Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Coconut delice.

U leest om dit moment het verhaal Coconut delice gepost door Christo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Christo
Gepost op: 2008-7-22

Verhaal:

Coconut delice
‘Hé, wat smeer je op mijn rug, Tomas? Is dat massageolie?’
‘Ja, kokosolie. Ruikt lekker, niet?’
‘Hm. Ja, zalig!’
Hannah ontspande zich terwijl ze genoot van Tomas’ handen op haar lichaam. Die masseerden haar nek en schouders. Niet te hard, precies goed. Zijn vingers vonden de pezen en spieren blindelings. Jezus, wat deed hij dat goed! Ze sloot haar ogen en de geur van kokos voerde haar mee naar exotische oorden met witte stranden en wuivende palmen. Hannah was maar wat blij dat ze had toegestemd in deze massagesessie. Eerst had ze haar twijfels gehad. Ze wist hoe mannen waren, Tomas was niet haar normale type, hij was een buitenbeentje in de lange reeks knappe, maar leeghoofdige macho’s waar ze normaal gezien op viel. Niet dat Tomas niet knap was, verre van, maar haar vorige vriendje was toch meer een bink geweest. En nu ze erover nadacht, die daarvoor ook.
Haar gedachten de ex-vriendjes vervaagden toen Tomas haar schouderbladen bewerkte. Hij begon ze langzaam met de kokosolie in te wrijven en streelde de huid van haar bovenrug en schouderbladen tot die goed glibberig was. Nu werd het moeilijk om ook maar aan iets te denken. Ah, lekker! Hoe deed hij dat toch? Hannah voelde zijn vingertoppen langs haar ruggengraat glijden. Hij begon zachte druk uit te oefenen langsheen de rugspieren en op de plek waar haar schouderbladen omhoog rezen.
Ze kreeg het steeds warmer en haar ademhaling werd gelijkmatiger. Ze verschoof haar heup een beetje naar rechts. Tomas was nu al zeker een kwartier met haar bovenrug in de weer en hij had nog niet één keer haar billen aangeraakt. Die man was bijzonder onvoorspelbaar.
De meeste mannen hielden het geen twee minuten vol. Eenmaal dat ze haar bilpartij hadden gezien, waren ze niet meer te houden, dan moesten ze die kunnen aanraken ook. Een ongewone gedachte sprong als het spreekwoordelijke duiveltje uit zijn doosje. Recht haar gedachten in.
Misschien vond Tomas haar billen niet mooi?
Heel even verstrakte ze op de massagetafel. Onwillekeurig kneep ze haar billen dichter tegen elkaar aan en ze werd zich plots erg bewust van het delicate elastiekje in haar bilspleet.
Tomas merkte de plotselinge verstarring meteen. Het heerlijke kneden hield op.
‘Oh, heb ik je pijn gedaan, Hannah?’
‘Nee, hoor! Je doet dat prima,’ zuchtte ze terwijl ze zich opnieuw ontspande. Dit was waanzin. Natuurlijk vond hij haar poepje mooi. Wat een idee!
Terwijl zijn vaardige handen haar oksels en bovenarmen zachtjes inwreven, en zij zich al op het kneden van die gevoelige plekjes begon te verheugen, dacht ze terug aan hoe ze Tomas had ontmoet. Dat was gisteren geweest. In de bar van hun hotel, een groter cliché bestond niet. Maar hij had de juiste dingen gezegd en lief naar haar geglimlacht. Hannah mocht dan wel blond en knap zijn, maar ze was zeker niet dom, ze had goed genoeg gemerkt wat hij zich anders gedroeg dan haar ex-vriendjes. Die hadden het altijd maar over zichzelf gehad, maar deze kerel had zich uitgesloofd om haar uit te horen. Hij wilde weten wat ze deed, waar ze vandaan kwam. Wie zij was.
Nu ze erover nadacht, had hij het eigenlijk maar bitter weinig over zichzelf gehad…
‘Oooh,’ zuchtte ze toen zijn vingers zich in haar oksels nestelden en langzaam op zoek gingen naar spieren om te liefkozen. Want dat was het wat die man met de zachte onderkant van haar bovenarmen deed. Liefkozen. Tergend langzaam gleden zijn vingers over de huid om te eindigen in de zachte kuiltjes van haar oksels. Knedend en duwend.
Tomas was klaar met haar armholtes. Ze fronste toen ze zijn warme handen niet meer voelde. Het was verbazingwekkend hoe snel je iets kon missen en ze miste die handen. Gelukkig niet voor lang want daar voelde ze zijn vingers alweer. Glibberig en warm streken ze langsheen haar linkerzij. Yes, ook de rechterzij nu. Hij raakte even de zijkant van haar borsten aan, maar dat leek niet opzettelijk te gebeuren.
Hannah glimlachte inwendig, ze had het gevoel dat hij haar borsten meed, de schat. Nadat ze zich had uitgekleed en op de massagetafel was gaan liggen, had ze meteen haar beha losgehaakt. Ze had één van haar mooiste lingerie setjes uitgezocht voor de gelegenheid. Haar blauwe setje met de lekker spannende string die twee voordelen bood; dat broekje liet haar benen langer lijken én ze hoefde zich niet naakt uit te kleden voor de massage die Tomas haar beloofd had. Uiteindelijk kende ze die man nog maar net.
Haar gedachten losten zich op en ze hield haar adem in wanneer hij aan haar onderrug begon. Met zijn duimen oefende hij zachte druk uit aan weerszijden van haar ruggengraat. Hij vond spieren waar ze dacht dat ze er geen had.
Ze ademde uit en het leek wel alsof alle lucht haar longen verliet. In één keer. Dat was het ogenblik waarop Hannah zich écht liet gaan. Ze gaf zich over aan wat er ook nog komen mocht. Dit was gewoon té heerlijk om in vraag te stellen. Ze liet haar vooroordelen en twijfels varen.
Dat zoiets haar overkwam. En dan te zeggen dat ze met tegenzin naar Houffalize was vertrokken. Hannah werkte bij de personeelsdienst van een groot farmaceutisch bedrijf en stond in voor de organisatie van een survival weekend voor het management. Oké, dit hotel was best leuk, maar eigenlijk had ze andere plannen gehad voor dit weekend.
Toen was er plots die knappe man die haar aansprak en vroeg of ze iets van hem wilde drinken? Niet bijster origineel, maar uit zijn mond had het fijn geklonken. Ze hadden de halve nacht met elkaar gepraat en nu lag ze hier in haar blote kont terwijl hij haar rug masseerde. Haar ademhaling werd steeds rustiger. Tomas' kundige handen gleden lager en lager langsheen haar rug en soms leek het alsof ze overal tegelijk waren.
Ohlala, dát was zalig...hij had de kuiltjes boven haar billen ontdekt! Die waren extra gevoelig en onbewust schoof ze haar heupen een beetje omhoog. Die duivelse kerel las haar lichaam als was het een boek want hij richtte zich uitsluitend op die heerlijke plekjes helemaal onderaan haar rug. Hoe was het mogelijk?
Wat had hij nu ook alweer gezegd dat hij deed? Vertegenwoordiger in iets? Hannah probeerde zich dat deel van hun gesprek voor de geest te halen, maar dat was verdomd moeilijk met die strelende handen zo vlak boven haar billen. Een niet aflatende stroom van prikkels kroop langs haar ruggengraat op en neer.
Nee, ze wist het niet meer. Verdomme, was ze dan zo met zichzelf bezig geweest? Blijkbaar wel want ze herinnerde zich haast niets over wat Tomas over zichzelf had losgelaten. Ja, zijn naam en dat hij ook maar voor één nacht in "Hotel des Ardennes" had geboekt. En dat hij geen vriendin had, natuurlijk. Voor het overige had ze vooral van het uitzicht genoten en hem over zichzelf verteld; over haar vriendinnen, haar werk, haar flat en jakkes, over haar ex-vriend. Dat laatste pas na een paar glazen witte wijn. Ja, ze had zich van meet af aan heel ontspannen gevoeld in zijn gezelschap.
Hé, hij zat nu bijna bij haar billen! Bij haar staartbeentje. Hm, lekker, zeg! Zou hij dan eindelijk? De geur van de kokosolie verdoofde haar zinnen en ze voelde haar wangen gloeien. Het was warm in de privé massage ruimte.
Eigenlijk was de massage haar idee geweest. Onrechtstreeks. Ergens tijdens hun gesprek had hij haar gevraagd wat de dingen waren die haar het meeste genot schonken. Seks stond met stip op één, maar dat kon ze hem natuurlijk niet vertellen. Dat zou hem tot verkeerde conclusies hebben geleid. Zo waren mannen nu eenmaal...
Een ontspannende massage stond ook hoog genoteerd, net zoals een warm schuimbad, een dagje shoppen nadat de nieuwe collecties in de winkels lagen en een goed boek lezen bij de haard.
'Ik wil je graag een keertje masseren of in bad zetten, hoor,' had hij ondeugend gegrinnikt. Dat was vlak voor ze elkaar gekust hadden. Vanaf dat moment hing er seks in de lucht, maar ze was niet met hem naar bed geweest. Hannah vond dat heel sterk van zichzelf want ze had er eigenlijk wel zin in gehad. Nu had ze er een beetje spijt van dat ze het niet gedaan had. Zoals hij haar masseerde, zo geduldig en toegewijd...stel je voor wat voor een minnaar hij moest zijn?
Ze raakte lichtjes opgewonden bij die gedachte. Of lag het aan de manier waarop hij de buitenkant van haar dijen inwreef? Blijkbaar was hij zinnens om haar billen over te slaan, zijn handen gleden van haar dijen naar beneden. Langs de zijkanten en dan weer naar binnen. Naar het zachte vlees op de achterzijde van haar benen.
Misschien durfde hij niet? Hannah besloot om hem een zetje te geven.
'En mijn kontje?' vroeg ze hees. 'Ga je dat overslaan?'
Tomas lachte. Maar het kneden ging door. Soepel, volmaakt.
'Geduld, liefje,' fluisterde hij. 'Na de hoofdmaaltijd komt het toetje.'
Ze giechelde. 'O, ik had moeten weten dat je me zou plagen.'
'Ben je lekker ontspannen? Duurt het niet te lang?'
'Nee! Ben je gek, joh! Het is zalig! Echt heerlijk,' zei ze. Hannah wilde hem nog vragen stellen, veel vragen. Maar ze doezelde weg en de vragen verdwenen samen met de antwoorden in haar droomlandschap. Hm, dromen die steeds pikanter werden. Wat had hij ook weer aangehad toen hij daarnet de massageruimte binnenkwam? Een zwarte pantalon en een hemd met openstaande kraag. Grijs dacht ze, ja...grijs met een streepje of zo 'n fantasietje erop? Hij had naar haar gelachen en gezegd dat hij niet zeker was of ze wel op de afspraak zou verschijnen.
Ze haalde zich die lach voor de geest. Die stralende lach van hem. Die zei meer dan duizend woorden, ook hij had zich verheugd op hun weerzien. Tomas was écht blij geweest om haar te zien. Dat was zeker één van de dingen die ze aantrekkelijk aan hem vond, hij deed geen moeite om zijn gevoelens te verhullen. Het leek haar echt zo 'n vent van "je krijgt wat je ziet". En ze kreeg veel meer dan waar ze op gehoopt had.
Wow, haar knieholtes! Ook nog een favoriet. En haar kuiten, dubbel plezier... Hannah was haast vergeten hoe het voelde om daar zo te worden aangeraakt. Ondertussen kneep Tomas zachtjes in het malse vlees van haar onderbenen. Zijn onvermoeibare vingers smeerden de warme, vloeistof over de ganse lengte van haar benen uit. Geen enkel plekje werd vergeten.
Wie had dat kunnen denken? Ze kon het gewoon niet geloven! Hoe goed het allemaal aanvoelde om door die vreemde man te worden aangeraakt. Elk deel van haar vertroetelde bovenlichaam gloeide nog na terwijl hij met de benen bezig was. Dit was stukken beter dan een warm schuimbad of een boek bij de haard. Ja, hij had haar in een brandende haard veranderd!
Ze hoorde hem de flacon met kokosolie opnieuw openen. Wat nu? Haar voeten? Of dan toch, haar kontje? Die moest toch uitnodigend zijn met alleen de fijne elastiekjes van haar string rond haar middel en tussen haar billen? Wat voor een man kon daar nu zo lang aan weerstaan? Een superheld? Of een h... Nee, dat geloofde ze nooit! Deze man kende vrouwen, daar was Hannah zeker van. Tomas kende vrouwen van binnen en van buiten, dat moest wel, toch om iemand zo te kunnen verwennen!
En daarbij, hij had haar gekust, of niet soms? Een verrukkelijke zoen, eerst oppervlakkig en aftastend. Lippen tegen lippen, dan een voorzichtig aaien van haar bovenlip met het puntje van zijn tong. Maar ze had de gretigheid gevoeld die daaronder schuilging. De hunkering van de mannelijke natuur. Toen hadden hun tongen zich verstrengeld en ze had gelijk gekregen. Aan hem had het niet gelegen dat ze die nacht niet in bed waren aanbeland.
Ze voelde zichzelf nat worden bij de gedachte aan die kus. Die kus was van een andere orde dan een voetmassage. Ja, Tomas had haar rechtervoet in zijn handen genomen en hief die op. De linkervoet volgde. Haar gedachten verkeerden in tweestrijd tussen de oliënde handen - brrr, tussen haar teentjes! - en de zoen van de avond tevoren.
De zoen won het want ondertussen was ze zo opgewonden als wat. Steunend op haar ellebogen verschoof ze haar heup lichtjes naar boven. Ze wilde contact met iets tastbaars, zelfs al was dat een levensloze massagetafel. De lichte wrijving die ontstond ter hoogte van haar venusheuvel maakte dat er een schok van verlangen door haar heen schoot.
Tomas merkte de subtiele verandering in haar houding meteen op. Hij liet haar voeten voor wat ze waren en omvatte haar enkels met zijn beide handen. Om vervolgens heel langzaam haar benen te spreiden. Niet veel…hoogstens een centimeter of tien, net ver genoeg om zijn gladde, masserende handen toe te laten, zich opnieuw omhoog te werken langs de binnenzijde van haar kuiten, haar knieën, en dan, hmmm…haar dijen.
Ze kreunde, maar probeerde de huiveringen die in haar opkwamen te onderdrukken. Haar kreun klonk als een korte reeks zuchtjes. En wanneer zijn handen haar billen bereikten stokte haar ademhaling. Voor even.
Dan hervond ze haar kalmte. Hannah richtte haar hoofd een heel klein beetje op en keek hem aan. Over haar glimmende schouder.
‘Toetje?’
Hij knikte en schonk haar een glimlach die haar lendenen nog meer in brand zette. Met beide handen op haar achterste hervatte hij zijn goddelijke werk, maar dit keer ging het anders. Sensueler.
Hannah juichte inwendig. Hij weet wat ik wil! Terwijl ze het dacht, deed hij exact waar ze het meest naar smachtte. Tomas’ vingers raakten haar aan daar waar het elastiekje ophield en de fijne stof van de string rond haar kutje spande. Hij deed dat speels, alsof het per ongeluk gebeurd was.
Ze slaakte een ingehouden kreetje en zijn vingers waren alweer naar haar kontje teruggekeerd, maar het zaad was gezaaid. Hannah wist dat ze meer wilde. Ontkennen had geen zin, ze wilde nog.
Ze hield het niet meer.
‘Sorry,’ zei hij verontschuldigend toen hij zag dat ze zich oprichtte op de massagetafel. Ze draaide zich naar hem toe en ging schrijlings op de tafel zitten. Haar mooie benen bungelend over de rand. Toen ze hem recht in de ogen keek, wist hij dat excuses niet aan de orde waren.
‘Sorry voor wat?’ vroeg ze plagerig.
‘Voor niets,’ antwoordde Tomas quasi verlegen. Zijn blik gleed van haar plagerige grijns naar haar lange hals. Naar Hannah ‘s onbedekte borsten. De blauwe beha lag nog op de massagetafel en ze ondernam geen enkele poging om haar borsten voor hem te verbergen.
‘Ik heb zin in jou,’ fluisterde ze. ‘Waarom kleed je jou niet uit? Of wil je liever dat ik het doe?’
‘Nog niet,’ zei Tomas. ‘Het is nog te vroeg, ik ben nog niet klaar.’
‘Ik anders wel,’ lachte ze. Haar lach was zo eerlijk dat hij door Tomas’ ziel sneed. Wat een schat van een vrouw! Goh, hij wilde niets liever dan haar nemen, hier en nu! Maar hij stak zijn hand uit, aaide even langs haar linkerborst en zei: ‘Met de massage, bedoelde ik…nog niet klaar met je massage.’
‘O, met de massage,’ grinnikte ze naar hem opkijkend. ‘Welk deel van me wil je dan nog masseren?’
Jezus, wat heeft hij mooie ogen! En die grijns… Hij kijkt me aan alsof hij me wil verslinden. Waarom zegt hij niets?
‘Alles.’
Het bonken van haar hart stopte meteen, maar niet voor lang want die wellustige blikken van hem zetten haar lendenen in vuur en vlam. Ze zwaaide haar benen terug op de massagetafel en zat nu met opgetrokken knieën voor hem.
‘En alles zul je krijgen,’ zei ze. Het kostte haar ontzettend veel moeite om haar stem onder controle te houden, maar het lukte haar. Ze voelde tintelingen over heel haar lichaam.
Toen ging ze liggen, op haar rug. Ze sloot haar ogen en wachtte op de handen. De magische, wonderzachte handen sloten zich om haar borsten. Zijn handpalmen beschreven kleine kringetjes en haar tepels verstijfden tot dikke, harde knopjes.
‘Ah, hm, wat was dat lekker! Hij masseerde haar borsten en ging daarbij heel grondig te werk. Uiterst grondig…zou Tomas een borstenman zijn, misschien?
Ze grinnikte in zichzelf.
Hij vergat niets - geen centimeter vergat hij - en de minuten gleden voorbij, samen met zijn handen en vingers gleden ze van haar boezem langs haar middenrif naar haar buikje. O, dat was zalig! Ze had er eigenlijk nooit bij stilgestaan wat voor een erogene zone haar buikje wel was… Zoals hij plagerig rond haar navel heen werkte, verrukkelijk gewoon.
Nu en dan verdween er een verdwaalde vinger in dat kleine, gevoelig kuiltje. Ze zoog haar longen vol, haalde diep adem en liet die dan met een luide zucht weer ontsnappen. Haar borsten trilden lichtjes mee met elke beweging van Tomas’ soepele handen. Ze gloeiden nog na van zijn massage, de tepels wat kouder nu, maar nog steeds stijf en priemend.
Hola, wat was dat? Zou hij durven? Ja! Hannah voelde hoe er af en toe een steelse vingertop onder de elastische rand van haar string schoof. Een vingertop werd er twee en toen leek Tomas zelf even te twijfelen over hoe het verder moest.
‘Een ontzettend mooie string is dat,’ zei hij bewonderend. ‘En jij doet hem alle eer aan.’
Hij legde zijn vlakke hand op haar broekje en ze voelde de muis van zijn hand tegen haar klitje drukken terwijl zijn vingers zich bovenaan op haar venusheuvel bevonden. God, Jezus! Ze kwam bijna. Zijn handpalm maakte een op en neer gaande beweging. Het kon niet anders of hij moest voelen hoe nat ze was… Dit was het moment waarop ze gewacht had.
Nu zou ze haar zin krijgen.
‘Trek het uit,’ fluisterde ze.
‘Wat?’
‘Mijn broekje, gekkie… Trek het uit.’
Zijn duimen haakten zich onder het elastiekje rond haar middel. In één vloeiende beweging schoof hij het over haar dijen. En van haar heup helemaal naar beneden. Uit.
Ze hoorde zijn ademhaling versnellen. De flacon met kokosolie werd terug open geklikt. Hij wreef in zijn handen. Plots, zonder enige aankondiging, voelde ze zijn handen tussen haar benen. Hij duwde haar dijen nog iets verder uit elkaar en zei: ‘Oh, Hannah…heb je er enig idee van hoe mooi je bent?’
Ze zuchtte alleen maar. Smachtend naar zijn aanraking. Toen die kwam kreeg ze meteen haar eerste. Haar hoofd gloeide van opwinding en haar vingers kromden zich samen met haar rug.
Hij wreef de kokosolie door haar schaamhaar en daarna over haar hele kutje uit. De geur van de kokosolie mengde zich met die van haar en bedwelmde zowel Hannah als Tomas. Ze slaakte korte kreetjes van genot. Ze beet op haar onderlip en hoorde zichzelf dingen zeggen die ze nog nooit gezegd had.
Eén van Tomas’ vingers bewoog in haar terwijl hij met zijn duim haar clitoris beroerde. Hij verkende en betastte elk randje, elke curve…elk delicaat kuiltje van haar natte, glanzende en opengesperde kutje. Als een goudzoeker op zoek naar zijn Eldorado, speurend naar alles wat glinstert en glanst.
‘O! Yes, yes!’ Haar tweede was nu een feit en ze schreeuwde de woorden eerst luid op en daarna in stilte terwijl de genotgolven nog door haar lendenen omhoog raasden. Haar lichaam verkrampte en ontspande zich opnieuw en dat alles in minder dan een seconde. En nog eens. Ooooo!
Ze wilde hem. Nu wilde ze hem hebben, hem heerlijk diep in haar voelen.
Ze richtte zich op en keek hem aan. Haar ogen glansden.
‘Ik wil je, Tomas!’
Hij begon zijn kleren uit te trekken. Eerst het hemd en dan de schoenen, de sokken en de pantalon. Hannah keek naar de knappe man die voor haar stond. Enkel nog gekleed in zijn zwarte boxershirt. Wow, wat spande dat ding, zeg! Ha, dat kon ook moeilijk anders want zijn stijve zette de nauwsluitende stof flink onder druk.
‘Uit,’ zei ze giechelig.
Gehoorzaam schoof hij zijn laatste kledingsstuk naar beneden. Zijn lid stak trots naar voren, de eikel ontbloot. Ze staarde recht in het oog van de storm.
‘Nog één dingetje,’ zei hij glimlachend. Tomas reikte naar zijn pantalon en toverde een condoom tevoorschijn.
Ze reikte naar zijn lid en haar vingers streelden hem.
‘Mag ik?’
‘Graag,’ hijgde hij. Zijn opwinding was onmiskenbaar, Hannah luisterde naar zijn versnelde ademhaling terwijl ze voorzichtig het condoom aanbracht.
‘Is er nog van die kokosolie?’
Hij knikte van ja en gaf haar de flacon. ‘Wat ben je van plan, Hannah?’
‘Dat zul je wel zien. Kom je bij me zitten?’
Hij kwam recht tegenover haar zitten en ze haakten hun benen in elkaar. Tomas wilde haar kussen. Hij sloot zijn ogen en boog zich in haar richting, maar nog voor hij haar lippen kon bereiken, raasde er een huizenhoge golf van genot door hem heen. Zijn hoofd verstarde en voor een seconde of twee veranderde hij in een levend standbeeld.
‘Eventjes wachten, lieve schat,’ suste Hannah.
Haar vingers – glibberig en warm van de olie - streelden zijn lid. Die verrukkelijke vingers gleden op en neer langsheen zijn erectie. Daarna nam ze zijn ballen zachtjes in haar linkerhand terwijl de rechter door ging met het strelen van zijn pik.
‘Lekker?’
Ze speelde met zijn testikels, rolde ze heen en weer en kneep er voorzichtig in. Tastend, voelend.
‘Hm, ja!’ Zijn onderlip begon te trillen en hij schoof wat dichter naar haar toe. Nu raakten hun lippen elkaar en al gauw waren ze verstrengeld in een intens diepe kus. Zijn handen streelden haar schouders en Hannah ’s handen rustten op zijn dijen.
Ze kroop op zijn schoot en voelde zijn lid hard en stijf tegen haar buik drukken. Dan reikte ze naar beneden, ze klemde hem tussen haar vingers en in één vloeiende beweging verschoof ze haar heup en stak ze hem bij haar naar binnen.
Een explosie van genot volgde. Krachtiger dan Hannah die ooit ervaren had.
Ze kreunden allebei en hun kussen werden gulziger. Hm! Zijn handen zaten nu aan haar borsten. Zijn vingers streelden langsheen de super gevoelige tepels. Hannah kwam klaar. Alweer! Ze gilde bijna.
‘O, Tomas!’
Zijn hoofd lag in haar nek waar hij haar kuste. Ah, ja! Op dat lekkere plekje net onder haar oor…
Zijn handen leken nu overal tegelijk te zijn. Hannah voelde hoe hij haar billen beetpakte en er stevig in kneep, de billen uit elkaar trok…iets wat haar een rilling van genot bezorgde. Toen gleden de handen tot onder haar poepje en hij tilde haar op. Plots lag ze onder hem.
Tomas keek haar recht aan terwijl hij traag stootte. Elke keer dat zijn schaambeen tegen haar klitje schoof, bewoog hij zijn bekken op en neer en tintelde haar hele onderbuik.
Jezus, wat was dat goed! Wat een ongelofelijke lekkere man! Hm, hij streelde haar heupen, brrr, zalig!
Waarom lachte hij zo naar haar? O, hij kwam klaar…ja, ze zag het aan zijn gezicht. Kijk hem toch eens lachen, die gek! Hij vindt het ook lekker zo te zien…
Hij sloot zijn ogen. Huiverend.
Een onbeschrijflijk gevoel van welbehagen vervulde heel Hannah ’s wezen. Het maakte haar gelukkig en bang tegelijk. Zwijgend wachtte ze tot wanneer Tomas weer op de planeet aarde zou landen. Ze streelde zijn billen en genoot van zijn aanwezigheid, diep in haar.
Hij opende zijn ogen. Die waren wazig. Aha, hij zag er uitgeput uit, de arme schat! Ze probeerde zijn gedachten te lezen, maar zijn gezicht was onleesbaar. Teveel emoties tegelijk.
Toen zei hij iets vreemds.
‘Vergeef me,’ stamelde hij.
Ze gilde bijna.
‘Wat?’
‘Vergeef me, Hannah,’ herhaalde hij. ‘Ik…ik moet je iets vertellen.’
Ze kende dit! Nu zou hij zeggen dat hij getrouwd was, of dat hij een vriendin had. Hannah keek hem geschrokken aan.
‘Hé, verpest dit nu niet,’ zei ze stilletjes terwijl ze met haar vingertoppen langs zijn staartbeentje aaide. ‘Zeg me alsjeblieft niet dat je al iemand hebt…’
‘Nee, dat is het niet. Ik ben zo single als maar kan zijn!’
Tomas maakte zich van haar los en ging op zijn zij liggen. Zijn verslappende lid drukte tegen haar dij en ze moest zich inhouden om er niet naar te reiken. Jezus, Die man maakte haar gek! Ze moest hem kunnen aanraken!
Hij leek haar gedachten geraden te hebben, of misschien voelde hij diezelfde drang, want hij legde zijn rechterhand op haar buik en drukte een zoen op haar schouder.
‘Wat is er dan?’ Ze streelde zijn borst en richtte haar blik op hem. ‘Ik vergeef je alles, maar vertel me niet dat je al iemand hebt! En als je me op de één of andere manier “gebruikt” hebt, dan wil ik het niet weten, oké?’
Tomas zweeg. Zijn vingers streelden haar onderbuik. ‘Eigenlijk had ik je dit gisteren al moeten vertellen,’ begon hij. ‘Maar toen begonnen we écht te praten en wilde ik niet dat je wist wie ik was. Ik wilde ons een kans geven, begrijp je? Mezelf een kans geven bij jou.’
‘Ik begrijp er nog altijd niets van, Tomas! Wat bedoel je nu eigenlijk?’
Hij zuchtte en sloeg zijn blik neer.
‘Ik ben hier niet toevallig. Ik heb dit hotel uitgekozen omdat ik wist dat jij hier zou zijn. Omdat jouw vriendin Inne me gevraagd had om jou én mijzelf een plezier te doen door jou hier te ontmoeten en verleiden. Ze dacht dat wij misschien wel zouden klikken en als dat niet het geval was…nou, dan had jij in het slechtste geval een heel lekkere massage gehad.’
Inne werkte bij haar op de personeelsdienst en was ondertussen één van haar allerbeste vriendinnen geworden. Ze begreep nog altijd niet wat Inne hiermee te maken had.
‘Je kent Inne? Van waar ken jij Inne?’
Hannah ’s hersenen werkten nu op volle toeren. Ze groeven in het verleden, zochten naar verbanden, herinneringen en flarden van gesprekken en dan…ja! Nu wist ze het.
Haar mond vormde een grote cirkel. Een O, een hele grote O!
‘Tomas? Tomas, godverdomme!’ riep ze uit. ‘Jij bent die Tomas!’
Hij knikte en sloeg zijn blik neer.
‘Kan je me vergeven?’
Hier moest Hannah om lachen. Ze keek nu met heel andere ogen naar de man die naakt tegen haar aangedrukt lag. Dit had ze écht niet verwacht. Verdomme, Inne!
‘Dus eigenlijk heb ik jou gebruikt,’ zei ze plagerig. ‘Waarom vertel je me nu wel wat je me gisterenavond niet durfde te zeggen? Je had net zo goed niets kunnen zeggen, toch?’
Ze wachtte gespannen zijn antwoord af. Een stemmetje in haar hoofd wist het antwoord op die vraag – of hoopte op dat antwoord. Maar zelfs als hij voor haar was gevallen zoals dat heet… Dan nog…zij wist nu wat voor iemand hij was. Ha, vertegenwoordiger in iets, laat me niet lachen!
‘Als ik je had verteld wie ik was en waarom ik je benaderde, dan had je me misschien weggestuurd,’ zei Tomas. ‘Bij Inne was het anders, zij had zelf om me gevraagd en wist waar ze aan begon. Bovendien wilde ik je hebben, ik smachtte er naar om met jou samen te zijn. En dat doe ik nog…’
Hannah beet op haar lip en keek hem onderzoekend aan.
‘Ja, en dat was te merken ook,’ grinnikte ze. ‘Ik moest je bijna van me afslaan gisteren. Maar Jezus, Tomas…je bent een gigolo! Je slaapt met vrouwen voor geld! Wat moet ik geloven van wat je me allemaal vertelt?’
‘Geloof wat je voelt,’ zei hij. ‘En daarbij, ik neem nooit geld aan. Van niemand. Heeft Inne je dat niet verteld dan?’
‘Toch wel,’ antwoordde Hannah. ‘Bij haar deed je het voor een cola, dat is wat ze zei. Ahum, wat was mijn prijs als ik vragen mag?’
‘Dat moet je aan Inne vragen.’
‘Hoe zo?’
‘Zij kocht die coconut delice, niet ik.’
‘Die wat?’
Tomas nam de flacon kokosolie en liet haar een blik werpen op het blauw met zandkleurig etiket. “Coconut delice” stond er. In zonnige, knalgele letters.
‘O.’
Hij knikte en keek haar verwachtingsvol aan.
‘Wel?’ vroeg hij.
‘Wel wat?’
‘Wat voel je, Hannah? Ben je boos? Of teleurgesteld, of gewoon geschokt? Je zegt zo weinig.’
‘Je handen op mijn buik,’ fluisterde ze.
‘Hm?’
‘Dat is wat ik voel,’ ging ze verder. ‘Ik voel je warme, strelende handen op mijn buik en dat voelt heerlijk aan. Alles wat je met me doet voelt heerlijk aan, shit! Hoe is het mogelijk, dit moet mij weer overkomen! Is er eindelijk eens een man die ik de moeite waard vind, en dan blijkt dat mijn vriendin hem heeft ingehuurd!’
Hij schudde zijn hoofd. Ontkennend.
‘Niet ingehuurd, Hannah,’ zei hij. Zijn stem begon wanhopiger te klinken. Hannah verkneukelde zich om dat feit. Ze vond hem het einde, maar ze zou hem nog wat laten zweten. De schooier!
‘Zo was het niet, echt niet,’ ging hij verder. ‘Ik heb niet gelogen, ik ben een vertegenwoordiger in likeuren en wijnen. Dat is wat ik doe. Mijn zaak is niet groot, maar wel exclusief genoeg om ook hier in de streek afzet te hebben. De koffielikeuren in de bar zijn door mij geleverd.’
‘En je…hum…bijverdienste dan? Doe je veel “klanten” dan,’ vroeg Hannah nieuwsgierig. O ja, ze zou hem nog even het vuur aan de schenen leggen. ‘Komaan, ruw geschat. Hoeveel keer heb je hét gedaan?’
‘Drie keer,’ zuchtte hij verslagen.
‘Drie per week?’
Hij schudde zijn hoofd. Ontkennend. Zijn hand was van haar buik naar haar dij gegleden. Zijn vingers liefkoosden haar huid. Het weke, tere vlees van haar billen.
‘Nee. Drie keer alles samen.’
Het geluid dat uit haar keel kwam lag ergens tussen een lach, een snik en een grom. Bedoelde hij echt dat zij nog maar zijn derde “klantje” was, na Inne en die vriendin van Inne? Hannah wist zeker dat Inne slechts één enkele keer met Tomas geslapen had, daarna had ze haar slabbakkende huwelijk nieuw leven ingeblazen en zichzelf opnieuw ontdekt zoals men dat noemde.
‘Drie keer alles samen?’ zei ze nadenkend. ‘Maar je bent nog jong, je lijkt me niet ouder dan een jaar of dertig, hoeveel keren dacht je er daar nog bij te doen?’
Tomas liet zijn hand naar binnen glijden. Van haar dij naar het goudblonde vachtje tussen haar benen. Zijn vingers vonden het natte gleufje dat aangaf waar haar kutje begon. Hij kuste haar opnieuw onder haar rechteroor en fluisterde: ‘Dat hangt geheel van jou af, meisje. Hoeveel denk jij zelf?’
Geen enkele andere dan zijzelf, dát was wat Hannah dacht. Of in het allerslechtste geval, nog één keertje.

Einde.


Aantal keer bekeken: 12573
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online