Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Daisy (1).

U leest om dit moment het verhaal Daisy (1) gepost door LenKat. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: LenKat
Gepost op: 2008-8-2

Verhaal:

Daisy (1)
Het is ongelooflijk, maar echt waar!
Er is niet zo lang geleden dat er een nieuw meisje bij ons is begonnen en vanaf dag één was ik al meer dan alleen vriendschappelijk geïnteresseerd in haar.
Daisy is jong en slank met mooi lang golvend bruin haar en is gewoon een leuk en lekker ding om te zien en al het voornoemde is in tegenstelling met Sonja, haar voorgangster!
Daisy is goedlachs en een beetje naïef. Ik raakte al gemakkelijk met haar aan de praat en al snel was er een ‘klik’ voelbaar dat dit wel eens meer dan alleen een leuk collegaatje zou kunnen zijn…..
De bekende opzet, waarmee ik bij mijn vorige baan ook al een paar dames had kunnen winnen, werkte ook bij haar al snel: Leuk praatje, altijd klaar om haar even te helpen of een bakkie thee voor haar te regelen en de hele dag steeds even die aandacht, dat snelle oogcontact zoeken en een glimlachje winnen etc.

Gisteren gebeurde het gewoon opeens, nog eerder dan ik überhaupt had gedacht of zelfs had durven denken!
In een gesprek met haar onthulde ze wat ‘troubles’ met vriendlief en ik bood haar het luisterend oor en de ’goede’ raad die ze op dat moment even hard nodig had. De verdere ingrediënten waren verder gewoon te mooi om waar te zijn: ondanks de warme zomer was het slecht weer en haar moeder belde ook nog eens dat ze niet kon komen om haar op te pikken, dus mijn aanbod om deze 24 jarige schone thuis te brengen kwam als geroepen!
Het was vrijdagmiddag; snipperdagen en vakantiegangers, we waren aan het eind van de dag nog maar met zijn tweeën over en dus sloot ik de zaak af en door de regen renden we samen naar mijn auto.
Daar zaten we opeens samen in een auto op een verlaten industrieterrein.
Ik deed mijn das af en gooide ‘m op de achterbank. “Zo ’t is weekend, dus eerst dat ding weg” grapte ik.
We lachten, maar het gesprek werd al snel weer serieuzer.
Ze verdacht haar vriendje ervan vreemd te gaan.
Na al haar twijfels en verdenkingen te hebben aangehoord, proefde ik dat ze strijdlustiger werd en hem terug wilde pakken.
Ik deed alsof ik de auto ging starten en merkte op dat ik in elk geval geen nee zou zeggen tegen wat ze ook maar voor zou stellen, tenminste als ik kon ‘helpen’ een daad te stellen c.q. wraak te nemen….
“Maar jou vrouw dan?!” vroeg ze, zonder de door mij aangedragen opties en hints naar het rijk der fabelen te helpen.
“Ik ben al wat verder dan jij en heb al meer meegemaakt, ik ben daardoor inmiddels ook egoistischer geworden en doe waar ik me goed bij voel” gaf ik aan. "Maak je om mij dus vooral geen zorgen en denk eens aan jezelf schat..." adviseerde ik.
Ze was duidelijk geïnteresseerd, dus liet ik de contactsleutel weer los en richtte me nu direct tot haar.
Terwijl ik in de donkere, ruim 10 jaar jongere ogen van Daisy keek onthulde ik eerlijk dat ik haar erg leuk en ook zeer aantrekkelijk vond en haar zeker niet zou kunnen of willen weerstaan.
Als ze als ‘wraak’ iets stiekems zou willen zou ik haar geheimpje maar wat graag delen!

Even was er wat twijfel bij haar, maar opeens zei ze “Maar hoe begin je zoiets dan?”
“Gewoon zo…” antwoordde ik en ik kuste haar brutaal op haar mooie lippen en pakte brutaal een van haar borsten in mijn hand…
Mijn kus werd meteen door Daisy beantwoord en een warme soepele tong gleed mijn mond binnen.
Terwijl we zoenden kneedde ik haar zachte, kleine, warme borst voorzichtig. De harder wordende tepel priemde tegen haar bh-tje en blouse…
“Je kunt anytime stop roepen Daisy” verzekerde ik haar nogmaals, maar ze omarmde me en duwde haar tong weer bij me binnen.
Ze proefde heerlijk jong en zoet.
Ze gaf haarzelf aan me over en brutaal knoopte ik haar blouse helemaal los en ook haar bh-tje volgde al snel.
Mijn beide handen hadden nu elk een heerlijk rond A-cupje vast en als ik haar harde tepels beroerde kreunde ze goedkeurend.

We zoenden lang en innig en al die tijd genoot ik van haar heerlijke kleine tietjes in mijn handpalmen.
Ik wilde meer van haar en beproefde mijn geluk….
“Ik wil je laten klaarkomen met mijn tong Daisy” gaf ik haar brutaal en zo direct mogelijk aan terwijl ik haar weer diep in die grote bruine ogen aankeek.
Ze bloosde en stotterde wat terwijl ze wat van haar mooie lange haren uit haar gezicht veegde, maar ik onderbrak haar en was nu heel concreet “Ik wil je beffen Daisy, nu, hier!”
Ik bleef haar aankijken terwijl mijn hand in de richting van de knoopsluiting van haar spijkerbroek ging.
Ze bloosde en keek me indringend aan, maar liet me mijn gang gaan….
Ik trok met een rukje aan de bovenste knoop van de jeans en de overige vier knopen van de knoopsluiting klikten allemaal soepel na elkaar open en een mooi lichtblauw sportslipje werd zichtbaar…
Ik liet haar blik even los en keek in haar kruis.

Het regende hard buiten en in de auto was het warm.
Terwijl ik haar weer begon te zoenen draaide ik de stoelleuning achterover.
Meer en meer lichtblauw werd nu zichtbaar.
Toen pakte ik de broekzakken op haar smalle heupen en trok haar broek omlaag.
Daisy bracht haar kleine ronde kontje behulpzaam wat omhoog en al gauw zaten de jeans en het lichtblauwe sport-stringetje dat soepel over haar slanke benen was meegegleden, net onder haar knieën.

Ik gaf kleine likjes en kusjes op en tussen haar borsten en ging steeds wat lager.
Daisy’s kreuntjes werden kreunen toen ik haar navel passeerde en al snel was ik vlakbij het dunne streepje donker schaamhaar dat ze boven haar gleufje had geschoren…
Ik duwde haar knieën uit elkaar en bekeek nu haar intiemste delen. Haar jonge schaamlippen waren mooi rose en glad geschoren. De binnenste schaamlippen van haar kutje waren donkerder en puilden wat naar buiten. Ze stonden haast uitnodigend iets open en ik groef dan ook mijn tong er opeens diep tussen.
Met een lange haal likte ik diep door haar lekkere jonge kut en ze kreunde nu verrast en luid.
Het muffe kutsap van een hele dag achter haar bureautje zitten bleef op mijn tong achter.
Ik liet de smaak even op me inwerken en slikte het toen weg. Toen begon ik haar pas echt lekker te beffen….
Ik weet niet hoe lang, maar het moet zeker een half uur tot drie kwartier geweest zijn.
Gedurende deze verwennerij kirrde ze en draaide ze met haar lekkere kontje en op sommige momenten zat ik zelfs zo goed, dat ze haar kontje optilde en haar schacht oraal goed bereikbaar was, zodat ik diep in haar kon komen met mijn tong.
De smaak van haar waterig natte kutje maakte mij alsmaar wilder en wilder en al snel gaf mijn jonge collega aan dat ze klaar aan het komen was.
Terwijl mijn tong haar clitje bewerkte schokte ze even heftig met haar lange slanke onderlijf en viel toen vermoeid terug in de stoel.
Ik vingerde haar nog even diep met mijn middel- en ringvinger terwijl ik haar weer even een tongzoen gaf en haar haarzelf liet proeven.
Gedienstig befte ik haar nog even verder. Ze zweette nu hevig en kirrde, kreunde en zuchtte nog meer dan tevoren. Al snel kwam ze weer een keer klaar.
Tijdens haar tweede en merkbaar heviger orgasme, trok ze mijn hoofd tussen haar benen vandaan en wilde ze weer zoenen.
Haar hand klauwde ondertussen naar mijn kruis en vocht met mijn riem.
Ik hielp en al snel kwam mijn keiharde paal tevoorschijn vanuit zijn benarde positie.
Een kleine, koele hand van Daisy betaste de ballen in mijn zak en verkende mijn stijf geworden pik. Toen begon ze me af te trekken.
Ik voelde al snel dat ik het niet kon houden en bracht mijn lichaam boven het hare.
Mijn eikel wees in de richting van haar strakke, ontblote buikje en al snel spoot ik mijn orgasme in drie korte stralen tegen haar aan. De eerste en grootste lading warm, melkwit sperma landde net boven haar navel. De tweede straal kwam tegen de onderzijde van haar rechter borst en de laatste lozing droop langs haar hand midden in het smalle streepje schaamhaar boven de heerlijke kut die ik tot zoeven nog hevig had liggen likken en vingeren.
We kwamen even bij en ik pakte vanuit de armsteun een pakje zakdoekjes om de ‘schade’ te herstellen.
Maar ze nam de doekjes niet aan. De hand die mijn pik zo lekker en zo vakkundig naar zijn hoogtepunt had gebracht masseerde mijn zaad, dat als een paar korte parelsnoeren op haar ontblote onderlichaam lag, langzaam door haar schaamhaar en over haar venusheuvel en vandaar over haar onderbuik en haar rechterborst.
Het werd en snel klef en daarna droog.
In de auto was het warm en het rook nu naar zweet, geil, kut en zaad.
We kleedden ons weer aan en zonder wat tegen elkaar te zeggen bracht ik haar thuis.
“Je bent goed” glimlachte ze toen ze uitstapte. Ze gaf me een knipoog en rende door de regen het portiek binnen.
Ik rook op weg naar huis nog even weemoedig aan de vingers die in haar waren geweest.
Ik ben erg benieuwd hoe ze na dit weekend reageert…..


Aantal keer bekeken: 14849
Waardering: 8.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online