Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Controle.

U leest om dit moment het verhaal Controle gepost door TheoNes. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: TheoNes
Gepost op: 2010-1-21

Verhaal:

Controle
Dit verhaal speelt zich eind jaren 80 af. Ik was toen 18 jaar en had zelf nog niet heel veel sexuele ervaring, alleen wat gevinger, lik, trek en pijpwerk met een aantal meisjes van eigen leeftijd, meer niet. Door deze ervaring is mijn leven flink beinvloed en een kant op gegaan die ik voor die tijd niet voor mogelijk had gehouden.

Ik zat op de universitaire school ergens in een kleine stad in de buurt van Amsterdam, beide ouders werkte de hele dag en was daarom veel bij een schoolvriend op bezoek. Zijn ouders waren gescheiden en hij woonde bij zijn moeder. Een vrouw van begin 40, die mij altijd als haar stiefkind behandelde. Tot een dag waarop ik niet had meegedaan met het zaal voetballen, waardoor mijn vriendje wel onder de douche ging zodra we bij hem thuis waren en ik bij moeder een kopje thee dronk. Ik was dan gewend een boekje te lezen en ik zocht in de krantenbak naar een leuk blaadje. Wat mij toen opviel was een zwarte kaft van wat ik als een stripboek zag. Dit pakte ik uit de bak, op het zelfde moment dat de moeder de woonkamer binnenkwam. Ik keek daarom eerst op naar haar en zag haar verschrikte blik en ze begon heftig te blozen. Het stripboek bleek een erotische strip te zijn uit de zgn. zwarte reeks. een reeks met bdsm verhalen waarin vrouwen als onderdanig worden behandeld, op soms zeer grove, maar altijd nog smakelijke wijze, zo heb ik later kunnen concluderen.

Ik begon zeer aandachtig te bladeren en was direct erg gegrepen door hetgeen ik zag en was voor even zelfs de moeder, Karin, vergeten. Toen ik een paar minuten later weer opkeek stond ze nog altijd recht voor me, nog altijd met een blos op haar wangen, maar met haar blik naar de grond gericht. Toen ik haar vroeg wat dit was reageerde ze stotterend: "U heeft me betrapt...". Ik was verbaasd dat ze mij met U aansprak en zei dit ook...

Haar reactie was:"ik heb altijd al een sterk gevoel gehad dat er in U een zelfverzekerde Dominante man schuil ging en nu wil ik dat U weet dat ik me graag aan U wil onderwerpen, ik ben een lustsub". Ik reageerde door te zeggen dat ik geen idee had wat ze bedoelde, maar wel erg benieuwd was. Ze vroeg me om het boekje mee naar huis te nemen en de volgende dag zouden we verder praten, want mijn vriendje was inmiddels klaar met douchen...vervolg komt snel.

Aantal keer bekeken: 8481
Waardering: 2.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online