Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dansen aan zee.

U leest om dit moment het verhaal Dansen aan zee gepost door Bente. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Bente
Gepost op: 2011-6-4

Verhaal:

Dansen aan zee

Ik voel nog het aanraken van je handen, ik ruik nog de geur van je haar die de dag erna nog in mijn kleren zat. Ik hoor nog je stem, ik proef nog de zachtheid van je lippen en ik merk nog de passie in mijn lichaam die jij tot leven wist te wekken. Ik zag je al van veraf staan, de muziek speelde luid in de achtergrond, maar leek te vervagen op het moment dat jij op me afkwam en in mijn oor fluisterde. Ik weet nog dat jou warme adem tegen mijn oor rillingen in mijn hele lichaam veroorzaakten. Je hield je handen rond mijn middel, en wiegde rustig heen en weer op de muziek. Ik stond volop te genieten, deze avond was vol geweest met chaos en onrustigheid, maar de manier waarop ik tegen je aan kon leunen, mijn steun vinden en me geliefd voelen maakte me helemaal rustig. De roes van de alchohol vervaagde, en dat was op dit moment alleen maar fijn. Het deed me alleen nog maar meer genieten van jou aanwezigheid en jou aanrakingen. Ik hoorde en voelde jou hart bonzen, en de mijne vond het ritme van de jouwe. We leefden, ademden en dansten samen. Het maakte niet uit dat we elkaar niet kenden, op dit moment was het enige dat er toe deed, het feit dat wij hier samen stonden. Ik keek omhoog naar jou gezicht, en de glimlach die om je lippen speelde maakte me werkelijk gelukkig. Al snel vonden jou lippen de mijne, en de rustige, romantische gevoelens gingen over in passie, geilheid en bewondering voor hoe je mij kon laten voelen. Mijn handen onder jou shirt, strijkend over je mooie buik en genieten van de reactie die mijn vingers op jou huid hadden. Je kon het niet weerstaan om ook aan mij te voelen, wat bij mij natuurlijk ook hele fysieke gevoelens opwekte. Ik was er echter nog niet helemaal klaar voor, en plaatste je handen weer rond mijn middel terwijl ik zachtjes op je lip beet. Nog eventjes niet, dacht ik bij mezelf. Nog even genieten van de zachte liefde. Op een gegeven moment kwam ik weer tot bewustzijn, en besefte dat er allemaal mensen om ons heen stonden. Ik liet je lippen even met los en pakte je bij je hand. Jij was nog niet helemaal uit je roes terug en ik moest je bijna meetrekken naar de rand van het bos. Daar aangekomen tilde je me op, en ik sloeg mijn benen om je middel terwijl we gepassioneerd doorkusten. Je legde me op het mos, en daar bleef je mij strelen en door mijn haar woelen tot ik kippenvel had van genot. Het was geweldig daar te liggen en weten dat jij ervan genoot om mij te plezieren. Het ging jou niet alleen om jezelf, dit was veel meer. Dit was respect voor elkaar hebben en van elkaars lichaam genieten. Want hoevaak je me ook kuste, hoe geil je ook werd, je vergat nooit voorzichtig te blijven en aan mijn gevoelens te denken. Ik heb je na deze nacht nooit meer gesproken, het is een blijft wat het was; een one night stand, en mijn eerste keer. Maar dankzij jou zal ik nooit spijt hebben van wat is gebeurd, en nooit vergeten hoe geweldig, romantisch en lief sex kan zijn. Ook in een bos op een feestje. Het gaat er namelijk niet om hoe en wanneer, het gaat erom met wie. En ik heb heel veel geluk gehad dat ik jou ben tegengekomen. Dankjewel voor deze mooie ervaring Nikolai.


Aantal keer bekeken: 4301
Waardering: 7.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online