Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Halloween moordenaar.

U leest om dit moment het verhaal De Halloween moordenaar gepost door Iris. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Iris
Gepost op: 2009-11-22

Verhaal:

De Halloween moordenaar
Ik zat in de rode zetel toen een nieuw bericht op tv werd uitgezonden.De Halloween moordenaar had weer toegeslagen. Het was de 3°moord deze week.
Plots werd er op de deur geklopt. Normaal zou ik dit raar gevonden hebben, want het was al laat. Maar het was nu eenmaal Halloween en iedereen komt van deur tot deur voor snoep. Ik liep naar de oude, reusachtige voordeur. Hij ging piepend open, maar tot mijn verbazing zag ik niemand.

De lange straat was leeg, op een zwarte kat na. alleen het geluid van de koude wind kon je horen. Door de mistige lucht zag je dat het volle maan was. Ik sloot de deur en ging zitten toen een 2°keer de bel ging. Het was waarschijnlijk een grap van een paar kleintjes. Een 3°bel gerinkel weerklonk. De lichten vielen uit en de tv gaf geen beeld meer. Ik kreeg schrik. "Wie is daar?"vroeg ik. Niemand antwoordde.Ik stond op om wat drinken te gaan halen, toen ik plots iets voelde op mijn schouder. Een grote harige, zwarte spin kroop op mijn hoofd.Ik slaakte een ijselijke gil, begon te rennen en toen ik nog eens keek was hij verdwenen. Ik zuchtte diep, mijn hart bonkte in mijn keel.Ik liep naar de kraan , vulde mijn glas en dronk het in één teug helemaal leeg. Het licht was ondertussen terug aangesprongen en in de andere kamer hoorde ik de tv . Alles leek normaal.

Na een paar minuten trok een hol getik mijn aandacht. Waarschijnlijk de kraan die niet goed was toegedraaid. Ik stond nu in de keuken en het enige getik dat ik hoorde kwam van achter de deur. Weer ging een akelig gevoel door mij heen. Ik trilde van kop tot teen. Zachtjes opende ik de deur. Een 2° ijselijke gil galmde door het huis. Vlak voor mij stond een oud, stinkend en rottend skelet met rode uitpuilende ogen, met een vlijmscherp mes op de toen nog gesloten deur te tikken. Tussen zijn ribben zag ik dezelfde harige spin die daarstraks op mijn schouder zat. Het enige waar ik nu nog aan kon denken was WEGRENNEN.
Mijn ogen knipperde van vermoeidheid. Waar het skelet stond, was nu nog een donkere kille ruimte.

Het was tijd om te gaan slapen. Voor vandaag was het genoeg geweest.Om klokslag 12 uur ging de telefoon. Ik schrok wakker en liep de krakende trap af. Het volgende moment nam ik de hoorn op. Aan de andere kant van de lijn hoorde ik een schril gelach. Het volgende was een norse, koude stem die zei: "Draai je om !". Achter mij stond een onbekend man. Hij droeg een zwarte mantel, zijn gezicht stond vol met grote littekens. Zijn ogen staarde alsof hij door mij heen keek. Ik stond aan de grond genageld .
Hij pakte me vast en sleurde mij naar buiten. Nog altijd niet in staat mij te bewegen. Nu had ik pas echt spijt dat ik tegenover een kerkhof woonde.

De mist was naar de grond afgedaald. Ik besefte nu pas dat ik niet stond, ik voelde iets zachts, maar onaangenaam onder mij. Ik lag in een doodskist. Ik schreeuwde voor mijn leven. De enge man, die ik nu een moordenaar kon noemen sloot de kist, duwde hem in een diep, zwart gat. het enige wat ik nu nog wist was dat mijn 3° en laatste gil het laatste was wat de wereld van mij gehoord had voor de kist werd gesloten.

113 jaar later wordt een onbekende kist opgegraven. In de kist ligt het skelet van een meisje dat op Halloween-nacht verdween. Met haar laatste krachten kraste ze haar verhaal op de binnenkant van de kist.

Aantal keer bekeken: 6605
Waardering: 7.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online