Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Markelose bossen..

U leest om dit moment het verhaal De Markelose bossen. gepost door Wies. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Wies
Gepost op: 2009-3-30

Verhaal:

De Markelose bossen.
De Markelose bossen.
Het is precies 10 jaar geleden dat er in het Markelose bossen iets vreselijks is gebeurd. Wat dat was zou ik jullie nu vertellen.

Twee vriendinnen: Elise en Kim, waren in het bos voor de vergadering van hun geheime club. Ze waren net aan het praten over de jongens uit de klas toen ze iets hoorden. Het klonk alsof er mensen aan het zwaard vechten waren. Kim en Elise werden bang. En toen het geluid dichterbij kwam renden ze weg zo hard als ze maar konden. Ze spraken af dat ze s’nachts om 12 uur weer naar het bos gingen om te kijken wat het was. Het was 12 uur. Kim zat in het bos maar Elise was er nog niet. Elise lag nog in haar bed. Opeens schrok Elise wakker en ze kreeg een visioen. Ze zag Kim in het bos zitten. Ze riep waar Elise was tot ze plotseling een geluid hoorde. Het kwam van dichtbij. Het was niet hetzelfde geluid als wat ze vanmiddag hadden gehoord, maar het was enger, nog angstaanjagender. Ze keek om zich heen en achter zich zag ze iets. Kim begon hard te gillen, maar Elise zag niet wat het was. Ze zag Kim achteruit kruipen. Kim gilde heel hard en toen, werd Elise wakker. De volgende dag hoorde ze dat Kim weg was. Iedereen ging zoeken en ook de politie werd ingeschakeld. Kim werd gevonden in het Markelose bos. Dood!


Aantal keer bekeken: 2848
Waardering: 5.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online