Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Collegialiteit op en top 4.

U leest om dit moment het verhaal Collegialiteit op en top 4 gepost door Subliem@live.nl. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Subliem@live.nl
Gepost op: 2007-5-25

Verhaal:

Collegialiteit op en top 4
Collegialiteit op en top 4

Hierbij weer een vervolg van een van mijn geile explosies als onderdanig SUBJE bij mijn lieve maar DOMINATE DOM. In onze laatste sessie is naar voren gekomen dat de DOM het ook heel lekker vind als zij anaal wordt gestimuleerd, en zelfs als mijn vingers lekker in haar kontje zitten te duwen. Haar opwinding en orgasme zijn voor mij een geweldige beloning.

Opnieuw hadden we een afspraak weten te plannen en de opdracht was dat ik volledig geschoren en lekker met kokosolie ingesmeerd bij haar zou verschijnen. Ik moest een oude spijkerbroek aan hebben met een oud T-shirt, geen onderbroek, en het liefst een lekkere opvallende natte vlek ter hoogte van mijn PIK welke zou zijn ontstaan van het opwindende telefoongesprekje wat we hadden in de tijd dat ik naar haar toe op weg was.

Het laatste was allemaal gelukt tijdens het telefoongesprek hadden we alweer diverse situaties besproken, maar ook de outfit welke ik zou verwachten van mijn DOM was uitgebreid aan de orde geweest. Ik heb haar verteld dat ik haar het liefst volledig in het leer of latex zou willen zien en dan zo hoerig mogelijk maar dan wel DOMINANT/ streng. Daarnaast hebben we ook nog gesproken over volledig naakt met alleen een paar hoge laarzen aan en mooie leren polsbanden waarbij zelfs tepelringetjes ter sprake zijn geweest. Mijn DOM gaf aan daarin geen interesse te hebben omdat dit mogelijk consequenties zou kunnen hebben voor andere dingen. Hier hebben we dan ook verder niet meer over gesproken.
Ook hebben we nog heel even gesproken over de geile situatie van de laatste keer waarin ik lekker haar kontgaatje heb gevingerd met 2 vingers en dat ze dat wel onverwachts megageil vond!! Hiervan wist ik zeker dat dit indien het in het spel zou ontstaan er meer en langere aandacht voor moest komen.

Ik was zoals al aangegeven flink opgegeild en mijn pik was ook al aardig aan het lekken waardoor de opgedragen natte plek geen probleem meer was, deze zat er dus duidelijk zichtbaar in. Hierbij moeten jullie weten dat ik voordat ik bij mijn DOM voor de deur sta nog een drukke stad door moet lopen waar iedereen kan zien dat mijn opwinding aanwezig was. Inderdaad het zou ook gewoon pis kunnen zijn maar hoe dan ook het is enigszins beschamend en op een bepaalde manier zelfs aangenaam opwindend en vernederend voor deze SUB om zo over straat te moeten gaan. Vele mensen blijken dan ook te kijken naar de plek in mijn broek waar de vlek zit, zowel mannen als vrouwen. Er waren er zelf bij die mij hebben nagekeken.

Eenmaal aangekomen bij het huis van mijn DOM belde ik bij haar aan, er werd niet gereageerd ??? vreemd ze zou toch thuis zijn?? Opnieuw drukte ik haar bel maar opnieuw geen reactie. He, ik voelde iets trillen in mijn broekzak het was mijn GSM. Mijn DOM was aan de lijn ik herkende haar nummer, Nou nou SUBJE dat is een aardige natte plek in dat broekje en daarbij komt dat het ook wel lekker aftekent, HAHAHA en de verbinding werd vervolgens verbroken.

Wat is dit nou hoe kon zij mij nou zien en hoe wist ze dit? Ik keek snel uitgebreid om me heen om te zien of zij mij misschien was gevolgd maar ontdekte niets. Opnieuw een trilling met een SMS: loop naar het einde van de straat en ga daar het park in, loop lekker stoer en draai niet met je kont want hier lopen ook zoals bekend andere liefhebbers van jou soort mannen!!! Brrrrr alleen de gedachte niks voor mij!!
Ik liep de straat uit richting het park en opnieuw ontving ik een sms: ga direct in het park het restaurant binnen en ga op het toilet zoveel mogelijk water drinken minimaal ,10 bekertjes of glazen. Ik ging in het park aangekomen naar het restaurant en liep naar de WC op om daar mijn opdracht uit te voeren. 10 glazen was lastig maar gezien het prachtige weer en de hoge temperatuur gingen de eerste 7 erg snel naar binnen. Opnieuw ontving ik een SMS: Niet plassen SUBJE dat is niet toegestaan!!!!!
Nou dat is lekker ik laat me vollopen met water en mag niet eens plassen, als dat maar goed gaat!.
Ik liep het restaurant uit in afwachting wat komen ging. Ik stond te leunen tegen een boom toen ik opnieuw een SMS ontving: Loop richting de watervallen en vijvers en ga daar op een bankje in de volle zon zitten net naast de waterval. En BLIJF ER ZITTEN!!!!!!







Ik liep in de richting van de watervallen en nam plaats op een bankje wat precies naast de spetterende waterval stond. Door het spetteren was het bankje erg nat en dus ging ik half staand zittend op de bank leunen. Ik kreeg een SMS : ZITTEN Met dat SUB kontje op die bank!!!!! Ik ging zitten en al snel zat ik met mijn jeans op de natte bank, brrr koud zo’n natte kont, maar ach de DOM wilde dit dus ??

Na zo’n 10 minuten het gekletter van het water gehoord te hebben was mijn druk in mijn blaas al aardig opgelopen, ik moest enorm plassen en zat af en toe kruisbeens op het bankje te draaien. Af en toe moest ik ook in mijn pik knijpen om de drang even te doen afnemen. Ohhh wat moest ik nodig maar ja ik had geen opdracht en moest blijven zitten? Ik dacht als ik opnieuw een SMSje krijg stuur ik er een retour met de vraag of ik mag plassen. En inderdaad ik kreeg een SMS: Hoe is het DOM?? Al drang ??? schud met je hoofd ja of nee!!! Dit betekende dat zij mij kon zien!!! Waar zat dat geile ding??? Ik keek om mij heen maar zag niets. Opnieuw een SMS : Ga de waterval in en laat daar je blaas leeglopen maar niet te lang blijven staan anders heb je zo een Gay aan je kont, en dat wil ik niet dat dat mijn SUBJE overkomt!!!! Nou in ieder geval heeft ze zorg om haar SUBJE, da’s toch weer lief!!!

Ik liep de tunnel in en het was er vochtig en donker, het stonk er naar zeik en slootwater en in de hoek kon ik mooi even snel mijn blaas ledigen. Ik opende mijn knopengulp haalde mijn halfstijve pik uit mijn broek en piste van mijn af, Ohhhh dat is lekker, maar direct toen ik ontspande kwamen er 2 knullen in gelopen en dus half pissend duwde ik mijn pik weg om door te lopen. Gevolg een mega natte plek / kruis in mijn jeans. Nu liep ik dus echt voor >>>>>>>>>>>>

Opnieuw een SMS: Hahahaha!!! Zeker gelekt???? Loop naar de bank verder op en wacht op instructies. Ik liep naar de bank en ging in de zon zitten in de hoop dat mijn broek een beetje zou drogen of de plek egaal zou worden. Na zo’n 5 minuten werd ik gebeld: Met je DOM, je bent nu zo’n
2,5 kilometer van mijn huis zorg dat je er in 5 minuten bent!!!! Loop jezelf maar eens flink in het zweet, het is de moeite en het wordt beloont.
Ik zette een flinke looppas in en ik wist dat ik het met deze buitentemperatuur niet droog zou gaan houden. Ik was daarbij ook nog eens wat opgewonden van de omstandigheden en die dingen bij elkaar zorgde ervoor dat het zweet in straaltjes van mijn hoofd afliep. Ik had al een aardig nat shirtje aan en had het gevoel dat mijn straaltjes over mijn rug liepen, ook het vocht in mijn jeans was op temperatuur aan het komen waardoor en een niet onprettige ln mijn neus kwam, en mengelmoes van geil/ pis/ zweet. Wat zou de DOM hiervan vinden??

Na zo’n 4 minuten stevig in het zweet gelopen te hebben kwam ik opnieuw aan bij het huis van mijn DOM, ik ging het trappenhuis binnen en drukte op de bel. Wie daar? Ik ben het DOM uw bezweten SUB!! Niet zo hard want niet heel het complex hoeft te weten dat ik jou diensten heb opgeroepen, Kom maar naar boven en snel een beetje!!!

Ik liep snel naar de derde etage van het complex en belde aan, mijn DOM opende de deur. Ze was op een minislipje en hoge pumps na spiernaakt, Hmmm niet verkeerd dacht ik bij mezelf.
Kom binnen, eenmaal binnen drukte zij mij direct tegen de muur en begon mij te betasten, zo eens even voelen of de opdrachten hun uitwerking hebben gehad. Inderdaad een mooie dikke bult en een lekker natte jeans precies zoals de Dom het wil en ook nog een lekker bezweet lijf in zo’n strak T-shirtje. Ik snap donders goed dat die homo’s op je afkwamen want zo’n lekker vent willen zij ook wel, maar helaas jij bent voor MIJ!!!!!! Ik knikte ter bevestiging en was blij dat het even rustiger werd na al de opwinding en inspanning.

Zo SUB loop maar mee naar de kamer en ga maar eens even zitten op die kruk!! Ik ging zitten en al snel schoof mijn nagenoeg blote DOM op mijn schoot en begon mij te kussen, eerst teder daarna steeds heftiger. Ik wilde haar bij haar borsten pakken maar dat werd op een handige manier afgeweerd. Nee Nee Subje dat doen we maar even niet, jij hebt voorlopig je handjes niet nodig, ik denk dat jij je vandaag maar eens verdienstelijk moet maken met je tong!!!! Hmmm een heerlijke gedachte. Snel zoende zij mij op mijn mond en direct daarna duwde ik mijn tong tussen haar lippen door naar binnen om vervolgens haar tong te zoeken en te liefkozen. Ik kreeg reactie dus vond ze het lekker.
Ik draaide mijn hoofd iets waardoor ik haar oorlel kon likken en haar nek, hiervan wordt mijn DOM meestal lekker geil. Dit was nu gelukkig ook het geval, maar ze wilde het blijkbaar niet laten merken. Ik zat wat ongelukkig op dat kleine krukje met zo’n heerlijke DOM op schoot maar het was voor haar niet opmerkelijk dus liet zij mij zitten. Toen ik aangaf dat het krukje wel een zou kunnen bezwijken lachte ze en zei ze nou wat dan nog? Het belangrijkste is dat ik dan op jou val!!!!! Hahahaha Ik lachte mee maar het veranderde niets aan mijn positie op die kruk!!!

De dom stond op en zei: Zitten blijven lekker subje!! Ben zo terug. Toen ze weg liep zag ik een nieuwe natte plek op mijn been in de stof van mijn jeans, was dit wat ik denk dat het is??? Dan is mijn DOM dus mega NAT!!! Dat biedt perspectief voor deze sessie, vrij snel kwam ze terug met een tasje waarin opnieuw de leren polsbanden zaten maar nu ook iets van band om mijn voeten vast te zetten, ze deed mij de leren banden om en liet mijn opstaan. Toen opende ze mijn riem en vervolgens de knopen zodat ik in no-time in mijn blote kont voor haar stond. Zo zo Dat ziet er veelbelovend uit voor de DOM, en dan nu alles uit en terwijl ze dit zij rukte met al haar kracht mijn shirtje van mijn lijf!!! Dat wordt dus half bloot over straat dacht ik maar daarover kan ik mij met nog van alles voor de boeg nu geen zorgen maken, komt tijd komt raad!!! Nu stond ik daar poedeltje naakt voor mijn DOM , half opgedroogd van het zweet en de plas in mijn kruis welke ik had opgelopen in de tunnel van de waterval. Ze kwam heel dicht bij mij staan en begon me te besnuffelen, even checken of ik de lucht ruik die de DOM wilde ruiken namelijk kokos en zweet met een beetje geile hmmm je voldoet volledig lekker SUB. Ga meer eens even liggen want dan kan ik je beter onder controle houden, je bent nu namelijk te veel groter dan de DOM. Ik ging liggen op de grond in de kamer vanuit het kamer raam keek je zo naar beneden naar de andere mensen op straat en inkijk was er totaal niet, best een geile situatie in zo’n vol daglicht gevulde ruimte met een half naakte Dom en en onderdanige sub die niet weet wat de DOM gaat doen.

Ik moest mijn handen langs mijn lichaam houden en door middel van een stuk touw werden mijn handen ter hoogte van mijn heupen met dat touw aan de polsbanden vast gezet. Ik kon ze dus niet gebruiken. Mijn benen werden met een stok en touw uit elkaar vast gezet ter hoogte van mijn enkels en vervolgens zowel links als rechts omhoog getrokken en aan mijn polsbanden vastgezet. Ik lag daar nu weerloos met opgetrokken gespreide benen en vaste gezette handen op de grond te wachten wat komen ging.

De DOM kwam in haar outfit(je) boven mij staan, zo daar lig je dan geil SUBJE ik kan nu alles doen wat ik zou willen en jij kunt allen je bekkie maar gebruiken!!!! Hahaha. Ze liep weg en lachte in zich zelf. Even later kwam ze terug met en lekker fles koud water, de condens druppeltjes stonden op de fles dus koud wat hij inderdaad. Zo Wil jij ook een slokje?? Ik had inmiddels nog steeds veel last van de hoeveelheid water welke ik in een eerdere opdracht op had moeten drinken. Eerst nam de DOM zelf uitgebreid een paar flinke slokken waarbij er enkele druppels uit haar mondhoeken liepen over haar mooie dikke tepels.

Ik had aangegeven dat ik ook nog wel een slokje wilde hebben en na haar eigen te hebben voorzien zakte ze door haar knieën en duwde de fles in mijn mond en hield hem vol overeind zodat ik niet veel anders kon doen dan slikken!! Brr echt steen koud en veel maar het lukt redelijk en ik merkte dat de uitwerking in combinatie met het andere water de druk op mijn blaas opnieuw deed toenemen. Want het was zeker een kleine 1 ½ liter die er nog in de fles zat en dat is best veel!!!!

Ik probeerde mijn spieren wat aan te spannen zodat ik mijn plas kon ophouden er moest nu niks bijzonders gebeuren want dan zou ik niet voor de gevolgen kunnen instaan. Ik had het nog niet bedacht of de DOM ging wijdbeens boven mij staan en liet zich vervolgens langzaam op mijn onderbuik zakken. Ohhh Dom dit leidt tot gegarandeerde pisacties welke ik niet kan stoppen door het water!!! Opnieuw lachte zij tegen mij en zei: Dat is dan maar zo jij moet het toch opruimen dus je doet maar wat je niet kunt laten!! Ik bedacht mij geen moment en liet mijn warme zeik de vrijeloop. Ik plaste nu vol tegen de kont van mijn DOM die het ook nog lekker scheen te vinden wat ze probeerde mijn spetterende pik te vangen tussen haar machtig mooie billen partij!!! En het lukte haar ook nog dus drukte ik met alle macht de warme goeden vocht tegen haar gevoelige kontje aan.








Ohh ze werd er echt geil van en al snel wist ze behendig haat stringetje uit te trekken en haar natte kontje en kutje ter hoogte van mijn mond te plaatsten. Zo van die blaas heb je geen last meer dus nu kun je volle aandacht geven aan mijn KUT!!! En in in ferme duw zat haar zalige natte kut op mijn
SUBmond. Ik likte haar gleufje teder maar aandachtig en vergat geen enkele plek in dit heerlijke gebied dit vond mijn DOM ook zalig en ze begon te kreunen en te kermen van genot. Ik likte haar heerlijk uit en op de momenten dat ik haar klit bewerkte hijgde zij als een echte geile DOM !!

Ga door lekker liksub, lik mijn natte domkut en laat me je tong voelen!! Ik deed waar ik voor was en ondertussen had zij haar handen verplaatst naar mijn tepels en begon er hard aan te draaien en te trekken. Hierdoor verloor ik mijn tedere controle en ging wat ruwer te werk en likte haar steeds dieper ruwer, en sneller.
Ohh wat was dit een genot zo’n geile kale DOMkut op mijn mond en vervolgens alleen maar kunnen likken, slikken, en ruiken, Ohhmmmm

Mijn Dom liet mij in deze positie voor mijn gevoel wel een uur mijn gang gaan en of zij meerdere keren is gekomen weet ik niet maar mijn hoofd lag in een flinke plas van vocht en dat liep er dan ook met strelen uit. Oh wat was deze DOM geil en ik Ik wist niet beter dan dat dit mijn taak zou zijn en als ik mijn best deed ik haar misschien ook nog zou mogen neuken!!!

Ze stapte van mijn gezicht af en liep aangeslagen van geiligheid naar de keuken waar ze even later vandaan kwam met ijsblokjes. Ze duwde een blokje in mijn mond en zei: zo dan kan je je tong even koelen want dat is vast nodig. Ik lebberde aan het ijsblokje en kauwde het fijn, heerlijk fris zo’n ijsblokje. Wil jij er nog een ?? nou graag, uit een koeler pakte ze wat blokjes en stopte er nu 2 tegelijk in , brrr da’s koud in je mond!! Niet erg gaat zo weer over!!

Opnieuw kwam ze met haar kut boven mijn volle mond gezakt en zonder na te denken drukte ik een ijsblokje tegen haar klit< ohhh wauw dat is hemels!!! Nog een keer!!! En opnieuw herhaalde ik mijn ijblokjes act. Ze vond het niet vervelend maar juist geil???

Ik zal je handjes eens even losmaken dan kunnen die zich over mijn kontje bekommeren. Mijn banden werden los gemaakt en mijn handen waren vrij! Ik greep haar direct stevig bij haar kont en kneedde haar billen. Ik wist van de vorige keer dat haar kontgaatje ook gevoelig was en met enkele vingers raakte ik haar daar bewust aan. Het miste zijn uitwerking niet en geil als de DOM al was vroeg ze of ik haar mooie billen zou willen laten gloeien. Ik liet het me geen 2 keer zeggen en sloeg haar stevig op haar kont. Ik voelde dat haar kont na een paar stevige klappen al lekker begon te gloeien en dat ze er opnieuw weer geil van werd.

Vervolg volgt snel op deze site in deel 5



Aantal keer bekeken: 8055
Waardering: 5.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online