Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De zusjes.

U leest om dit moment het verhaal De zusjes gepost door Willem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Willem
Gepost op: 2006-6-7

Verhaal:

De zusjes
De zusjes

Ik ben niet zo’n type die enorm vaak in allerlei sex-avonturen beland is geraakt maar vorige zomer gebeurde er toch iets onverwachts. Ik ben 35 en na een relatie van bijna tien jaar werd ik vorig jaar ineens weer vrijgezel. Ondertussen heb ik weer een andere vriendin maar vorige zomer kon ik het er dus een keer van ‘nemen’.
Samen met mijn maat Marcel besloot ik om op vakantie naar Mallorca te gaan. Gewoon lekker niks doen, veel lachen, bier drinken en naar de vrouwen kijken.
Toen we daar aankwamen bleek dat we in een appartementencomplex zaten waar het stikte van de Engelsen. Witte bierbuiken met lelijke tattoo’s en ordinaire uitgezakte wijven erbij…..the usual stuff.
Ook liepen er wat Duitsers rond maar wij waren toch alleen onze eigen business een beetje aan het ‘ minden’.
We gingen flink op stap en overdag hingen we uiteraard bij het zwembad rond waar we achter onze zonnebril konden genieten van de Engelse chicks die met hun grote tieten aan het pronken waren. De tweede avond in de kroeg maakten we kennis met twee Duitse vrouwen, ze kwamen uit de buurt van Stuttgart. Ze waren allebei blond, gezegend met een goed figuur, en een soortgelijke sexy maar stijlvolle stijl. “Sind euch schwester?�, vroeg ik in mijn beste Duits. “Nein, danke, wir sind nur freundinnen von einander. Ich binn Susi und das ist Claudia.�

Ik schatte Susi een jaartje of 26 en Claudia een jaartje of tien ouder. Gezien het feit dat ik niet val op al te jonge babes maakte ik een praatje met Claudia. Ze droeg een strakke witte heupbroek met daarop een zwart topje. Als ze bukte was te zien dat haar witte stringetje naar boven kwam. Ai…het was wel een lekker ding zeg. Ze waren pas die dag aangekomen bij ons hotel. Susi had een kort zwart rokje aan en een rose topje waar je de tepels doorheen zag priemen. Zowel Claudia als Susi waren gezegend met een behoorlijke ‘ bos hout voor de deur’.
Flinke prammen dus.
Ze dronken een drankje met ons, het was erg gezellig. Het waren gewoon gezellige meiden met geen spoor van arrogantie. Marcel en ik hadden wel zin in ze maar ze waren nog niet echt toeschietelijk. Rond twee uur zei Claudia plotseling: “ Ich gehe nach mein bed, bin sehr mude. Morgen fruh gehen wir nach das meer.�

Shit en weg waren ze. Toen hebben Marcel en ik het maar op een zuipen gezet.
De volgende dag lagen we weer bij het zwembad rond te kijken en verbaasden ons weer over de Engelsen die alweer grote pullen bier naar binnen aan het werken waren.
Toen herinnerde ik me plots dat Claudia en Susi naar de zee zouden gaan. Wij dus ook maar, je weet nooit.
En ja hoor. Toen we een uurtje op onze bedjes lagen kwamen ze aanlopen. Toen ze ons zagen kwamen ze meteen spontaan naar ons toegelopen. “ Ist es okay wann wir bei euch liegen?�, vroeg Susi. Tuurlijk!!

Met een schuin oog keek ik naar de twee mokkels toen ze de rokjes en topjes uitdeden. Beide meiden waren gekleed in een oogverblindende sexy string-bikini. Susi had een zwarte aan en Claudia een blauwe. Wat een heerlijke babes, lekkere billen en flinke tieten die nu nog groter leken. Brrr.
Maar eerst gingen ze maar eens zwemmen. Marcel en ik keken ze verlekkerd na toen we die twee kontjes naar de zee zagen sprinten.
Een minuut of tien later waren ze terug…nu staken de tepels recht door het natte stof heen.
Claudia kwam dicht naast me zitten met haar rug helemaal recht. Zonder blikken of blozen ontdeed ze zich van haar bovenstukje. Wow…wat een lekker wijf. Die tieten, heerlijk. Uiteraard zat ik nu met een enorme paal in mijn broek. Ook Susi volgde snel waardoor Marcel en ik zaten opgescheept met twee lekkere wijven, die alleen gekleed waren in een bikini-string.
Maar ja…ze bleven wel enigszins cool doen. Dus toen ze vroegen of wij ze wilden insmeren deden we dat quasi zakelijk. Gewoon het ruggetje en de benen insmeren en voor de rest niks. We wilden niet voor lul gaan door ze bij de borsten te pakken. Terwijl we eigenlijk niets liever wilden uiteraard.
Na een uurtje zei Claudia ineens dat ze iets vergeten was. Susi zei iets onverstaanbaars waarna Claudia vroeg of ik met haar mee wilde lopen.
Snel deed ze haar topje aan waarna we naar de appartementen liepen. Zo achter haar zonnebril kon ik weinig opmaken over haar gevoelens. Zo te zien had ze weinig met me op. Gewoon gezellig, meer niet.
Bij het appartement aangekomen bleek echter ineens het tegendeel!
We waren nog niet binnen of ze wierp zich tegen me aan en begon me wild te kussen. “Ich binn so heiss auf dir. Du machst mir wahnsinnig.�
Voor ik het wist zat ze met haar hand achter mijn sportbroekje waar ze mijn opgeheven lid snel wist te vinden. Met een ruk ging mijn broek naar beneden waarna ze mijn stijve lul in haar mond nam. Ooooh..wat kon ze lekker pijpen. Ik werd zo geil als boter.
Ik moest haar wegduwen om niet meteen klaar te komen, ik trok haar overeind en ging met mijn handen over haar geweldige ballen. Haar tepels waren keihard…..topje uit. Wat een lekker wijf. Ondertussen bleef ze met mijn pik spelen en ging ik op zoek naar haar kutje. Al snel kreunde ze het uit. “Oh ja….ja…..ich binn so heiss. Mein Musschi ist ganz nass.�
Dat voelde ik zelf ook wel!
Al snel deed ik haar slipje uit en besloot ik haar op het aanrecht hard te neuken. Ze kreunde het uit, en ik uiteraard ook. Heerlijk.
Bij elke stoot trok ze een enorm geil gezicht. Wat een feest. Vervolgens vroeg ze of ik haar in haar kont wilde neuken. Geen probleem uiteraard. Graag wilde ik haar een alles overtreffend orgasme bezorgen waardoor ik Claudia eens uitgebreid ging likken. Na een minuut of tien kwam ze hevig klaar. Daarna was ik nog aan de beurt. Ze trok met twee handen aan mijn lul totdat ik het gevoel had het hele interieur te hebben ondergespoten….

Dat was niet verkeerd!
Claudia gaf me nog een lange warme zoen. “Du bisst fabelhaft…mmm. Ich will diese urlaub noch viel mehr von dir.�
Nou ja…..we waren er toch.
Achteraf bleek dat Susi zich op een soortgelijke manier aan mijn vriend Marcel had vergrepen.
Met zijn viertjes hadden we vervolgens een supervakantie. Meteen de tweede avond kwamen die mädel al bij ons op het appartement en speelden we strippoker. Binnen een mum van tijd waren we uiteraard alle vier naakt en werd er verder gespeeld om opdrachten.
Het grappige was dat ik het telkens met Claudia bleef doen en Susi met Marcel. Dit terwijl ik Susi ook wel had willen neuken, zij was ook een lekker wijf.
Maar ja…het sprak ook wel weer in hun voordeel dat ze exclusiviteit gaven.

Later gingen we samen uit en dan deden ze geen slipje aan onder hun korte rokjes. Tijdens de avond konden wij dan telkens makkelijk onze vingers in een drijfnat kutje stoppen.
Gewoon lachen!


bornloser77@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 20187
Waardering: 5.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online