Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Griezelbus.

U leest om dit moment het verhaal De Griezelbus gepost door Aurelie. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Aurelie
Gepost op: 2011-3-14

Verhaal:

De Griezelbus
De school is bijna uit de meester deelt nog snel folders uit van de schoolreis. En hij zegt we gaan naar het griezelpark over 2 weken met onze nieuwe schoolbus. Dan gaat de bel Olival blijft in de klas zitten en leest de folder. De meester stuurt Olival de klas uit. Olival gaat naar huis en zoekt op de computer op griezelpretpark en opeens valt zijn computer uit en het licht in zijn kamer ook. Olival hoort een stem en zzgt "hallo is daar iemand"? En hij hoort een zware stem zeggen ""ja"" Olival schrikt en toen hoorde hij het slot van de deur sluiten de gordijnen beginnen te waaien en opeens ziet olival een schaduw toen hoorde hij mama roepen "aan tafel!" oeps Olival was even aan het dromen.

2 WEKEN LATER...

De bus staat klaar om te vertrekken op schoolreis Olival is zenuwwachtig ze stappen de bus op de deuren gaan dicht en mama & papa zwaaien naar me.
Op naar het griezelpretpark! :roept de meester.
Opeens moeten we een heel donker wegje in het begind warm de worden in de bus Olival zat kort bij de busbestuurder en hij zeg zijn vel uit vallen opeens blijft er alleen een skelet over Olival schrikt Aaaaaah! iedereen kijkt aah! roepen ze we kijken buiten er komen tralies voor de ramen. de stoelen draaien en heen en weer en heen en weer tot de bestuurder opeens veranderd in een vampier en zegt "we zijn er". De deuren gingen open...

Aantal keer bekeken: 3647
Waardering: 4.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online