Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

DOE DIT NOOIT!ECHT GEBEURTT.

U leest om dit moment het verhaal DOE DIT NOOIT!ECHT GEBEURTT gepost door LADY KICKK . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: LADY KICKK
Gepost op: 2011-1-10

Verhaal:

DOE DIT NOOIT!ECHT GEBEURTT
op een dag ging esma naar haar moeder en zei:mam mag ik vandaag naar de bios?
haar moeder antwoorde zuctend:nou meid ik wil eigenlijk niet dat je gaat naar buiten heb van die nare dingen gehoord gister middag van een stelletje ouders.
Dus blijf vandaag maar even thuis.Esma trok haar gezicht en ging naar boven ze zat op haar bed even een boek te lezen.Na een uurtje hoorde ze nare geluiden het leek welalsof iemand bij der thuis was!Ze legde haar boek neer en ging naar beneden ze schreeuwde:MAMAAA MAMMAAA.Ze kreeg geen antwoord enkeek in dekeuken ze zag dat haar moeder opgehangen was en er stond op de muur met grote letters:MORGEN BEN JIJ AAN DE BEURT! je ging naar der kamer en het was haar laatste stap diegene die haar moeder enzij heeft opgehangen was een geest die door hun moord heeft gepleegt!!
PSS;GA NOOIT IEMAND LATEN HUILEN MET HARDE WOORDEN MISSCHIEN GEBEURT HET OOK BY JOU!
DIT VERHAAL ISECHT GEBEURT EN HET IS GEBEURT BY EEN MEISJE DIEIKNIETKEN.
HAAR MOEDER ENZIJ ZWEVEN NOG DOOR HET HUIS VANZE!

Aantal keer bekeken: 4397
Waardering: 3.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online