Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dat lieve meisje.

U leest om dit moment het verhaal Dat lieve meisje gepost door Gio&Lizz. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Gio&Lizz
Gepost op: 2008-1-6

Verhaal:

Dat lieve meisje
Dat Lieve meisje




Weer was het een saaie dag zelfde als normaal.
Opstaan werk naar huis weer andere werk naar huis eten slapen.
En dus ik ging naar me werk alweer.
Toen ik aan het zitten was in de bus gebeurde iets wat normaal nooit gebeurde.
De bus was vol.
Nou ik dus mezelf er tussen krijgen lukte net maar dan ook egt net.
Naast mij stond zo meisje weet niet hoe oud ze was denk 14 ,15 of zo.
En ze keek me heletijd aan ik dacht zou ze me leuk vinden. ?
Neee Vast niet , Ik ben geen type die meisjes leuk vinden.
toen ik er was toen stapte dat meisje ook uit.
Ik dacht weer : Ze zit toch niet op het zelfde werk als mij.
Dat zou een meisje nooit leuk vinden , maar tog was het zo.
En het toevalligste was ze zat ook nog is tegen over me.
Ze bleef me nog steeds de hele tijd aankijken .
Ik vond haar zelf prachtig maar tog vertrouwde ik haar niet helemaal.
Toen we klaar waren met het werk kwam ze op me af lopen , Toen


ging ze tegen me praten ik wist van verrast heid niet wat ik moest doen.
En ik begon ook maar dingen terug te zeggen.
Op gegeven moment zei ze wist je dat ik hier al lang werk?
Ik dacht dat kan tog niet anders was je me allang op gevallen.
Maar ze werkten er wel maar dan andere gebouw ze was overgeplaatst.
En ze wist gelijk dat het werk wat voor mij was daarom keek ze heletijd vertelde zij mij.
Toen we samen in de bus zatten vertelde ze mij dat ze 15 bijna 16 was.
Maar ik luisterde eerlijk gezegt niet naar alles wat ze zei ik keek meer naar haar ogen,
Ze heeft zulke mooie ogen egt heel mooi blauw en dan word het groen en oo zo mooi.

Toen ze erachter kwam zei ze : luister je wel ? Ik antwoorde met : Oo Sorry was heel even
met me gedachten ergens anders. Toen we de bus uitstapte vroeg ik welke kant ze op moest.
Ze moest toevallig dezelfde kant als mij op dus we waren aan het praten over
hoelang ze daar al werkte , en wat ze later wilde gaan doen in de toekomst.
We waren zo in het gesprek bezig dt ik vergeten was af te slaan , Ik Dacht
Ik breng haar wel even naar huis , Toen we bij haar huis aan kwamen wilde ik vragen
Of ze morgen met me zou uitgaan maar voor dat ik uitgepraat was gaf ze me een zoen.
Ik vroeg waar was die voor , ze anwtwoorde : Kom je later nog achter .
Toen ik uit eindelijk thuis was en de post opende Las ik :

Hejj sander.
Ik heb je al een tijdje zien lopen in de buurt enzo.
En ik vind je egt een heleknape jonge.
En ik ben verliefd geworden op je en toevallig werd ik over geplaatst
naar waar jij werkte ik dacht het kan neit mooier worden.
En dus kan ik je beter leren kennen en kan ik ook via je innerlijk verliefd op je worden maar denk
Dat we nu al gepraat hebben met elkaar en vind je gwn egt leuk.
En vandaar die kus ok :$
Zie je morgen op werk wel.

Xxjes Manon.
Ik wist niet wat me overkwam , Er Kan dus toch iemand op me vallen.
Wat heb ik tog weer een geluk. en lachte in me zelf.
Toen ik De volgende brief opende stond er dat ik er 100.000 Euro
Op Had. Ik Dacht Jezus wat doet u met me is vandaag me geluks dag of
droom Ik gewoon. ik ging nog even tv kijken er was wel een leuke film op
genoemt Bad boys. ´Het was Al aardig laat Ik dacht maar te gaan slapen.
De Volgende dag toen ik wakker werd en me klaar had gemaakt
Stond het meisje al weer aan de deur. Ik dacht : Zal ik het haar vertellen
of zal ik het voor me zelf houden. Ik dacht ik vetrouw haar nog niet 100%
Dus Ik zeg liever niets. In de bus waren we aardig stil we zeiden niet veel.
Daarna begon ze ineens over : Heb je me brief gelezen ?
Ik antwoorde met : Jaah en hoe weet je trouwens dat ik Sander heet ?.
ze zei tegen me Dat ze het van een vriendin had gehoort die ik vroeger kende.
toen we Op het werk waren waren we stiekem aan het smsen.
Ik had in een sms ook meteen gevraagd Of ze vandaag met me uit wilde gaan.
Ze vond het goed en ik was helemaal blij.
De dag was al weer snel voor bij we moesten al weer naar huis.
we hadden afgesproken bij het pleintje vlak bij de winkel vlak bij ons huis.
We gingen uit eten , en op die manier hebben we elkaar veel beter Leren kennen.
Ze zei dat ze bij mij wilde blijven logeren. Ik vond het goed mijn ouders waren toch naar vrijdag en zouden in het weekend pas weer terug komen. Thuis hadden we nog een film gekeken.
Toen we moesten omkleden zei ik , ik gaa wel in de badkamer omkleden .
Ze zei tegen me nee blijf , ik vind het niet erg je ziet niet veel hoor.
Ze zei tegen me dat ik niet veel zou zien tot dat ik zag dat ze naakt sliep.
Ik zei tegen haar slaap jij maar hier ik slaap wel op bank of in me ouders kamer of zo.
Nee ik wil graag dat je bij mij slaapt als je het neit erg vind.
Nou ik dacht dat meisje mag me egt.
Dus ik ging bij haar liggen.
ik lag metme rug naar haar toe en had me ogen al dicht.
Toen voelde ik al dat ze zich ging om draaien en ze draaide zich om naar mij toe,
En ik voelde in eens een arm om mee heen.
Ik draaide me ook om en keek BAM recht in haar ogen.
En zij ook in die van mij..
Dat moment duurde wel 6min.
Toen gingen we zoenen het voelde net als of ik in de wolken was ik had me nog nooit zo gevoeld het voelde zo fijn zo , zo geweldig ik weet niet hoe ik het moet uit leggen het voelde gewoon heel goed.
En ondertussen gingen we steeds verder.
Toen we klaar waren met dat alles enzo gingen we ff praten en vielen later in slaap.
Volgende morgen had ik haar ontbijt op bed gebracht ze vond dat zo lief ze werd gelijk wakker met een lach.
Dus we gingen samen ontbijten en we hadden dikke lol.
ik was vandaag vrij en zij ook dus heledag zijn we bij elkaar gebleven.
Heledag ook binnen we waren tv gaan kijken in bed.
TRIIIIING de bel van de voordeur ging.
Ik ga wel zei ik.
nee wacht zei zei ze moest en zou een klein lief zacht kusje hebben.
Nou ik deed dus open stond daar Marco aan de deur helemaal vergeten ik zou met hem gaan bowlen.
Yoo Sander ga waarom ben je nog in je badjas man snel kleed je aan dan kunnen we weg.
Ehmm.. ja srry marco ja ik..
SANDER WIE IS DA?
Oww Sander zoo heb je een meisje jongen we gaan wel anderkeer bowlen ik snap het wel man je hoeft niets uiteleggen eay doei he.
Doeii man.
Ik dacht zo daar kom ik snel onder uit.

Ik spring lekker me bed weer in lekker naast me liefje.
Wie was dat nou dan Sander?
Een vriend van me ik was vergeten dat ik jou gaan bowlen met hem maar hij hoorden door jou geschreuw dat ik met jou was dus hij zei dat we wel anderen keer gingen.
Ow ok maar Sander ik moet je iets vertellen.
Wat dan? vertel maar je kan me alles vertellen.
Ik ben helemaal niet overgeplaatst van werk ik heb gwn op gezocht waar jij werkte en ging er ook werken en ik heb niet van een vriendin van die je vroeger kende je naam ik heb je gewoon eigelijks om het zo maar te zeggen gestalkt enzo..

Ik dacht waar praat zei nou over ik was gewoon nog te veel in de wolken dat het allenmaal niet tot me door drong. Ik vroeg aan haar :wat bedoel je ?
Ze Zei Tegen me Nja laat maar leg ik later wel allemaal uit we maken
er wel een leuke dag van. Ik vroeg aan haar waneer ze ging doushe
Ze zei met een grote glimlach : Waneer jij gaat douche .

Ik vroeg me zelf af waarom ´ze al zo snel zo deed en we kende elkaar pas 2 dagen. Ik zei tegen der Nou spring maar in bad dan want ik ga ook nu doushe.
Kom je ook vroeg ze.
Ja ik kom er aan , anwtwoorde ik
Nou toen we aan gekleed en al waren.

Zei ik kom we gaan naar stad.
Ze Vroeg :wat doen ?
Gewoon beetje hangen kijken of er iemand is die we kennen.
Is goed maar mag ik een kus.
jah is goed maar we moeten eerst even praten over ons
Het gaat allenmaal wel heel erg snel vind je niet ik ken je nog maar 2 dagen en je doet nou al zo.
Ik dat voeld gewoon neit zo goed snap je kunnen we een stukje achter uit gaan? vind je tog niet erg hoop ik.
Maar ze antwoorde niet.
Toen we in de stad waren aangekomen gingen we in een winkel voor vrouwen kleding kijken ze was aan het passen , ze vroeg aan mij Staat dit.
Ik zei tegen der : Jaah vind het je heel goed staan zelfs.
We liepen naar de kassa en ze had haar kleding wat ze wilde kopen neergelegt. Dat Kost dan 35 euro zei de vrouw achter de kassa ik zei ik betaal wel. Ik dacht in mezelf tegelijk jaa waar moet ik het geld anders aan kwijt.
Naa dat we al haar spullen hadden hadden gekocht gingen we een paar kleding voor mij zoeken. Ik wilde niet veel aleen een nieuwe broek en schoenen. Maar dat was al weer snel gebeurt.
Toen we al weer thuis waren had ik wat eten klaar gemaakt voor ons 2 . Onder het eten waren we aan het praten over dat alles nogal snel gaat enz.
Naa dat we uitgepraat waren zei ze : Sander wat wil je gaan doen ?
Ik Dacht Aan een spelletje of tv kijken of we vermaken ons gwn een beetje.
Zei had gekozen voor naar het strand te gaan want daar zaten ze tog niet egt ver vandaan.
En dus gingen ze naar het strand en
op gegeven moment zegt zal ik vanavond thuis slapen?
Maakt mij niet uit wat je zelf wild.
Is wel gezellig als je bij mij slaapt maar ja we kijken wel ja.
is goed.
Nou waren ze thuis gekomen gingen ze slapen want was wel laat geworden. Toen ze naast me sliep had ze weer haar arm tegen me aan en lichaam tegen mij aan.
Voor dat ik sliep was ik aan het denken waarom alles zo snel was gegaan in het begin even later was ik in slaap gevallen maar de volgende morgen toen ik opstond dacht ik haar te vertellen dt we maar beter goeie vrienden konden blijven en af en toe wel is iets leuks met elkaar gingen doen dus ha dik dat gedaan.
Ze vond het niet zo erg want ze snapte wel wat ik bedoelde daarmee. toen ze gedousht en aangekleed was dacht ze maar beter te gaan.
Toen ze ging had ze me tog dt lieve zachte Kusje nog eens gegeven , en die gaf ik haar fijn ook weer terug ..

Einde !!



Aantal keer bekeken: 3348
Waardering: 4.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 165 bezoekers online