Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Affair.

U leest om dit moment het verhaal De Affair gepost door Maartje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Maartje
Gepost op: 2009-5-3

Verhaal:

De Affair
‘Ohhh… eindelijk ik dacht dat er geen einde aan kwam’ zegt Maartje met een diepe zucht. ‘Mary rechts, als je naar huis wil tenminste’giechelt haar vriendin. ‘Dat is een heel slim idee’ Kate. Pratend en giechelend over wat ze die dag hebben meegemaakt lopen de twee naar de garderobe ‘Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in het weekend ’ zegt Maartje ‘ ik moet nog zoveel doen! ‘. ‘ Kom dan bij mij logeren ‘ zegt Kate. Ze pakken hun jassen en lopen het gebouw uit.‘ We maken er een echte Lady Night van’ ‘o dat wordt echt lachen ‘ zegt Maartje met een grote glimlach op haar gezicht ‘Ja!’ Roept Kate ‘en dan gaan we zaterdag naar de stad shoppen en kijken of er wat leuks rondloopt’ Kate knipoogt, ‘wat voor eentje vind jij eigenlijk leuk?’ ‘ Euhm… even staat Maartje stil om na te denken dan loopt ze weer verder, ‘eentje met donker haar en euh… mooie ogen en met converse’ giechelt Kate, ‘echt wel dat maakt het helemaal af’ ze tikt haar schoenen aan en maakt een sissend geluidje. Ze zijn zo aan het kletsen dat Maartje niet door heeft dat er iemand voor haar staat, ‘Mary kijk uit!’ roept Kate ,te laat Maartje glijdt weg over het grind en valt tegen de man voor haar aan die haar opvangt. ‘O sorry meneer… ‘ze ziet zijn schoenen hij heeft converse aan ,langzaam kijkt ze op ze ziet zijn donkere haren en kijkt in zijn ogen de man bekijkt haar ook langzaam dan begint hij te praten, ‘zo zijn je schoenen zo heet’ een glimlach verschijnt op zijn gezicht, Maartje gaat rechtop staan, ‘ ja Hot Shoes ‘ zegt ze lachend. ‘Aangenaam David Tennant’ zegt hij en steekt zijn hand uit Maartje schud zijn hand, Maartje mijn vrienden noemen me Mary en dat is Kate, hoi, maar ik moet gaan zegt Maartje ik kom te laat op onze Lady Night, ja ik moet ook maar eens gaan veel plezier zegt hij lachend. Ze lopen door ineens roept Maartje hem achterna, hopelijk komen we elkaar nog eens tegen, snel houd ze haar handen voor haar mond, ik hoop het ook roept David. Nou Mary volgens mij heb je er al eentje aan de haak giechelt Kate.
Geef de rode is, in ruil voor de afstandbediening Kate gooit de afstandsbediening naar Maartje die het nagellak terug gooit Maartje zet de tv aan en begint een beetje te zappen, komt er nog wat leuks? Ff kijken Kate bladert door de televisie gids terwijl ze haar nagels lakt, euh… nee niks o dit klinkt interessant The Quatermass Experiment, oké zegt Maartje, eens kijken wat het is ineens schrikt ze zich naar, Kate! Kijk! Relax Mary wat is er oohhh… Het is hem! Roept Maartje uit, ahh.. wat is hij schattig, wow dus hij is een acteur zegt Kate ze kijkt naar Maartje, hahaha je bloost, je vind hem dus echt wel leuk, Mmm ze kijkt onverschillig naar de grond, maar dan kijkt ze op, eigenlijk wel zegt ze zachtjes. Ineens gaat Maartje’s mobiel af, het is Lars zegt ze ze kijkt naar Kate, spannend ,fluistert Kate, je denkt aan een andere man en dan belt je vriendje. Ze staren naar de mobiel die blijft afgaan , ik ga niet opnemen zegt Maartje ineens ze pakt de mobiel en klikt Lars weg ze kijkt naar Kate, hoe ga je daarmee eigenlijk om? je hebt een vriendje maar er is ook iemand anders die je leuk vind, slaap er een nachtje over dat zal je goed doen het is ook al best laat en anders zien we er morgen niet uit Kate giechelt, ach je hebt vast gelijk, tuurlijk heb ik gelijk welteruste Mary ze doet het licht uit,het is helemaal donker in de kamer, Maartje draait zich om en kijkt naar de tv wat moet ze nou doen meschien had Kate wel gelijk een goede nachtrust zou haar wel goed doen.

Goedemorgen Paisley!! Maartje… je hebt de tv niet uitgedaan hé? Lacht Kate sorry klinkt het slaperig ik heb honger, je bent net wakker en je hebt nu al honger kom dan gaan we wat eten , er komt geen reactie, hallo!! Wakker worden Kate trekt de slaapzak weg. Ik lag te slapen!!! Roept Maartje kom we zijn alleen thuis jij moet dus ontbijt maken, Wil je toast vraagt Maartje, ja lekker zegt Kate blij oke. Zeg begint Kate heb je zijn nummer niet, wie zijn nummer, van David Au!!!! Roept Maartje, wat doe je , ik verbrand mijn vingers aan de pan zegt Maartje ze loopt naar de kraan en houd haar vinger er onder, o oke zegt Kate trouwens me spek brand aan, o sorry snel rent maartje terug naar de pannen thee erbij? Ja lekker, maar begint Kate weer je weet dus alleen zijn naam David Tennant, Au!! Wat doe je nou weer, ik heb heet water gemorst en Au!! dat doet pijn moet je zien het wordt helemaal rood, heey wacht een even Kate staart uit het raam Maartje!! Kate pakt Maartje bij haar badjas en trekt haar naar de voordeur, wat is er vraagt Maartje, dan doet Kate de deur open en duwt Maartje naar buiten, Kate! Roept Maartje. Hallo klinkt er achter haar ze draait zich om en ziet David er verschijnt een glimlach op beide gezichten, ineens realiseert ze zich dat ze daar staat in haar badjas ze ziet dat David’s ogen haar langzaam bekijken, zo zegt hij waren je schoenen te heet, Maartje kijkt naar haar blote voeten , nou eigenlijk vind ik het nog best koud ze staart naar de grond ze duft niet naar zijn gezicht te kijken als ze even naar boven kijkt ziet ze dat hij haar helemaal zit te bekijken ze vindt het eigenlijk wel grappig, zeg begint David heb jij morgen wat te doen, eigenlijk zou ik met Kate naar het theater gaan, ineens gaat de deur open Kate’s hoofd verschijnt op de hoek, de voorstelling gaat niet door sorry, dan doet ze hem weer dicht, nou eigenlijk heb ik dus morgen niks te doen zegt Maartje , oke naar het theater morgen? vraagt David , Maartje staart naar de grond even is het stil ineens doet David een stap naar voren en legt zijn hand op haar gezicht als je me niet ziet zitten moet je het gewoon zeggen hoor.
Ik heb een date gilt Maartje, ze geven elkaar een high five, wanneer gilt Kate, morgen gilt Maartje terug, om 8 uur komt hij me ophalen , Mary… Kate pakt Maartje bij de schouders en schud haar heen en weer terwijl ze zegt we moeten shoppen je moet wat leuks hebben , ja maar eerst ga ik me aankleden lachend rennen ze naar boven. Deze is leuk zegt Maartje ze houd een lichtblauw T-shirt om hoog, nee zegt Kate deze is leuk ze houd een licht groen shirtje omhoog, en dan met je roze sjaaltje en euh… deze spijkerbroek , dit groen ziet er vrolijk uit en dat roze staat leuk bij je donkere haren en je getinte huid, en de spijkerbroek? Vraagt Maartje, nou euh… die is stoer, oké pastijd! En deze schoenen ,Kate schuift een paar blauwe converse onder de gordijn door ,want die horen gewoon bij jou giechelt ze. En vraagt Maartje ze stapt het pashokje uit, zozo heb je iets speciaals vraagt Lars die naast het pashokje staat, euh… , Maartje staart naar Lars , ben je je stem kwijt vraagt Lars, nee euhm… ik schrok gewoon Ze loopt naar Lars toe en omhelst hem, hij lacht zo ken ik je weer, zeg begint hij, heb jij morgen wat te doen, verschrikt kijkt Maartje naar Kate, ja reageert Kate Mary en ik gaan naar de film, oké veel plezier zegt Lars en loopt weg. Pfoe… zucht Maartje.
Ik ga geen lippenstift op doen hoor bromt Maartje, nee dat is niks voor jou probeer de lipgloss eens zegt Kate terwijl ze Maartje helpt met haar haar. Dingdong , verschrikt kijken de meiden op, dat is hem roept Kate snel rent Maartje naar de voor deur ze doet de deur open ,hoi ik ben bijna klaar hoor, rustig aan zegt David, kom maar even binnen zegt Maartje ze leid hem naar de woonkamer, ben zo terug hoor en ze sprint naar boven. Even later komt ze weer beneden, ik ben klaar, je ziet er vrolijk uit zegt David ze lopen naar de voordeur, als ze hem opendoet ziet ze een fiets staan ze kijkt naar David en ze ziet dat hij zich schaamd voor de fiets, leuk mag ik achterop zegt ze met een glimlach hij begint te lachen, tuurlijk jij altijd. Maartje zwaait naar Kate en roept doei en bedankt, dan fietsen ze samen weg. Zo welk toneelstuk wil je bekijken vraagt David als ze voor het theater staan wat dacht je van Should I Stay hij kijkt Maartje aan, het wordt dus iets romantische reageert Maartje, David haalt zijn schouders op, waarschijnlijk wel, oké dan en ze lopen naar binnen.

‘ Mijn benen slapen’ giechelt Maartje, ‘zo te voelen je hand niet’ reageert David ‘zullen we anders een stukje lopen dan worden ze vanzelf wakker’ ‘oké’ lacht Maartje. ‘Hoe ga je dat nou eigenlijk doen’ zegt David ineens, ‘hoe ga ik wat doen?’ ‘Je hebt een vriendje maar je hebt nu een date met een vreemdeling’ ‘zo vreemd ben je niet’ zegt Maartje zachtjes ‘je heet David Tennant je bent een acteur en 1 jaar ouder dan ik en je hebt een leuke fiets’ zegt ze lachend ,’en jij…’ begint David ‘je heet Maartje je vrienden noemen je Mary je bent 1 jaar jonger dan ik je bent voor het milieu en je lacht graag’ even staan ze stil ze kijkt in zijn ogen er schiet van alles door haar hoofd wat moet ze nou doen en wat zou David nou denken, ineens voelt ze David’s hand op haar gezicht ‘ meschien moeten we hier niet zo over nadenken’ ze voelt zijn lippen op die van haar langzaam legt ze haar hand in zijn nek ‘ en ik weet nog wat over je, je kan geweldig zoenen’ zegt hij lachend ‘ zo wat nu, jouw huis of mijn huis’ giechelt Maartje ‘ ik denk dat het mijn flatje word’.
Langzaam wordt Maartje wakker ze voelt een arm om zich heen, dan herinnerd ze zich de avond ervoor ze draait zich om ‘ wakker worden’ ze aait David over zijn hoofd er verschijnt een glimlach op zijn gezicht ‘ dit moeten we vaker doen ’ ‘ dat vind ik een prima idee’ lacht Maartje ‘ en mag ik je douche gebruiken ik ruik naar jou en ik wil geen ruzie of irritante vragen’ ‘ tuurlijk’ antwoord David ‘ ik maak wel ontbijt’. ‘ zo hoe laat moet jij naar je werk?’ ‘ om 10 uur , over een kwartier’ zegt Maartje terwijl ze haar mobiel pakt en haar sms’je van Kate leest ‘ o ik moet om half 11 daar zijn, dus eigenlijk over 3 kwartier’ ‘ oké’ zegt David ‘ ik breng je wel ik moet daar om kwart voor 11 zijn’ ‘ wel met de fiets hé’ lacht Maartje terwijl ze haar toast naar binnen werkt ‘ oké we gaan met de fiets’.
‘ uw bestemming mevrouw’ ‘ dankuwel meneer’ giechelt Maartje ze pakt zijn hand ‘weet je zeker dat je nu wel hand in hand wil lopen straks ziet hij ons ’ ‘ hij komt pas om 12 uur’ ze lopen het gebouw in ‘ 2de etage en jij?’ vraagt Maartje ‘3de etage’ als ze de lift in stappen komen ze Kate tegen ‘ laat elkaar los, Lars is er al!’ snel laten ze elkaar los als ze bij de 2de etage zijn stappen Kate en Maartje uit, ze loopt nog even terug naar David gisteren was geweldig fluistert ze ‘ kom op geef elkaar een kus en dan moeten we aan het werk Mary’ roept Kate nerveus ‘ ze heeft gelijk’ ze geven elkaar een kus en dan rent Maartje de lift uit ze zwaait nog even en dan zijn de lift deuren dicht ‘ en…’ begint Kate ‘ hoe was het?’ ‘ het was…Geweldig!!! Schreeuwt Maartje.


Aantal keer bekeken: 3389
Waardering: 8.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online