Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Chantal.

U leest om dit moment het verhaal Chantal gepost door Casper Niehot. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Casper Niehot
Gepost op: 2011-1-17

Verhaal:

Chantal
Het gebeurde op een mooie maandag. Na een weekend werken aan een voor mij belangrijk project had ik voor mezelf besloten om de maandag een rustig wat te gaan sporten en die nieuwe sauna op de sportschool eens uit te gaan proberen. Die kun je huren voor steeds een half uur maar op maandag was bespreken niet echt nodig. En zo geschiede, al vroeg was ik lopend met me tasje richting de sportschool gegaan. Niet zo bimbo en spierballentent maar meer een ongedwongen sportschool waar je niet het gevoel heb bekeken te worden door de andere bezoekers.

Eerst maar een bak koffie en een praatje met en andere bezoeker die maandag ochtend. Ik hoor de dame achter de koffie bar door haar mobiel zeggen dat hij er is en ze hangt weer op. Nog maar een kop koffie en al kijkend naar mijn net uitgedraaide schema van die dag komt er een dame binnen waarmee ik een aantal weken daarvoor een training gezamenlijk had afgewerkt. Het was zoals altijd op maandag erg rustig dus ik had alle tijd om mijn schema voor die dag af te werken op volgorde zonder me druk te hoeven maken of er een toestel lang bezet zou zijn. Warm fietsen op de cardio afdeling was al geen enkel probleem. Naast me de dame waar ik dus al eerder kennis mee had gemaakt een aantal weken terug. Een zeer leuke verschijning was me toen opgevallen en ik weet nog dat ik toen het idee had dat ze ook met een schuin oog naar mij zat te kijken.

“Hé, hoe is het” en spontaan kreeg ik een zoen. Ze stapte weer op haar cardiofiets en we kletste wat waarbij ze me erg vaak bijna vragend aankeek. Van binnen voelde ik iets smelten en ik antwoord eigenlijk meteen “ja leuk” op de vraag of ze met me mee kon trainen die ochtend. Door de overdondering was ik helemaal vergeten dat ik een sauna had gehuurd voor 3 keer een half uur. Even uitzweten en tussendoor onder een koude douche. Toen het me te binnenschoot was ik eigenlijk te bleu om te vragen of ze ook gebruik wilde maken van de sauna. Dat zou toch nergens op lijken en dat was hoewel ik deze dame wel erg leuk vond niet helemaal de manier om een dame het hof te maken.

Langzaam werken we het trainingsprogramma af en de korte aanrakingen bij het voorbij gaan voelen. Van echt trainen is bijna geen sprake meer. Meer en stel tieners die elkaar aftasten en kleine toespelingen maken. Als ze plots iets te dicht tegen me aan gaat staan voel ik het bloed in een noodgang richting mijn kruis pompen en slaat me hart even over, stokt me adem en weet ik even niet wat nu verder.

De zwelling in mijn kruis blijft niet geheel onopgemerkt als ik plaats neem op het volgende trainingstoestel. Ze kijkt met haar hoofd iets gebogen en een ondeugende blik recht in me ogen en ze vraagt of ik last heb van haar aanwezigheid… Snel probeer ik iets met me kruis iets naar achter te kruipen maar ze heeft al snel haar hand langs me zwelling gehaald.

“Mijnheer Meijer! Uw sauna is rond 11:00 op de goede temperatuur”. Een medewerker van de sportschool is even naar boven gekomen om me te vertellen dat ik over een kleine 20 minuten de sauna in kan. Oeps had ik even het gevoel dat ik het wel op een andere manier warm zou gaan krijgen. Nu kon ik bijna niet onder die sauna uit en zou het plots stom zijn om niet te vragen of ze ook gebruik wilde maken van de sauna. “nou dat lijkt me wel wat” klonk het toch tamelijk geil uit haar mond en ze keek me nog net even indringender aan dan ze zojuist had gedaan.

“Waar waren we gebleven” Ik probeer de spanning een beetje te buigen maar faal hier heimelijk in. De opwinding is al zo groot dat ik in staat ben om het hier en nu tot uitbarsting te laten komen. Als ze zich even omdraait en ik echt een geweldig uitzicht heb op haar vrouwelijke vormen van de achterzijde gezien. Leg ik even mijn hand op haar heup en mijn ander om haar middel net boven haar schaamstreek. Ik trek haar lichtjes tegen me aan en voel hoe ze haar billen naar achter duwt tegen mijn ondertussen behoorlijk harde pik. Even beweegt ze haar billen op en dan doet ze snel weer een stapje naar voor.

In een hoek van de sportzaal zie ik hoe 2 dames een beetje giechelend onze richting op kijken, maar het kan me eigenlijk helemaal niets schelen. Ik wil haar en dat voelt heerlijk. Van haar tenen tot in de puntjes van haar haren wil ik deze vrouw. Het maakt me niet uit hoe, al zou het op het volgende toestel moeten met de aanwezigheid van wie dan ook.
Als we een verdieping hoger naar de sauna lopen hoor ik nog even roepen dat sauna ruimte A mijn gehuurde ruimte is. Ik hoor het maar net want ik loop als een mak lammetje de trap op kijkend naar de strakke billen voor me.

In de sauna ruimte een aantal stoelen en een kleedkamer bankje voor je kleding. Even ga ik zitten en zie hoe trainingsmaatje zich tergend langzaam en op een wel heel sexy manier uitkleed. Het was wel heel moeilijk om nu niet te kijken, in een te sexy rood setje staat ze daar voor me. “nu jij zegt ze”. Ik had niet meer dan een boxer onder me sportbroek, en die zat me nu al een behoorlijk tijd te strak. Maar goed ik doe me best om het zo leuk mogelijk uit te trekken. Ja daar stond ik in me boxer. Nu weet ik van mezelf dat ik er niet onvoordelig uitzie. Maar echt veel zorgen hoef ik me daar niet om te maken heb ik zo het gevoel.

Ik zie hoe ook de opwinding tegenover me toeneemt en haar tepels naar voor beginnen te priemen. Ze doet haar handen op haar rug en maakt haar bovenstukje los. Met haar handen voor haar borsten loopt ze een op de toppen van haar tenen naar de sauna waar ze vlak voor de opening haar broekje laat zakken en haar geweldige billen de vrijheid geeft. Snel gris ik 2 baddoeken van de kant en leg die binnen op 1 van de bankje neer. Ze vlijt zich een beetje in een hoekje neer en ik heb het niet meer.

Recht tegenover haar ga ik zitten en probeer mijn keiharde paal een beetje weg te duwen.
Met haar benen maakt ze een beetje wiegende bewegingen waarmee ik uitzicht krijg op haar door vochtigheid glinsterende schaamlippen krijg. Het duur maar kort voor ze zonder aarzelen mijn paal pakt en haar lippen tegen de mijn duwt. Terwijl ze haar tong bij me naar binnen duwt voel ik hoe ze zachtjes in mijn pik knijpt en heel langzaam een paar keer me velletje over me eikel trekt. Ik hoor een zachte kreun en duw me kruis een beetje omhoog. Haar tong verlaat mijn mond en ze kruip langzaam naar beneden om mijn eikel tussen haar lippen te nemen en me te trakteren op een hemels gevoel dat enkel maar beter werd toen ze haar tong daarbij gebruikte. De warmte van de sauna maakt de opwinding enkel maar groter en ik voel dat ik dit niet lang ga houden en haal haar hoofd uit me schoot. “mijn beurt” zeg ik en ze gaat met haar benen wijd gebukt voor me staan. Zittend op mijn knieën draai in met me vinders rondjes langs en over haar natte kutje. De geur is al bijna genoeg op mijn zaad naar buiten te laten barsten.

Met mijn tong ga ik langs haar klitje en voel hoe het vocht naar buiten loopt. Het gekreun zegt al genoeg maar ik voel dat ze net zo geniet van mijn tong als ik deed van haar tong. Dan duwt ze me hoofd naar achter en zegt dat ze me wil. Als ik opsta duwt ze haar billen naar achter en duw in mijn pik met één beweging helemaal bij haar naar binnen. Na een paar stoten neemt ze de beweging over en ik voel hoe ze mij neukend en haar vinders op haar klitje klaarkomt. Maar het stopt niet op. Ze gaat steeds sneller met haar billen op en neer en voor ik het weet begint ze weer te schokkend en komt ze nog veel heftiger klaar. Het lijkt wel of ze in een extase raakt en ik voel dat ik het niet lang meer ga houden. Ik pak me vast aan haar heupen een stoot me pik diep in haar om te voelen hoe me zaad zich een weg naar buiten zoekt. Net voor het tot een uitbarsting komt trekt ze haar billen omhoog en pakt ze mijn pik in haar hand om het zaad eruit te trekken. Ik voel hoe het zaad naar buiten komt en tegen haar billen en schaamlippen aan spuit. Na mijn klaarkomen draait ze zich om en geeft me een zoen en kruipt zachtjes tegen me aan. We zitten samen nagenietend en een beetje zoenend in een hoek van de bank in de sauna. We beginnen nu de warmte van de sauna te voelen en besluiten even lekker onder de douche te stappen waar we het lichaamsvocht van ons afspoelen en miljoenen nazaten door het putje spelen. De lauwe straal water wordt al snel te koud en de temperatuur wordt iets omhoog gedraaid. We genieten hangend tegen elkaar na van vrijpartij en een heerlijk lange na zoen zegt bijna dat we nog lang niet genoeg hebben van elkaars lekkers. Na minuten besluiten we nog eens de sauna in te gaan. Ditmaal om uit te zweten. Maar eerlijk is eerlijk ik kan me ogen niet van haar af houden en kruip als snel weer dichterbij. Ze fluistert tussen het zoenen door nog even snel haar naam in me oor. Daarna voelde het bijna het zelfde maar duurde het allemaal veel langer.

Maanden later kom ik haar weer tegen. Ze loopt samen met een klein meisje en haar man langs een bedrijf waar ik met een project bezig ben. Onze blikken kruizen elkaar en ik zie een glimlach op haar gezicht verschijnen. Dat weekend is ze plots weer in de sportschool, we drinken een bak koffie en laten het er bij. Ik heb haar wel verteld dat de seks die we hadden verre weg het beste was wat ik in jaren met iemand had gedeeld. “Dito” was haar antwoord. Ze gaf me een gemeende zoen stond op en ging weg…


Aantal keer bekeken: 4768
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online