Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Chatroom nachtmerrie.

U leest om dit moment het verhaal De Chatroom nachtmerrie gepost door M.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: M.
Gepost op: 2010-11-4

Verhaal:

De Chatroom nachtmerrie
"Laat me met rust!" Kwaad sloeg Jenny de deur dicht. Het is hier ook altijd hetzelfde, dacht ze. Jenny had moeilijke ouders. Ze wouden heus wel het beste voor haar, alleen overdreven ze daarin. Ze mocht 's avonds zelfs geen televisie kijken, omdat haar ouders wilden dat ze studeerde! Jenny wou haar ouders niet meer zien. Ze sloot zich op in haar kamer en startte de computer op. Zo heb ik nog tenminste iets te doen, dacht Jenny. Ze klikte haar favoriete site open, een chatroom. Jenny had de site twee jaar geleden leren kennen door haar beste vriendin op school. Daar had ze zeker geen spijt van. Ze vond de site zo leuk dat ze er bijna verslaafd aan was. En dat kan nu net een gevaar zijn.
Na een beetje rond te neuzen op de site, flikkerde er een lichtje onderaan het scherm. 'Dude41 wil een gesprek met je beginnen' las ze. Waarom niet? Ze klikte op accepteren.
Dude41: hey
Jennygirll: hallo ;)
Dude41: Alles okee?
Jennygirll: nee, ik haat mijn ouders! :(
Dude41: waarom? misschien kan ik je helpen. ik heb ook problemen met mijn ouders...
Jenny kletste een tijdje met Dude41 en ze vond hem best wel leuk. Hij begreep haar tenminste. Ze zette hem bij haar lijst met favorieten. Na een tijdje zei Dude41 dat hij weg moest. Hij stelde Jenny voor om morgen om hetzelfde uur af te spreken. Jenny ging akkoord.
De volgende dag. Jenny kwam net terug van school. Ze negeerde haar ouders (ze was nog steeds boos) en ging de trap op naar haar kamer. Meteen startte ze de computer op. Dude41 was al in de chatroom. Jenny fronste haar wenkbrauwen. Hoe kon hij al in de chatroom zijn? De school was maar een minuut geleden gedaan. Jenny zelf had het geluk dat ze recht over de school woonde. Dan kon je lekker langzaam doen. Nieuwsgierig klikte ze op zijn naam.
Jennygirll: heey
Dude41: halloo :)
Jennygirl: hoe kan jij zo snel in de chatroom zijn? superkrachten? :D
Dude41: Jhaa zoiets :P nee hoor, ik ga niet naar school
Nu begreep Jenny er helemaal niets meer van. Hij gaat niet naar school??
Jennygirll: huh? waarom?
Dude41: dat is één van mn geheimpjes ;)
Jenny glimlachte. Waarschijnlijk was hij zo'n jongen die altijd stoer deed. Ze wou net een nieuwe zin schrijven toen hij iets zond.
Dude41: wil je een foto naar me doorsturen? ik wil graag weten hoe je eruit ziet.
Jennygirll: alleen als jij dat ook doet :)
Dude41: tuurlijk! ik ben nieuwsgierig
Jenny zond een foto door die ze met haar webcam had getrokken. Na een tijdje ontving ze ook zijn foto.
Ze kon net een gil onderdrukken. De jongen die ze op de foto zag was beeldschoon. De mooiste jongen die ze ooit had gezien. Wat een hunk!
Dude41: wooww, wat een prachtmeid ben jij ;)
Jennygirll: ik zou van jou hetzelfde zeggen, maar dan wel een prachtjongen
Dude41: we passen bij elkaar :)
Jennygirll: jhaa :))
Dude41: mag ik je gsm-nummer? dan kunnen we altijd contact houden!
Jennygirll: prima idee! hier komt ie: ....
Dude41: ok dankje, ik moet weg, straks stuur ik je een sms en dan heb je ook mijn nummer. byee x
Nog voor Jenny kon antwoorden was hij al weg. Haar hart maakte een sprongetje. Wat een prachtige kerel! En hij is ook zo lief, hij is de enige die me begrijpt, dacht ze. De hele dag wachtte ze op zijn sms. Ze had haar gsm altijd bij zich, voor het geval dat. Die avond zette ze haar gsm op still en kroop in bed met haar gsm in haar hand. Toen ze bijna in slaap was gevallen, voelde ze de gsm in haar hand trillen. Dude41! dacht ze. Ze opende het berichtje. Tot haar grote afschuw las ze:
Dom kind! Vertrouw nooit iemand je gsm nummer. Maar het is te laat en je gaat eraan. Je kan niets meer doen, ik vind je toch. Over een uur kom ik je vermoorden! Dude41
In het begin was ze hevig geschrokken. Maar toen dacht ze aan Dude41 en bedacht wat voor een grapjas hij was. Ze stuurde hem vrolijk terug:
Doe niet zo gek :P Je laat me echt niet schrikken hoor!
Ze verzond het berichtje. Ze wachtte 3 kwartier op een antwoord. Er kwam geen bericht. Ze zuchtte en draaide zich om in haar bed, toen ze besefte hoe moe ze was. Morgen antwoord hij wel, dacht ze.
Toen ze haar ogen dichtdeed om te slapen, voelde ze een hand op haar schouder. Met een angstige blik keek ze recht in de ogen van een beeldschone jongen die een mes tegen haar nek hield om haar te vermoorden. En toen werd alles zwart.


Aantal keer bekeken: 3654
Waardering: 7.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online