Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Cypriotische waterwerken.

U leest om dit moment het verhaal Cypriotische waterwerken gepost door scram. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: scram
Gepost op: 2007-4-1

Verhaal:

Cypriotische waterwerken
In Cyprus vlakbij een klein dorpje reed ik langs een aardeweg en zag dat het baantje onderbroken was door een diepe greppel. Twee werkmannen waren druk in de weer om een waterleiding te leggen. Ik stapte uit om te vragen hoelang het wel mocht duren. "Nog 10 minuutjes" zei de kleinste in gebroken Engels. We raakten aan de praat en toen ik vroeg wat ze aan het doen waren kon ik mijn oren niet geloven. "Daarboven", en wees naar een plek 50 meter op de helling, is een waterreservoir die deze vakantiehuizen van water voorziet. Maar de bewoner van de bovenste villa op de helling is niet tevreden over de weinige druk die het leidingwater heeft", vervolgde hij. Ik zag dat inderdaad die villa op bijna dezelfde hoogte was gebouwd als het waterreservoir. Niet begrijpend vroeg ik hen wat ze hier beneden dan aan het doen waren. "Wel, vervolgde de kleinste, we hebben vastgesteld dat de waterdruk hier beneden groot genoeg is en zijn nu een leiding naar boven aan het leggen om datzelfde huis naast de watertoren te bevoorraden.
"Oh,en waar komt dit water dan vandaan" vroeg ik wijzend naar de leiding in de greppel. "Wel, van dezelfde waterput natuurlijk",antwoordde de kleine Cyprioot terwijl hij gimlachte en het laatste stukje greppel met aarde dichtte.

Aantal keer bekeken: 5313
Waardering: 3.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online