vakantiewerk deed. Ik werkte daar bijna elk weekend en vakantie en werd gezien als "senior" vakantiewerker. In de vakantie sliep ik in een kamer die op de winkel uitkwam samen met een aantal andere collega vakantiewerkers. Mijn hoofdtaak was de winkel: vakken vullen en omdat ik daar al zo lang werkte stond ik, vooral als het druk was, achter de kassa. Daarnaast werkte ik ’s avonds in het restaurant en af en toe in de snackbar. Het contact met de vakantiegangers was meestal ontspannen en leuk. Veel campinggasten kwamen elk jaar.

Het was het begin van de bouwvak, de eerste zaterdag om precies te zijn. De zomer was in volle gang en het was warm en het zou warm blijven. Ik keek al uit naar al dat moois wat straks in de winkel zou komen.
’s Morgens waren gasten vertrokken om ’s middags plaats te maken voor de nieuwe gasten die dan nog snel naar de winkel kwamen om de eerste boodschappen, voornamelijk drank en eten voor de avond, te doen. Veel oude bekenden van vorige jaren werden begroet maar ook waren er vakantiegangers die nieuw voor me waren.
Omdat het druk was stond ik die middag achter de kassa. ’s Morgens waren we al druk bezig geweest de vakken zoveel mogelijk aan te vullen. De meeste prijzen kende ik onderhand wel uit mijn hoofd en het aanslaan op de kassa ging razend snel (de scan kassa’s waren er toen nog niet). Zoals ik al vertelde waren er veel oude bekenden maar ook nieuwe onbekende vakantiegangers.

We draaien met alle kassa’s om de drukte wat voor te zijn, regelmatig keek ik de rij wachtenden af. In de rij stond een gezin met ouders en 3 kinderen, 2 meisjes en een jongen, de meisjes zagen er ongeveer even oud uit, later bleek dat het vriendinnen waren. Een van de 3 viel me op, ze zag er zo leuk uit, blond haar tot op haar schouders, klein van postuur en slank zodat ik regelmatig naar haar moest kijken. Het viel me op dat ze ook regelmatig naar mij keek ook al probeerde ze mijn ogen te ontwijken door snel weg te kijken. Toen ze aan de beurt waren om af te rekenen keek ik haar weer aan en zei, jullie zijn nieuw op de camping?, ze knikte en zag dat ze bloosde. Vanuit de winkel kon ik ze nog een stukje volgen en zag dat ze omkeek, ik zwaaide en ze zwaaide schuchter terug. Ik hoopte dat het niet de laatste keer was dat ik haar zag die dag, en dat ze later ook naar het restaurant zou komen.
Na een drukke middag sloot de winkel om 8 uur ’s avonds. Na gedoucht en gegeten te hebben begon voor mij de avond in het restaurant. Zaterdags was er altijd iets te doen: bingo, kaarten of een dansavond enz. Die avond was er bingo. De bedrijfsleider deed meestal de Bingo en wist er om zijn manier altijd een spetterende avond van te maken. Toen ik achter bar kwam was het al aardig druk. Mijn taak zou bier tappen zijn en andere drankjes klaar zetten op dienbladen die door anderen werden weggebracht naar de klanten die ze besteld hadden, daarnaast als het nodig was lege glazen ophalen. Als er even niets te tappen of klaar te zetten was maakte ik de teruggebrachte glazen schoon en ruimde achter de bar op.
Het was warm en de "bingo sfeer" zat er goed in. Dat was te merken er werd veel gedronken en gelachen. Binnen was het druk maar ook het buitenterras zat vol. Het terras keek uit over een kleine jachthaven met als ik het goed heb 5 steigers waaraan de boten lagen en natuurlijk het Veluwemeer. Je raadt het al: regelmatig keek ik rond of ik haar al zag. Helaas kon ik niet iedereen zien die buiten op het terras zaten. Op een gegeven moment zag ik het gezin naar binnen lopen en keken rond of er nog een plekje was om te zitten. We keken elkaar aan en dit keer moest ik blozen. Ze vonden een plekje op het terras waar een aantal mensen vertrokken. Jammer genoeg zat zij net op een plekje dat ik alleen haar rug kon zien (ook niet verkeerd …. beter iets dan niets dacht ik). Regelmatig keek ik haar kant op maar door de drukte aan de bar was ik meer bezig met het werk en het praten met bekenden die aan de bar zaten.

Op een gegeven moment zag ik dat ze weg waren. Jammer dacht ik maar morgen weer een dag. Om 11 uur had ik een haluurtje pauze. Met wat te drinken liep ik naar de haven en ging halverwege op een van de steigers zitten om wat af te koelen in de wind. Het was al redelijk donker, op de achtergrond was de muziek en lawaai van stemmen vanaf het terras goed te horen. De bingo was afgelopen en sommigen waren aan het dansen. De sfeer zat er goed in.
In het lichtschijnsel van het restaurant en buitenverlichting zag ik 2 donkere figuren staan, een daarvan liep weg en de andere liep richting het terras en daarna richting de steiger waarop ik zat. Opeens had ik in de gaten wie het was… het was het meisje van de winkel. Ze ging een paar meter van me af zitten en zei niets. We keken elkaar aan en lieten elkaar ogen niet los. Hoi zei ik, ik heet Eric en ze antwoorden zachtjes hoi, ik heet Sanne. We waren allebei duidelijk verlegen en wisten niet goed wat te zeggen. We praten over welke school we zaten, waar ze vandaan kwam, hoe lang ze bleven (3 weken) enz. Opeens zei ik: Je zit wel ver weg en we schoven naar elkaar toe. Ze rook lekker en dat zei ik ook tegen haar. Toen ik nog een stukje naar haar schoof raakte mijn hand haar hand, Sanne trok haar hand niet terug en ik werd overmoedig en pakje haar hand vast.
We keken elkaar aan en ze lachte verlegen. Langzaam kwam ze met haar hoofd naar me toe en legde haar hoofd op mijn schouder zo bleven we stil zitten. Sanne, over een kwartier moet ik weer werken en het kan laat worden na het sluiten van het restaurant moet er worden opgeruimd en schoongemaakt. Je maakt ook lange dagen zei ze. Klopt, maar alleen in het weekend. Door de week ben ik nadat de winkel sluit vrij. ’s Morgen begin ik wel vroeg meestal voor zeven uur om zoals melk, brood enz. te vullen.
Opeens sloeg ik mijn arm om haar heen en kuste haar voorhoofd. Sanne kroop iets dichter tegen me aan en we keken elkaar in de ogen ik keek vragend en ze knikte, ze wist wat ik bedoelde. Toch vroeg ik het: Sanne mag ik je kussen? Heb je toch al gedaan Eric zei ze plagerig maar gelijk kwam ze dichterbij met haar hoofd en vonden onze lippen elkaar. Eerst schuchtere kusjes zonder de tong later vonden onze tongen elkaar. Het begin was rustig, ik had nog nooit iemand zo gekust, wel eens wat geprobeerd maar dat was dan ook alles. Ook Sanne was een beginneling merkte ik. Daar was ik blij mee.

Omdat ik weer aan het werk moest liepen we naar de zijkant van het terras, we namen afscheid met een heerlijke tongzoen, ik voelde haar borsten ten mijn borst en zij moet de zwelling in mijn broek hebben gevoeld die licht tegen haar onderbuik drukte.
De volgende dag was ik bezig in het magazijn om spullen klaar te zetten die de winkel in moesten toen Sanne samen met haar vriendin verse broodjes kwam halen. Een snelle knuffel ( Sanne had van mij verteld) en een tot vanavond, meer zat er niet in, het werk ging voor. Nadat de winkel gesloten was ging ik snel douchen, ik had geregeld dat ik eerder al kon eten dat scheelde tijd en liep naar de poort van de camping. Daar stond Sanne al klaar en we liepen snel de dijk / fietspad op tussen het IJsselmeer en de polder. We zochten een rustig plekje waar we alleen konden zijn. Langs het fietspad was het dicht begroeid met af en toe een open plekje, we vonden een open plek waar niemand ons kon zien. Daar konden we niet van elkaar afblijven. Staande, vonden onze lippen en tongen elkaar weer.
Oefening baart kunst is het spreekwoord en dat gold ook voor ons. Onze handen begonnen een zoektocht zonder intieme delen aan te raken. We hadden allebei een T-shirt en korte broek aan. Haar handen streelden me van hoofd naar billen, terwijl mijn handen dezelfde route volgeden maar dan haar rug en billen. Voelde ik het goed? Volgens mij had ze geen bikini topje of BH aan. We spraken af dat als een van ons iets niet wilde dat we dat zouden zeggen tegen elkaar en niet zouden vragen mag dit, mag dat!!. Sanne het is voor mij de eerste keer dat ik zo een meisje heb getongzoend, Sanne vertelde dat het voor haar ook de eerste keer was. Op de een of andere manier voelden we elkaar goed aan. Zij drukte haar buik tegen de zwelling van in mijn broek, ze keek naar beneden en zei niets maar haar ogen zeiden genoeg. Mijn handen waren ondertussen onder haar T-shirt en streden haar naakte rug. Ze had inderdaad niets daaronder aan. Ik voelde haar tepels drukte tegen mijn borst drukken. Ondertussen had was zij ook met haar handen onder mijn T-shirt en voelde haar warme handen op mijn rug.

De tijd verstreek met praten, kussen en strelen, af en toe stil en genieten van elkaars aanwezigheid. Het was niet besproken maar we wisten (bleek achteraf) dat we uiteindelijk sex zouden hebben. Het zou voor ons allebei de eerste keer zijn. We wisten ook dat het opgebouwd moest worden we wilden er iets moois van maken. Eerst elkaar ontdekken, eerst wennen aan elkaars lichaam (en dat ging snel genoeg …) en door veel te praten. Als ik overdag mijn pauzes had zaten we vaak op het plekje op de steiger waar we elkaar voor het eerst ontmoet hadden en praten we veel. ’s Avonds was de tijd om op "ons" plekje van elkaar op een ander manier te genieten. Sanne was een heerlijke lieve meid. We genoten van elkaar. ’s Morgens help Sanne me vaak met het vullen van de versproducten, waar ik in mijn eentje altijd voldoende tijd had, maar met zijn tweeën te weinig …. Maar genoeg en verder wat er gebeurde op "ons"plekje.

Na verloop van tijd lagen we naast elkaar zij op haar rug en ik op mijn zij. Zij lag stil met haar ogen dicht terwijl mijn hand haar streelde, haar wangen, nek, langs haar schouders, boven haar borsten langs, zij waren niet groot maar door de stof van haar T-shirt zag ik duidelijk haar harde tepels. Haar borsten durfde ik nog niet aan te raken, maar mijn hand ging via haar zij naar haar buik, een stukje blote buik was zichtbaar van iets boven haar navel tot haar korte broek, mijn vingertoppen cirkelden rond haar navel , de cirkels werden groter en af en toe schoof ik haar T-shirt iets naar boven zodat haar buik meer en meer zichtbaar was. Sanne zuchtte af en toe en liet met haar hand merken dat ze lag te genieten.
Je ziet er mooi uit Sanne zei ik, ik ga al dat moois kussen en tegelijk begon ik haar te kussen en af en toe een likje te geven, haar ogen, oren, neus wangen, lippen, kin, nek, de blote huid boven haar borsten, die ik oversloeg, haar buik was aan de beurt van vlak onder haar borsten tot haar broekje, daarna haar dijen, ze spreidde iets haar benen, en benen tot haar voet en de hele weg terug, langzaam en genietend. Mijn hand lag op haar buik en voelde haar buik af en toe samenknijpen. Weer aangekomen bij haar mond volgde een lange tongzoen. Vind je niet alles mooi Eric? Je hebt niet alles gekust of vindt je ze niet mooi zijn ze te klein? Sanne bloosde. Sanne, alles is mooi en streelde haar buik maar nu doelgericht naar borsten. Haar T-shirt schoof ik over een borst en zag een stevige kleine borst, met 1 vinger streelde ik de borst en draaide rond haar tepel die zichtbaar hard was, af en toe kneep ik zachtjes, de andere borst onderging hetzelfde lot terwijl ik de ene kuste en zachtjes haar tepel likte en beet, kneep en streelde ik zachtjes de andere borst, zo wisselde ik een aantal keren van borst. Sanne kreunde zachtjes en schokte af en toe. Eric, zei ze, ik ben net klaargekomen. Haar hand was nat, zonder dat ik het merkte was ze zichzelf aan het vingeren. Ik pakte haar hand en proefde van haar sap. We bleven stil liggen totdat de emotie gezakt was. De erectie die ik intussen had zwakte wat af.
Sanne trok haar T-shirt uit en draaide mij op mijn rug, nu is het mijn beurt zei ze. Eerst je T-shirt uit. Daar lag ik, ontbloot bovenlijf. Ze begon mij te kussen en te strelen, van boven naar beneden overal waar maar blote huid was, mijn tepels kregen extra aandacht. Ook zij sloeg mijn broek over, alleen legde ze even haar hand op mijn erectie die ondertussen weer helemaal terug was en duidelijk zichtbaar moest zijn maar door de broek in bedwang werd gehouden. We keken elkaar aan en begrepen waar we naar op weg waren. Ze streelde en kuste me overal. Eigenlijk wilde dat ze mijn paal bevrijde maar durfden we het nog niet te laten komen. Het was al laat en begon donker te worden. We besloten naar de camping terug te wandelen. Na een korte omhelzing verlieten we wat "ons" plekje zou worden en liepen langzaam zonder iets te zeggen terug naar de camping. Toen we daar waren en we afscheid namen vroeg ik, ga je dit ook aan je vriendin vertellen? Nee, zei ze wat gebeurd is, is alleen voor ons tweetjes en niemand anders.
De volgende dag was het dezelfde tijd op de zelfde plek. Alles ging wat sneller. We praten, streelden, kusten en niet alleen de monden. Lange tongzoenen maakten ons allebei opgewonden en wilden eigenlijk nog maar een ding. Dit keer waren we in onze zwembroek, alleen hadden we een T-shirt aan. Terwijl we stonden trok ik haar T-shirt uit en begon haar lichaam te strelen. Onze ogen zeiden genoeg en we wisten dat we het zouden zeggen als een van ons iets niet wilde. Maar ik was niet bang dat een van ons iets zou zeggen na wat gisteravond gebeurd was. Mijn handen gingen over haar rug, langs de zijkant van haar borsten naar beneden, over haar broekje en zover ik kon langs de buitenkant van haar benen, langzaam verplaatste ik mijn handen naar haar dijen terwijl mijn paal harder en harder werd en in haar onderbuik drukte, streelde haar dijen een tijdje terwijl mijn handen langzaam naar boven gingen richting haar billen.

Sanne ademde zwaar en kuste me in mijn nek. Haar handen verkenden mijn lichaam. Ze bleven wachten vlak boven mijn billen, langzaam vonden mijn handen de weg onder de dunne stof ban haar broekje en voelden de huid van haar stevige billen, haar handen gingen dezelfde we maar dan over mijn billen. Het was een heerlijk gevoel, mijn harde lul stond op springen maar het was nog geen tijd. Dat wist ik en Sanne ook. We wilden wachten totdat het tijd was. Sanne bewoog haar handen over mijn billen naar de zijkant van mij heupen en raakte daarbij per ongeluk mijn eikel aan. Mijn harde lul stond zijwaarts in mijn broekje, ze schrok want dat wilden we nog niet. Ik deed alsof ik niets gevoeld had, maar bijna hield ik het niet meer. Toen ik haar omhoog tilde (het was zo’n licht meisje) en zij haar benen om me heen sloeg merkte ik dat haar broekje nat was. Langzaam liet ik haar zakken zodat haar kutje op min harde paal ruste Zo stonden we een tijdje. Het was al laat en ik zette haar op de grond. Ze keek naar mijn kruis en zag de dat mijn erectie goed zichtbaar was. Ze legde alleen haar hand er even op terwijl ik mijn hand in haar natte driehoekje legde. We wisten dat het niet lang zou duren voordat we stap verder zouden gaan. Zij trok haar korte broek aan die ze had meegnomen. Zo liepen we naar de camping terug, mijn erectie wilde maar langzaam minder worden, maar met het T-shirt kon ik het een beetje bedekken. Bij de poort name we afscheid.
De volgende dag was zoals de afgelopen dagen, ’s morgens was Sanne er om te helpen, de schat. In de pauzes zaten we samen op de steiger en liepen we soms naar een rustig plekje om even met zijn tweeën te zijn. ’s Avonds naar het bekende open stukje in de bosjes naast het fietspad. We waren moe.. We lagen naast elkaar en genoten in stilte van elkaar alleen de handen en monden spraken. Bewust lieten we de intieme delen met rust, hoewel een wilde tongzoen ook al het nodige teweeg kan brengen. De afgelopen dagen waren lange dagen geweest en we besloten vroeg naar bed te gaan De dag erna was het zaterdag. Ik moest weer achter de bar werken en we wisten dat we niet naar ons plekje zouden gaan. Sanne kwam aan de bar zitten en kreeg gratis drankjes van me. In de pauze zaten weer op de steiger en zeiden we niets maar dichte bij elkaar keken we over het water. Later bracht ik haar naar de caravan.
De volgende dag kon ik om 6 uur stoppen met werken, na het douchen en wat gegeten te hebben liepen we samen stil naar het plekje. Zij was gekleed in een T-shirt en een korte rok, ik in een T-shirt en een korte broek. We lagen we naast elkaar, stil, en we keken lang naar elkaar. Onze armen om elkaar heen, af en toe een kus en een streling. Na verloop van tijd begon ik haar te strelen over haar rug naar beneden onder haar T-shirt naar haar huid, ze draaide op haar rug en mijnhanden vonden haar borsten, haar tepels werden hard onder mijn aanrakingen. Sanne zuchtte en kreunde zachtjes. We trokken onze T-shirts uit handen vlogen over elkaars lichaam. Tongen vonden elkaar.
We gingen staan en handen waren overal, na twee dagen hadden we elkaars lichaam gemist. Haar mooie borsten kregen al de aandacht die nodig was, beide handen omvatte ze en ik streelde, kuste en likte ze. Mijn handen gingen verder en voelde haar blote benen, haar dijen. Haar handen waren bezig met mijn benen, rug en buik. De intiemste delen, haar kutje en mijn lul werden nog ontzien. Plots vertraagde ik mijn strelingen en vonden mijn handen haar slipje langzaam ging ik naar binnen haar blote billen omvatte ik, haar slipje duwde ik langzaam naar beneden totdat het op de grond viel, ze had alleen haar rokje nog aan, Sanne stond tegen mij aan, mijn stijve paal prikte door mijn broek in haar buik. Ze wreef haar buik er overheen en hij stond op springen. Maar moest geduld hebben.

Ik draaide Sanne om zodat zij met haar rug tegen me aanstond, mijn handen omvatte haar borsten en kneedde ze voorzicht, haar tepels omcirkelde ik, haar nek, oren werden door mijn mond verwend. Als spelend volgde ik de weg over haar buik, over haar rokje naar haar dijen, vingertoppen kriebelden de binnenkant van haar dijen, het was warm, ik voelde de warmte van haar lichaam en haar vochtige schaamlippen. Een hand legde ik over haar schaamlippen en voelde hoe nat het was. Ze drukte haar heupen iets naar voren al wilde ze zeggen ga verder, stop niet. Strelend met de ene hand volgde ik haar schaamlippen, ze weken iets en mijn vingers verkenden de binnenkant van haar spleetje, ik voelde haar schaamhaar, niet veel maar ze was niet kaal. Strelend vond ik haar clitoris, het was niet groot, een speldenknopje zo voelde het. Sanne schokte, ze liet duidelijk merken wat ze fijn vond. Haar knopje omcirkelende, streelde ik terwijl mijn andere hand haar ingang vond, met een vinger ging ik iets naar binnen. Sanne had niet veel meer nodig, schokkend kwam ze klaar en ik voelde het vocht dat uit haar kutje kwam. Sanne stond nog steeds met haar rokje aan met de rug tegen mijn borst. We keken elkaar aan, ze lachte. Na een poosje was ze weer rustig. Ondertussen streel ik haar heuveltje en schaamstreek en met de andere hand knuffelde ik haar borst en buik.
Haar kutje was steeds verborgen geweest onder haar rokje. Opeens draaide Sanne zich om en zei nu ben jij aan de beurt Eric, draai je om. Liefst had ik haar rokje uitgedaan en haar kutje ook op een andere manier laten komen en gezien, het zou de eerste keer geweest zijn om een meisje van zo dicht bij in volle glorie te zien, maar zover waren we nog niet. Ik draaide me om. Sanne’s handen streelde mijn borst, tepels en buik. Nog steeds was mijn paal stijf en kon geen kant uit. Sanne moest dit weten want ze had mijn erectie duidelijk gevoeld. Sanne maakte mijn broek los, deze bleef haken achter mijn stijve maar, zonder dat ze deze aanraakte schoof ze de broek naar beneden zodat deze op de grond viel, alleen mijn onderbroek had ik nog aan. Haar handen bleven treuzelen aan de bovenkant, ze streelde mijn buik en stopte steeds bij de bovenkant van mijn slip, soms er iets overheen, ze maakt me gek. Opeens duwde ze haar beide handen aan de zijkant van de slip naar binnen en duwde deze naar beneden zonder mijn lul aan te raken, deze hield de slip aardig tegen maar sprong in een keer vrij zodat ik naakt stond eindelijk was hij uit zijn benarde positie en vrij, hier had ik de hele week al naar verlangd. Sanne kon niets zien omdat ik met mijn rug tegen haar aanstond. Haar borsten prikten in mijn rug en haar tepels voelde ik goed. Haar handen vonden mijn benen en kwamen langzaam omhoog, als eerste raakte zij mijn ballen, het was voor haar de eerste keer dat ze een de ballen en lul van een jongen zou voelen. Het was warm weer, dat had zijn effect op mijn zak, door het warme weer was deze vrij groot. Ze wist in ieder geval hoe het eruit moest zien, want ze pakte mijn ballen met elke hand één en streelde ze. Ik kreunde en hield het eigenlijk niet meer, ik voelde vocht uit mijn lul komen. Gelukkig ging ze verder. Een hand legde om mijn zak terwijl de andere verkend de onderkant van mijn harde, (en hij was hard), lul vond. Haar kleine hand (Sanne was niet groot en had kleine handen), streelde mijn stijve steeds verder totdat ze de eikel raakte, ze stopte even, dat kwam goed uit anders was ik klaar gekomen. Ik voelde dat ze haar rokje optilde en haar natte driehoekje tegen mijn billen aan drukte, een zacht soppend geluid hoorde ik, ze was met een hand gaan vingeren terwijl ze met de andere hand mij langzaan begon af te trekken en te strelen.

Al de spanning van de afgelopen week ontlaadde zich. Ik hoorde Sanne zachtjes kreunen en voelde haar schokken, ze was voor de tweede keer klaargekomen haar hand streelde mijn eikel en omvatte mijn paal, ik gromde en kon het niet meer tegenhouden, spuitend kwam ik klaar, meerdere stralen zag ik de bosjes in schieten, Sanne zag de stralen wel maar niet mijn stijve lul.
Terwijl de spanning wegebde omarmde ze me met een arm. En streelde mijn borst en buik. Haar van geile natte driehoekje lag tegen mijn bil, ik voelde druppeltjes langs mijn bil glijden. Haar hand had nog steeds mijn stijve, die nu half stijf was vast en streelde deze zachtjes. Druppels sperma kwamen nog uit mijn lul haar vingers maakte ze hiermee nat. Ze proefde ervan, mijn hand probeerde haar kut te vinden en maakte mijn vingers nat met haar geil en proefde daarvan. Lekker zeiden we om hetzelfde moment en we lachten wat de spanning wegnam, maar niet de spanning van mijn lul, deze was namelijk door het strelen van Sanne weer harder geworden. Ik draaide me om terwijl mijn lul halfstijf tegen haar onderbuik aanlag tongden we. Er werd weinig gezegd, we wisten dat we naar de camping terug moesten. Zij trok haar slip en shirt, ik draaide me om en kleedde me aan. Sanne kon alleen mijn billen zien. Om de paar meter stonden we stil en omarmden elkaar, het was voor beiden van ons de zoveelste nieuwe ervaring van de ruime week dat we elkaar kenden. Het zou niet de laatste nieuwe ervaring zijn. Sanne, is dit wat je wilde, ze knikte alleen maar, is dit wat jij wilt Eric. Ja Sanne, dit wil ik. Dit wilde ik de eerste keer dat ik je zag maar kon niet vermoeden dat het ook zou gebeuren. Sanne, je hebt me een onvergetelijk avond gegeven. Jij aan mij Eric. Ben je niet bang Sanne wat er verder kan, gaat gebeuren, het is voor ons allebei de eerste keer. Nee Eric, ik ben niet bang, en zoals we het doen is het goed. Ik geniet ervan elke dag en kijk uit naar de volgende dag. Dit is beter dan de eerste avond alles in een keer. Ik ervaar nu dat seks als iets fijns en heerlijks is waar je zo intens van kan genieten, de spanning bleef er in omdat we elke avond iets verder zijn gegaan. Daar was ik het helemaal mee eens. Het was voor het eerst dat we er zo over spraken.
De volgende dag was Sanne er niet vroeg, ze had zich verslapen en verontschuldigde zich. Niet doen, je hebt vakantie Sanne zei ik. Ze kwam die dag opvallend vaak in de winkel, haar ogen straalden met een ondeugende lach. Ook die avond kon ik gelukkig wat eerder stoppen met werken. We waren al vroeg op ons plekje. Die dag had ik, omdat ik voorbereid wilde zijn, een pakje condooms uit de winkel meegenomen. Sanne en ik hadden er helemaal nog niet overgehad en aan gedacht. De avond in bed dacht ik er aan dat het wel handig zou zijn iets bij me te hebben.

Sanne had weer een shirt en rokje aan met daaronder een slipje, ik een shirt, korte broek en slip. De shirts waren al weer snel uit en het begon al een traditie te worden. De avond begon met knuffelen, kussen, strelen, tongzoenen. Eerst samen tegelijk en daarna lag Sanne op haar rug en kuste ik elk plekje van haar lichaam (behalve …) de meeste aandacht ging uit naar haar mond, borsten en buik. Sanne liet merken dat ze er opgewonden van werd. Daarna was zij het die mij op de rug rolde en mijn lichaam (behalve…) streelde en kuste. We eindigden al tongzoenend en rolden over elkaar heen, haar borsten voelde ik om mijn borst en mij paal drukte in haar kruis. Plots lag ik boven op haar en ik richtte me op. Half steunde ik op mijn knieën en zat boven haar boven benen. Het was een verrukkelijk gezicht, mooi fijn gezichtje haar, haar viel mooi langs haar gezicht, lachende blauwe ogen, parmantige stevige borsten met een kleine lichtbruine tepelhof en kleine harde tepels, platte buik. Haar rokje was iets omhooggeschoven en ik zag een stukje wit van haar slipje. Strelend gingen mijn handen van haar gezicht via schouders, borsten, even plagend knijpend in haar tepels en borsten naar haar buik. Aangekomen bij haar rokje maakte ik deze los. We keken elkaar aan en zeiden niets. Ik verplaatste mijn benen zodat deze tussen haar benen kwamen en zat daar op mijn knieën. Ze spreidde haar benen en trok haar billen iets van de grond en daarna trok ze haar benen iets op zodat ik haar rokje er af kon schuiven. Haar slipje ging op dezelfde manier, maar alleen langzamer. Stukje voor stukje kwamen haar schaamlippen, haar kutje bloot te liggen, ik keek naar Sanne, maar ze had haar ogen dicht. Ze pakte mijn hand en legde die op haar schaamlippen die een beetje uit elkaar stonden en al nat waren. Strelend trok ik haar slipje verder naar beneden en werd op dezelfde manier als haar rok uit gedaan. Wat ik zag was de eerste keer voor me, gevoeld had ik ze al maar dit was mooier. Het viel me op dat ze geen schaamhaar had wat ik de avond ervoor toch duidelijk gevoeld had. (Later vertelde ze me dat ze zich had geschoren met het schaarapparaat van haar moeder.) Het was een klein spleetje, nat en wat dikke schaamlippen, die een beetje uit elkaar stonden, haar kleine schaamlippen waren iets te zien. Haar klitje was niet te zien maar ik wist dat het er was. Sanne keek me aan, waarom ben je zo stil Eric?, Ik geniet van wat ik zie Sanne, het is voor het eerst dat ik zoiets zie en het is mooi. Eric, zei ze ondeugend, je mag me nu overal kussen hoor maar niet te lang want eerst moet jij nog bevrijd worden. Ik kuste haar van top tot teen speciaal haar borsten en tepels en daalde langzaam af naar haar heuveltje en als laatste kuste ik haar kutje, eerst kleine kusjes, mijn lippen werden nat van heer geil, het smaakte lekker en naar meer. Mijn tong gleed door haar spleetje en raakte haar klitje, haar heupen schokten. Ze duwde mijn hoofd weg en zei, ik wil wel dat je door gaat maar eerlijk is eerlijk nu mag de jouwe bevrijd worden.

We wisselden van plaats en zij begon mij te kussen dezelfde weg die ik met haar was gegaan. Ze maakte mijn broek los en trok deze uit. Ik hielp haar door mijn billen op te tillen. Mijn paal was al hard maar leek nog harder te worden door haar strelingen. Ze concentreerde zich op mijn slip en trok deze langzaam naar beneden, mijn paal hield het tegen, iets optillen zei ik dan gaat het makkelijker, ze trok de slip iets naar zich toe en mijn harde lul sprong naar buiten. Sanne schrok zodat ze mijn slip losliet. Deze klapte tegen mijn lul zodat ik bijna klaar kwam. Haar ogen werden groot. Het is groter dan ik dacht toen ze mijn stijve zag terwijl de helft nog in mijn broek zat. De eikel was paars/rood van spanning. Sanne trok mijn slip verder uit en keek lang naar mijn lul. Met twee handen pakte ze hem beet en kuste de eikel voorzichtig het puntje van haar tong liet ze spelend over het topje een gaan. Sanne zei ik, oppassen want zo kom ik heel snel klaar. Ze streelde mijn paal en ballen. Mijn handen streelden haar borsten en tepels. Met een hand streelde ik haar schaamstreek. Het maakte ons meer en meer opgewonden. Ik wilde haar nemen en zij wilde mijn lul in zich. Mijn lul was nat van het voorvocht en van Sanne’s speeksel. Ze richtte zich iets op en streek met mijn eikel over haar kutje, ze raakte daarbij haar klitje aan. Ze richtte mijn harde die alleen maar harde scheen te worden op de opening van haar kut. Sanne, bedacht ik me ineens, ik heb condooms mij me, wil je er een om doen, of dat we het samen doen?. Hoeft niet Eric. Ik ben aan de pil al een half jaar. Wil je het zonder condoom vroeg ik? Ja, ik wil alleen je lul voelen. Ik hoop dat het lukt want hij is zo groot. Sanne richtte mijn lul weer op haar opening en ik voelde dat mijneikel langzaam naar binnen ging. Het deed een beetje pijn bij Sanne. Ik was blij dat Sanne boven lag zodat zij kon bepalen hoe snel mijn lul naar binnen ging. Ik weet niet of ik die controle zou hebben ook al wil ik haar geen pijn doen. Langzaam schoof mijn lul verder, stukje voor stukje. Ik voelde Sanne’s strakke kutspieren mijn lul omsluiten. Hij gleed iets naar beneden en ik bewoog mijn heupen iets. Steeds wachtte ze even om aan de dikte te wennen en haar spieren rust te gegeven. Op een gegeven moment voelde ik dat mij eikel iets raakte, ook Sanne stopte. We waren allebei nog maagd en haar vlies was nog intact. Sanne keek me aan, doet het veel pijn vroeg ze? Ik weet het niet Sanne, wil je door gaan?, ook al wisten we dat we door zouden gaan. Ja Eric, ze knikte. Ze lag op mijn borst opeens bewogen haar heupen iets sneller en hielp ik mee want ik wist dat dit het moment was om het vlies te breken. Zij stootte door met een beetje hulp van mij en in eens schoot mijn lul een stuk verder. Sanne had tranen in haar ogen maar zei niets. We lagen een tijdje stil zodat ze kon wennen en de pijn kon zakken. Na enkele minuten begon ze te bewegen en langzaam gingen haar heupen heen en weer. Ik pakte het ritme op en op een rustige manier begonnen we aan een heerlijk spel wat sneller en sneller ging. Haar bosten schuurden over mijn borst en het lichaamszweet vermengde zich. Sanne begon te schokken en kreunde, ze keek me aan, Eric ik kom zo. Omdat het tempo redelijk laag was kon ik mijn klaar komen tegen houden. Sanne zei ik knijp me als je gaat komen, vlak daarna begon ze me te knijpen en begon, voor zover ik kon iets sneller te bewegen, Sanne ging mee in het ritme. Sanne kreunde hard en kwam klaar. Ik voelde haar spieren samentrekken en dat deed mij ook klaar komen, Ik gromde en voelde mijn sperma door mijn lul schieten en ook Sanne voelde dat het sperma haar buik in werd geschoten. We bleven ritmisch bewegen. Sanne kuste mijn borst en ik haar hoofd, streelde over haar, haar en hoofd. Mijn lul werd slapper maar bleef in haar kut zitten, af en toe voelde ik haar kutspieren om mijn halfzachte lul samentrekken. Zo lagen we lang stil. We streelden elkaar en hielden elkaar vast. Het had anderhalve week geduurd op tot dit punt te komen en het was het meer dan waard geweest. Door de strelingen van Sanne werd mij lul weer wat harder, ze voelde dit. Ze begon weer te bewegen maar nu sneller dan de eerste keer. Strelend ging ik over haar lichaam, haar billen en rug. Ik voelde me stijver en stijver worden. Sanne voelde dit en het ritme werd sneller. Sanne lag nog steeds boven en dat was goed, zij bepaalde de snelheid. Mijn hele lul was nu in haar en sneller en sneller gingen we na een minuut of 10 kwam ik weer, Sanne iets later, kreunend klaar. Na verloop van tijd floepte mijn ondertussen zacht geworden lul naar buiten en lagen we naast elkaar. Met mijn shirt veegde ik het beetje bloed van haar kutje en van mijn lul. Het was ondertussen al aardig donker geworden. De maan scheen op onze bezwete lichamen door een opening van de bosjes. Sanne draaide zich naar me toe en gaf me een lange tongzoen. Dank je Eric. Ik nam haar in me armen en zei, nee jij bedankt Sanne. We lachten, mijn lul werd weer stijver en zij keek naar beneden, hij krijgt er weer zin lachte ze. Wat wil je met zo iemand als jij Sanne antwoordde ik.

Ze ging door haar knieën en nam mijn half stijve in haar handen en begon deze te kussenen de spelen met de voorhuid, ze moest het sperma en haar eigen kutsappen proeven…
Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Bedankt voor het lezen van dit verhaal. Het is een lang verhaal geworden maar het was moeilijk om het korter te maken.
Als je dit verhaal hebt gewaardeerd of misschien helemaal niet, of wil je zelf iets kwijt, een verhaal, een opmerking of vraag mail me dan gerust.

ericvandecamping@gmail.com



Aantal keer bekeken: 68675
Waardering: 8.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online