Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Bestemming.

U leest om dit moment het verhaal De Bestemming gepost door Alexander X. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Alexander X
Gepost op: 2010-3-26

Verhaal:

De Bestemming
De Bestemming

Op een vlucht naar Almaty, in Kazachstan, maak ik kennis met Margriet (zie: De Vlucht). We spelen een verhit spel, voor zover de omstandigheden in het vliegtuig ons dat toelaten. In Almaty, waar we allebei voor zaken zijn, beloven we elkaar opnieuw te treffen, na onze verschillende zakelijke afspraken.

Bij het verlaten van het vliegveld gaven we elkaar nog een innige kus, waarna we onze hotelgegevens uitwisselden. Margriet bleek te logeren in het Holiday Inn, terwijl ik daar vlakbij had geboekt, in het Intercontinental (ze bleken echt schuin tegenover elkaar te liggen, gescheiden door een drukke weg). We spraken af elkaar nog diezelfde avond te bellen ‘voor iets leuks’…..

Mijn dag was druk. Op ons lokale kantoor bleek er heel wat werk op me te liggen wachten. Onze plaatselijke krachten waren vol goede wil, maar hadden echt meer hulp nodig dan mijn ene uitgezonden Nederlandse manager hen kon geven. Het was gelukkig een plezierig team, van vier jongens en twee meiden, allen tussen de 20 en de 30. De jongens waren nogal onder de indruk van de ‘baas’ uit Holland, de meisjes, één ‘echte’ Kazachse en één van Russische afkomst, leken van een iets moderner en vrijer slag. Vooral de Russische maakte een vlotte en leergierige indruk – zij was dan ook de eerste vervanger van Paul, onze Hollandse manager. Toen Paul tegen het einde van de dag voorstelde dat we met zijn drieën een hapje zouden gaan eten kon ik dan ook niet anders dan er enthousiast op reageren. Om me op te frissen ging ik naar het hotel terug en belde daar Margriet – we spraken af elkaar in principe de volgende dag voor het avondeten te treffen. Toen nam ik een douche. Ik vroeg me ondertussen af waar de avond toe zou leiden – ik had overdag de idee gekregen dat Paul en Oxana elkaar meer dan aardig vonden, maar wilde daarom nog niet per se van afzien van een ‘jachtspelletje’….. Oxana had een woest aantrekkelijk figuur: atletisch, hooggeplaatste stevige borsten (voor zover ik dat die had kunnen zien vanwege haar brave trui), hoge jukbeenderen, heldere ogen en donker krullend haar. Ik maakte me wijs dat zij tussen het werken door met interesse (misschien zelfs begeerte?) naar me had gekeken. Zo dagdromend onder de douche reageerde mijn lichaam vertrouwd: binnen de kortste keren had ik een flink stijve lat. Met genoegen waste ik zorgvuldig mijn lichaam, terwijl ik me af en toe langzaam aftrok, onder het soppen van mijn pik, ballen en kont. Ik zorgde er met enige moeite voor niet klaar te komen, zodat ik geen zaad verschoot wat me later nog ‘van pas’ zou kunnen komen. Schoon en opgefrist trok ik makkelijk zittende kleren aan en ging naar de lobby om Paul en Oxana te treffen.

Paul was er al. Ik viel in een stoel naast hem neer en we praatten over van alles en nog wat terwijl we op Oxana wachtten. Ik vroeg hem hoe goed hij haar eigenlijk kende …. Paul lachte en begreep direct waar ik op doelde. Ik neuk niet met haar, als je dat bedelt, zei hij. ”Helaas”, voegde hij er zuchtend aan toe, “ze heeft een geil lichaam hè!” “We gaan goed met elkaar om, en soms denk ik dat ze ook wel zou willen, maar ze is toch wat terughoudend, misschien omdat ik buitenlander ben.” OK, zei ik, dus ik kan wel een poging wagen, vanavond? “Tuurlijk”, zei Paul, “maar dat doe ik ook hoor, zo vaak heb ik niet een uitgelezen gelegenheid om met haar een avond door te brengen!” OK, dan gaan we er toch allebei voor, grapte ik. Misschien lust ze ons wel samen! Paul keek me onderzoekend aan en begon te zeggen “zou je dat wel willen ….”, toen ons de adem werd afgesneden omdat Oxana binnenkwam. Ze zag er werkelijk fantastisch uit, met een lange donkere broek die om haar lijf gegoten leek en een kleurrijk zijden mouwloos topje met hoge kraag – iets traditioneel plaatselijks, denk ik. E.e.a. was afgemaakt met hoge opengewerkte pumps aan haar voeten en haar donkere krullen waren opgestoken met een aantal sierlijke spelden. Ze had een lichte make-up aangebracht die haar mooie gezicht en heldere groene ogen extra deden uitkomen.
Stamelend begroetten en complimenteerden Paul en ik haar. Ze straalde ervan en we werden beloond met ieder twee wangkussen. Ik ving een lichte maar bedwelmende parfumlucht op en besloot ter plekke dat deze dame de jacht meer dan waard was. Ik zag Paul schalks naar me knipogen.

Een taxi bracht ons naar een nabijgelegen restaurant. We aten heerlijk en spoelden e.e.a. weg met oneerbiedig veel wijn. Gedurende de hele maaltijd praatten we uitgebreid over zakelijke kwesties, maar naarmate de avond vorderde dwaalden we (gretig!) af naar meer wereldse zaken. Oxana bleek, na een relatie met een Kazach, sinds enkele maanden vrijgezel – dezelfde status die Paul al zijn hele leven had. Ikzelf vertelde getrouwd te zijn maar me vooral buitenslands reuze vrij te voelen – Oxana moest daar erg om lachen en keek me daarbij doordringend aan. Verbeeldde ik het me of stootte ze vervolgens tijdens de avond wel heel vaak toevallig tegen me aan? Ze zat naast me (en Paul tegenover haar) en ging vaak ‘verzitten’, waarbij het leek of ze steeds dichter tegen me aankwam. Ik voelde de warmte van haar dijen tegen de mijne aan, ondanks de scheiding door onze beide broeken. Het liet me niet onberoerd! Ook naar Paul zag ik haar echter regelmatig betekenisvol lachen, en ook hij leek zich prima te amuseren! Licht aangeschoten als we alle drie raakten werd de stemming steeds joliger. Ook werd het steeds later, zozeer zelfs dat het restaurant tekenen van sluiting begon te vertonen. Op mijn voorstel zouden we daarom onze laatste afzakkertjes in mijn hotelkamer nemen.

Buiten bleken er geen taxi’s te staan, waarop we besloten te gaan lopen. Enigszins onvast gingen we op weg, met Oxana tussen ons in, de armen in elkaar gehaakt. Giebelend als schoolkinderen zwabberden we naar het Intercontinental, terwijl Oxana beurtelings haar hoofd op mijn en op Pauls schouder liet rusten. Ongeveer halverwege begon ze, steeds als haar hoofd van schouder wisselde, haar nieuwe steun te belonen met een kus op de wang. Meer hilariteit! Bij een van die liefkozingen zei Paul toen: hé, je hoofd wordt steeds zwaarder, dat kost meer dan een kusje op de wang hoor! OK, zei Oxana spontaan, zo beter? En met die woorden stond ze stil en kuste Paul vol en langdurig op de mond. Mmmmmpff, was alles wat Paul wist uit te brengen, terwijl ik blij verrast maar enigszins overgeslagen toekeek. Oxana leek dat te beseffen, want ze zei: ach, nou vergeet ik jou helemaal, en ze liet Paul los en kuste ook mij op – of moet ik zeggen in – de mond. Haar tong vocht zich direct bij me naar binnen en ik voelde haar zijdezachte en gepassioneerde kus, met een plezierige bijsmaak van rode wijn. Als automatisch beantwoordde ik haar passie, tot zij zich met een klaterende lach losmaakte en we weer verder strompelden.

Bij mijn hotel aangekomen deden we ons best er weer fatsoenlijk uit te zijn en liepen we met grote achteloosheid naar de liften. Niemand legde ons een strobreed in de weg en eenmaal op mijn kamer op de vierde verdieping aangekomen proestten we het weer uit. Ik liep direct naar de minibar, Oxana schopte haar schoenen uit en ging op het bed zitten en Paul stormde de badkamer in om te plassen. Zijn geklater bracht ons weer onbedaarlijk aan het lachen en toen Paul terugkeerde rende Oxana de badkamer in. Even later kwam ze naar buiten, terwijl ze, opnieuw proestend, zei: kijk ik was te laat, mijn slipje was al nat. Ze gooide het bewijsstuk – bewijsstukje, eigenlijk, het was een string – lachend naar mijn hoofd. Ik kon het net opvangen en bracht het snel naar mijn neus. Mmm, kreunde ik, daar moet ik ook van plassen. Het plassen lukte me nog maar net, want door de toegenomen opwinding, ook door de ontzettend geile menglucht van pies, zweet en geil die ik uit de string van Oxana had opgesnoven, stond mijn pik al in verregaande staat van paraatheid. Ik frommelde hem weer in mijn broek en keerde terug naar de kamer, waar ik tot mijn verbazing Paul op de rand van het bed aantrof, met Oxana op zijn schoot; hun monden waren aan elkaar gekluisterd en allebei brachten ze een onderaards gekreun voort. Toekijkend wreef ik zacht over de verder groeiende bobbel in mijn broek. Of ze het zag weet ik niet, maar op dat moment begon Oxana over Pauls kruis te wrijven, waar ik net zo’n bobbel zag ontstaan. Het was een opwindend gezicht hen tweeën bezig te zien. Zonder van zijn mond los te komen maakte Oxana Pauls broek nu los en graaide in zijn onderbroek. Na weinig moeite sprong daar zijn pik in volle glorie uit; een flinke jongen zag ik, dik en wel zo’n 20 cm lang. Oxana begon hem direct zacht maar ferm af te trekken – met iedere haal naar beneden legde haar hand zijn dikke paars-rode eikel bloot. Ondertussen knoopte haar linkerhand zijn hemd open. Mijn eigen handen leidden inmiddels ook een eigen leven: ik had mijn broek en onderbroek op mijn knieën laten zakken en masturbeerde me langzaam, kijkend naar het opwindende tafereel op mijn bed. Oxana zag dat en wenkte me. Snel kwam ik erbij staan. Haar linkerhand gebruikte ze nu om me bij mijn pik en ballen te pakken en me zacht naar zich toe te trekken. In één soepele beweging bracht ze me voor haar mond en liet daarin zonder enige aarzeling mijn lul verdwijnen. Ik verwachtte wel wat schrik bij Paul, want e.e.a. speelde zich vlak voor zijn gezicht af, maar hij leek integendeel gefascineerd toe te kijken hoe Oxana mij zalig diep en met veel soppende geluiden begon te pijpen. Strak trok ze mijn voorhuid naar achteren en liet ze haar tong over mijn eikel kronkelen, sabbelend, zuigend, likkend over mijn pisgaatje om me dan weer diep in haar keel te laten verdwijnen. Ik kon alleen nog maar hijgen en kreunen en zocht steun op hun beide schouders, van haar en van Paul.

Oxana liet zich nu van Pauls schoot glijden en gebaarde hem te gaan staan. Toen verliet haar mond mijn pik en sloot zich om de zijne, in een even delirische pijpscene als kort daarvoor bij mij. Terwijl ik nog na-ijlde verraste zij ons opnieuw: met een onwaarschijnlijke soepelheid nam zij onze beide lullen tegelijk in haar mond, waardoor zij ons dicht elkaar aantrok en ook onze staalharde palen samenduwde. De sensatie was zo goddelijk dat we er geen seconde bij aarzelden maar integendeel luid kreunend tegen elkaar aanleunden. Oxana wisselde haar dubbelloopse actie steeds af met individueel pijpwerk, ondertussen de andere aftrekkend. Ook wreef ze onze pikken en eikels tegen elkaar – de rillingen van genot gingen over mijn rug, hoewel ik eigenlijk weinig homo- of bi-ervaringen had gehad. Ook Paul leek het niet te storen, integendeel, hij wisselde het strelen van Oxana’s borsten af met het zacht kneden van mijn billen – en dat voelde zo goed dat ik het ook bij hem deed. Dat leek voor hem het signaal iets verder te gaan. Hij liet zijn vingers glijden door mijn bilnaad, die van alle opwinding kletsnat en glibberig was van het zweet. Zo kwam hij gemakkelijk bij mijn kontgat, waar hij eerst overheen kriebelde en vervolgens met verbazend gemak zijn middelvinger in liet verdwijnen. Ik gaf een grom van geilheid en mijn pik leek nog harder te worden in Oxana’s mond. Zij scheen te snappen of zelfs te zien wat er gebeurde en kreunde geil en goedkeurend, zo leek het. Terwijl ik nu Paul mijn kontgat verder voelde verkennen, met meerdere vingers, strekte ik mijn hand uit naar zijn pik, waar Oxana juist haar mond omklemde. Ik voelde en kneedde zacht zijn ballen, waar hij veel schaamhaar op had. Het was een gek gevoel, twee van die ballen in zijn zak heen en weer te voelen gaan. Ook hier was het flink nat en glibberig, van Pauls zweet en van speeksel van Oxana, die ondertussen mijn hand nam en hem in Pauls bilspleet stuurde. Daardoor aangemoedigd, en door Pauls eigen kreunen en zijn voortgezette vingeren van mijn kont, gleed ook mijn middelvinger in zijn hol. Opnieuw een vreemde sensatie, al moet ik bekennen dat ik enkele eerdere ervaringen met mannen had gehad. Ook voor Paul kon het nauwelijks nieuw zijn, want met groot gemak verdween eerst mijn middelvinger in zijn kont en vervolgens de andere twee die ik erbij voegde. Erg diep kwam ik niet, vanwege onze staande positie, maar ze gleden er soepel in en uit.

Daarop verloor ik alle beheersing. Ik maakte me los van Oxana en ging achter Paul staan. Oxana kon mijn gedachten lezen want zij gleed onderuit op het bed en trok tegelijkertijd Paul over zich heen, terwijl ze hem bleef pijpen. Ik duwde Pauls billen uit elkaar en vingerde weer even zijn kont, met drie vingers. Daarna duwde ik zacht mijn knalharde eikel tegen zijn kontgat, na nog een keer duwen, nu iets harder, gleed ik er zo in, geholpen door het zweet en doordat mijn pik glom van Oxana’s speeksel en van mijn eigen voorvocht. Mijn eikel zat nu in Pauls hol, in een heerlijk strakke en warme omhelzing. Na steeds even terugtrekken en doorduwen zat ik snel tot aan mijn ballen in zijn kont, met al mijn 18 centimeter. Ik pakte zijn heupen beet en begon hem langzaam te neuken. Het was waanzinnig, zo goddelijk strak en diep, zo geil. Paul gromde diep bij ieder stoot en probeerde op zijn beurt zo diep mogelijk in Oxana’s mond te komen. Die masseerde onder het pijpen onze ballen en duwde toen onverwacht twee van haar vingers in mijn kont. Dat was voor mij de ‘druppel’; met een dierlijke kreet kondigde zich mijn orgasme aan en na nog één extra diepe en harde stoot kwam ik klaar als een orkaan. Ik spoot een enorme lading heet zaad diep in Pauls darmen. Nauwelijks had ik in de gaten dat dit het laatste zetje was dat Paul nodig had: ook hij stiet een kreun uit en leegde zijn samentrekkende ballen in Oxana’s mond, straal na straal. Hij bleef maar gillen en spuiten, zodat het sperma in stromen uit haar mond over haar kin en lichaam stroomde – zeker toen Paul zich schokkend uit haar mond terugtrok en zijn laatste lading geil met zijn eikel over haar tepels smeerde. Ik was intussen uit zijn kont gegleden en liet me naast Oxana op het bed glijden.

Paul zeeg aan de andere kant naast haar neer, nahijgend en glimmend van het zweet. Oxana lachte en liet ons haar mond zien, nog vol met Pauls sperma. Ik dacht dat ze toen alles doorslikte, maar toen kuste ze mij vol op de mond en voelde ik een flinke hoeveelheid van zijn zaad bij mij naar binnenlopen. Van schrik slikte ik het meteen door – niet eens heel vies, dacht ik nog. Oxana voerde inmiddels de zelfde truc uit bij Paul, die zo zijn eigen zaad te proeven kreeg. Zo jongens, zei Oxana, opnieuw lachend, zijn jullie nu eens aardig tegen mij? Dat wilden we best. Paul zakte tussen haar benen en ik begon haar niet zo grote borsten te verwennen. Die dropen nog van Pauls zaad, en dat masseerde ik er zacht in, terwijl ik één voor één haar grote harde tepels in mijn mond nam, er hard op zuigend. Opnieuw proefde ik Pauls zaad, nu nog beter dan eerst. Het maakte me opnieuw geil en mijn enigszins verslapte lul kreeg richtte zich alweer langzaam op. Ik had de smaak zo te pakken dat ik haar hele bovenlichaam schoonlikte, haar borsten maar ook de zijkanten waar het sperma langs gesijpeld was. Tot in haar oksels likte ik, waar de smaak zich vermengde met haar overvloedige zweet. Mijn lul stond ondertussen weer helemaal stijf, en hoezeer Oxana het naar haar zin had bleek wel uit haar schokkende lichaam: luide kreten slakend kwam zij klaar, onder Pauls niet aflatende inspanning tussen haar benen. Paul kwam overeind en bleek ook weer helemaal op kracht. Ik trok hem naar me toe en begon hem langzaam af te trekken. Hij had echt een geweldige pik, heel dik en zeker 20 centimeter lang, met een grote paars-rode snikkel. Langzaam haalde ik zijn voorhuid op en neer over die dikke eikel – doorzichtige druppeltjes voorvocht borrelden alweer uit zijn pisgaatje op. Ik kon het niet laten en likte ze er van af. Daarna nam ik de hele eikel in mijn mond en begon te sabbelen en te zuigen, zoals ik het Oxana had zien (en voelen!) doen. Met mijn hand bleef ik langs zijn schacht heen en weer gaan. Hij was echter te groot om hem helemaal in mijn mond te nemen. Terwijl Paul zo boven mij hing, me kreunend aanmoedigend, voelde ik iets warms om mijn eigen lul. Oxana liet zich met haar kletsnatte kut over mijn paal zakken. Eenmaal in positie spannend ze haar spieren aan zodat ik bijna even strak in haar grot zat als eerder in Pauls kont. Deze keer deed zij de bewegingen en kon ik blijven liggen en me op Pauls staaf concentreren. Die bleef overigens ook niet inactief en begon mij in mijn mond te neuken. Dat was eerst zeker niet comfortabel, want daarvoor was hij eigenlijk te groot geschapen. Hij vulde mijn hele mond en stootte verder door dan ik mogelijk had gehouden. Af en toe moest ik kokhalzen, maar het leek wel of mijn lichaam zich aanpaste aan zijn omvang. Uiteindelijk lukte het me om zijn dikke pik tot zelfs voorbij mijn huig te krijgen – of eigenlijk deed hij dat, want hij neukte maar door, ook al kreeg ik haast geen lucht meer. Toch voelde ik me waanzinnig geil onder dit geweld. Het idee dat ik het was die iemand zo buiten zinnen kon brengen was zeer opwindend. Bovendien werd ik ook nog eens op magistrale wijze geneukt door Oxana, die zichzelf inmiddels tot een tweede orgasme had gebracht. Ik voel haar schokken op me, en haar kutspieren trokken zich samen. Het werd me teveel, en hoewel ik nauwelijks geluid kon uitbrengen vanwege Pauls lul diep in mijn keel, kwam ook ik opnieuw kreunend klaar en spoot ik mijn zaad diep in Oxana, die geheel van de wereld op mij bleef zitten, leunend tegen de rug van Paul. Bijna direct daarop hoorde ik Paul diep grommen en voelde ik zijn pik nog verder zwellend, gevolgd door een aantal harde stralen sperma in mijn keel. Gelukkig was het iets minder dan eerder in Oxana haar mond, want zelfs nu stikte ik bijna in de hoeveelheid. Paul trok zich terug en spoot zijn laatste stralen over mijn gezicht. Uitgeput vielen we over elkaar heen, plakkerig van het zweet en het vele zaad dat uit en over ons droop. Na enige tijd kust Oxana me teder op en in mijn mond en begon ze zachtjes Pauls zaad van me op te slobberen, met zichtbare smaak, terwijl ze me diep in de ogen keek. Nooit had ik zo’n intens geile meid meegemaakt. Tot mijn verrassing en genoegen voelde ik toen een ander tong mijn lul aflikken, in alle plooien: Paul maakte op wel heel plezierige wijze goed hoe hij me toch flink te pakken had genomen, even eerder. Niet veel later vielen we, tegen elkaar geplakt en in elkaars armen, in slaap. Het was niet precies gelopen zoals ik had gehoopt, maar misschien nog wel mooier en lekkerder.

Ik vertel nog een keer hoe het verder ging, ook over mijn afspraak met Margriet.


Aantal keer bekeken: 9703
Waardering: 7.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online