Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Eik.

U leest om dit moment het verhaal De Eik gepost door --Meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: --Meisje
Gepost op: 2008-10-16

Verhaal:

De Eik
Roos is een arm meisje en is verliefd op Tim.Beiden zijn ze arm en verloofd.Ze waren van plan om te trouwen maar hadden niet genoeg geld.De ouders van Roos wouden dat ze met een rijke jongen zou trouwen zodat ze geld hadden om goed te kunnen leven.Tim en Roos waren veel te verliefd dus gingen ze beiden werken zodat ze genoeg geld hadden en hun bruiloft konden betalen.Roos werkte bij rijke mensen,Roos ging de kamer van een jongen schoon maken de jongen vond haar knap en verkrachte haar.Roos was geschokt en werd zwanger.Haar ouders kwamen daar achter en vonden het wel goed want dan kon ze met een rijke jongen trouwen, ze zeiden tegen haar dat Tim was overleden door een ongeluk op zijn werk.Tim was verdritig dat hij niet meer met haar mag trouwen.Hij ging bij de mafia's werken.Roos werd zwanger en trouwde met de rijke jongen maar de moeder van de jongen wou niet dat hij met haar trouwde en ze gingen alleen trouwen omdat ze zwanger van hem was dus gaf ze de meisje pillen en ging ze dood met haar baby.Tim werd erg rijk en stopte met mafia werk en werkte bij de FBI hij trouwde met de zus van de rijke jongen en smane hadden ze Roos begraven bij de boom de Eik.

Aantal keer bekeken: 1596
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online