Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Collegialiteit op en top.

U leest om dit moment het verhaal Collegialiteit op en top gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2007-3-18

Verhaal:

Collegialiteit op en top

Collegialiteit op en top

Collega’s. Soms een noodzakelijk kwaad, soms een zeer welkome verrassing.
De collega’s in kwestie kenden elkaar al een tijdje, het zal ruim een jaar zijn geweest. Af en toe werd er een erotisch getint mailtje gestuurd. Zo’n mailtje waarvan de ontvanger zich afvraagt of de verzender serieus is, ze werkelijk intiem met hem wil zijn, of dat ze hem loopt te dissen. Een snelle kus. Onder een saaie vergadering oogcontact, een geile blik, een voet tegen zijn been. In het voorbijgaan geeft hij haar een tik tegen haar bil. Er schiet een warme stroom van opwinding door haar lichaam. De mailtjes en smsjes worden frequenter gestuurd; ‘Pas maar op, als jij eens wist wat ik met je wil doen.’
Kussen worden hete zoenen achter elke mogelijke (wel of niet afsluitbare) deur in het pand. Hij zet haar klem tegen de muur, duwt zich strak tegen haar aan en laat haar voelen dat hij opgewonden is. Zijn harde pik drukt tegen haar kruis.
De smsjes nemen een andere vorm aan, vertellen hun beider fantasieën. Hij geeft aan haar wel in een dominante rol te willen zien. Hoewel zij daar eerst haar bedenkingen bij heeft, neemt ze in no time de touwtjes in handen. Ze geeft de smsjes een dominante draai en vertelt hem dat de ‘Dom’ de ‘Sub’ wel eens zal laten zien wat ze in huis heeft. Ze spreken een dag en tijd af bij haar thuis.

De Dom heeft zich al goed voorbereid. Na een heerlijke douche heeft ze op haar gemak de juiste outfit uitgekozen en klaargelegd. Voor de spiegel bekijkt ze wat haar deze dag het best past. Natuurlijk de laarzen, daar is de Sub dol op. Kort rokje erbij, hemdje met een randje kant. Onder het geheel een glad zwart slipje, waarin haar billetjes precies passen. Sexy bh. Zwart met meerdere bandjes. Over haar schouders, maar ook over haar borsten. Ze worden prima omvormt. Ze kleed zich langzaam aan. Eerst het slipje en dan de bh. Wat komen haar borsten hier mooi in uit. Perfect voor de Dom. De laarzen erbij aan. Haar spiegelbeeld maakt haar geil. Ze draait met haar billen, denkt aan hoe ze de Sub zal verrassen en overdonderen. In haar lingerie en hoge laarzen bekijkt ze zich, van voor, even draaien en haar achterkant bekijken. Prima, ze kijkt naar zichzelf, pakt haar borsten stevig vast en draait langzaam met haar billen. Haar kutje zwelt op en raakt het slipje. De Sub is er nog niet eens en ze is nu al opgewonden!

Er komt een smsje binnen: ‘Ben je al in de stemming? Ik spring nu op de fiets en ben er zo!’

De Dom kleed zich snel helemaal aan en laat haar klamme kutje even voor wat het is. Ze trekt het dekbed recht, klopt de kussens op. Make-up bijwerken en klaar is ze.

De bel gaat. De Dom opent de deur. De Sub kijkt zijn ogen uit en kan enkel een ‘Wauw’ uitbrengen. Ze zegt niets en begint hem ruw te kussen. Zijn handen vinden haar billen en pakken ze stevig vast. Ze stopt en loopt vlug naar de kamer. Even overdonderd van haar verschijning en haar ruwe welkom blijft hij in de gang staan. ‘Kom, je denkt toch niet dat dit alles was?’ Hij volgt haar naar de kamer, doet de deur dicht. Als hij zich omdraait staat ze voor hem. Ze begint hem te kussen en rijdt tegen hem aan. Met vingervlugge bewegingen ontdoet ze hem van zijn blouse, werpt deze van zich af. Ze trekt zijn shirt uit zijn broek en trekt hem uit. Hij wil zijn riem losmaken, maar de Dom grijpt in. ‘Hoho, had ik gezegd dat je je broek uit mocht doen?’ Nee, knikt hij onderdanig. ‘Nou dan, laat dat. Je doet alles wat ik zeg, niets zonder dat ik het je gezegd heb.’
Ze loopt naar haar bed. ‘Kom en ga op het bed liggen.’ Hij doet wat ze zegt, hij wist niet dat ze de rol zo serieus zou nemen, maar vindt het ondertussen reuze opwindend. Hij gaat op zijn rug op het bed liggen. Ze pakt iets uit een laatje en buigt over hem heen. Haar fijngevormde borsten hangen boven zijn gezicht. Ze pakt zijn handen en maakt ze met brede polsbanden vast aan de stangen van het bed. Dat had hij niet verwacht! Niet wetend wat er gaat gebeuren kijkt hij haar aan. Ze zegt niets. Ze gaat uitdagend voor hem staan. Ze maakt de knoopjes van haar korte rokje los en laat het van haar benen afglijden. Ook haar hemdje gaat uit. Daar staat ze, een geil lingeriesetje en haar geile hoge laarzen, waar hij zo gek op is. Ze laat haar handen over haar lichaam gaan, langs haar hals, over haar borsten en vluchtig over haar slipje. Zijn pik groeit en groeit. Een grote bult vormt zich in zijn slip. Hij kan niets doen, hij ligt immers vast. Hij volgt haar bewegingen. Allemaal. Hij kan zijn ogen niet van haar af houden. ‘Lig je lekker te kijken Sub? Jammer dat je handen er niet bij kunnen he? Dat ze niet bij mn tepels kunnen, niet bij mn kut. Wat denk je Sub, zal mn kutje lekker nat zijn? Naar heerlijk geil kutvocht ruiken? Hoe zal het smaken Sub?’ Nog voordat hij kan antwoorden springt ze in één beweging op het bed, boven op hem. Ze kust hem ruw, hun tongen vinden elkaar, ze pakt zijn armen stevig beet en druk haar lichaam tegen hem aan. Ze kruipt naar beneden. ‘Je broek trekt Sub, volgens mij is je pik ontzettend groot en dik en heeft hij een beetje ruimte nodig.’ Heel langzaam en hem ondertussen geil aankijkend maakt ze zijn riem en knoopjes los. Ze ontdoet hem van zijn schoenen en broek.
Ze trekt hem zijn slip van zijn benen af. Zijn pikt zwiept omhoog. ‘Zozo, die Subpik van jou heeft er zin in! Zal ik mijn slipje ook maar uitdoen, geile Sub?’ ‘Graag, Dom’. ‘Goed dan.’ Ze laat het slipje sensueel van haar benen glijden, trekt ook haar laarzen uit en gaat op hem zitten. Haar natte geile kut op zijn buik. Ze schuift iets heen en weer. Haar billen raken zijn snoeiharde pik. Ze buigt voorover en fluister in zijn oor: ‘Luister goed, geile Sub, ik heb je pik gevoeld, ik weet wat je wil. Ik ga je armen losmaken. Je opdracht is: neuk me, diep, hard, zoals een Dom geneukt moet worden.’
Ze maakt hem los, hij pakt haar als een wilde vast, ze kussen, likken, zoenen, ze gooit haar bh van zich af, laat zijn pik in één beweging in haar naar binnen glijden. Diep. Ze gaan in elkaar op, gaan als beesten tekeer. Rijd als een gek. Hun lang opgebouwde geilheid bereikt tegelijkertijd een hoogtepunt. Haar nagels staan in zijn rug, ze klemt zich tegen hem aan, zodat zijn harde dikke pik zo ver mogelijk bij haar naar binnen kan. Nog één beweging, nog één. Een enorm harde kreun vult de kamer. Hij spuit haar Dominante kutje helemaal vol, zij volgt en laat haar sappen vloeien. Zoals de dag begon eindigt hij ook: ‘Wauw’.




Aantal keer bekeken: 26235
Waardering: 5.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online