Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Nieuwe Meid.

U leest om dit moment het verhaal De Nieuwe Meid gepost door Thomas van Banning. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Thomas van Banning
Gepost op: 2007-6-1

Verhaal:

De Nieuwe Meid
De Nieuwe Meid

Een week geleden heb ik het uitgemaakt met Carlijn. Ik vertelde haar dat ik niet meer zoveel voor haar voelde, maar eigenlijk ging het gewoon om de seks. De seks met haar was waardeloos. Zelfs ik moest mijn orgasme faken, en dat doen de vrouwen meestal. Carlijn was een geweldige meid, maar de seks is toch wel belangrijk in een relatie. Erger nog, was dat we over twee maanden zouden trouwen, maar dan was ik toch van plan van haar te scheiden. Met een vrouw die niet eens goed kan trekken, ga ik geen vaste en trouwe relatie aan. Dat ik het überhaupt zo lang volgehouden heb met haar, dat snap ik nog steeds niet. Na zo'n ruime zes jaar een vaste relatie te hebben met een meid waar je wel van houd, sta je er toch eventjes van te kijken, als je zo plotseling alleen in de woonkamer televisie aan het kijken bent. Ik mis het liefdesleven, als ik eerlijk moet zijn. Ik mis een vrouw om me heen, die voor me zorgt en waar ik voor zorg. Nu zit ik iedere avond, samen met Brammetje, mijn hond, een glaasje champagne te drinken tijdens het televisie kijken. Maar toen Carlijn nog bij me was, dronken we samen champagne tot we zo dronken waren dat we aan de seks begonnen, die overigens waardeloos was, maar ik bleef erin geloven dat het ooit goed moest lukken. Maar neen... Ik doe het fotoboek dicht, leg het in de kast en loop naar de slaapkamer, want ik ben doodop.

Daar zit ik dan, de volgende dag, alweer alleen een pilsje te drinken in de kroeg. Een groepje punkers kopen wat pilsjes en gaan rond een tafel zitten. Ze schreeuwen en ik erger me er behoorlijk aan. Met een geërgerde grijns verlaat ik de kroeg. Morgen kan ik weer gaan werken, dus ik ga nogmaals vroeg naar bed. Samen met Brammetje ga ik nog wat televisie kijken in mijn bed, en ga ik mezelf eventjes trekken. Ik heb al een week geen seks meer gehad. En als je het vroeger haast iedere dag had, is dit toch wel heftig.

De volgende dag kom ik met een bad hair-day mijn kantoor binnen. Een beeldschone vrouw met mooi lichtblond, lang haar en mooie lichtgroene ogen zit op mijn bureaustoel. Met een glimlach begroet ik haar vriendelijk en met een ondeugende blik blijf ik haar aankijken. Plotseling komt mijn baas de deur binnenvallen. Hij komt het nieuwe meisje voorstellen. En goh, wat een prachtige naam; Claudia! Met een ondeugende lach kijken we elkaar aan, als onze baas de deur achter zijn kont dichtgooit. Ik heb zo'n bepaald gevoel dat dit de dag van mijn dromen gaat worden. Dit wordt de beste werkdag van mijn hele leven!

Samen lopen we aan het eind van de werkdag mijn kantoor uit. We zeggen onze baas gedag en eenmaal buiten kan ik me moeilijk in bedwang houden. Ik wil haar zó graag aanraken. Plotseling pakt ze mijn hand. ''Mijn huis, of jouw huis?'' vraagt ze me met een vreselijk uitdagende blik. Ik knik en begin te glimlachen. We springen in mijn auto en scheuren snel naar mijn huis.

Eenmaal bij mijn huis aangekomen, stapt ze vol verwachting mijn auto uit. Ik doe de auto op slot en loop samen met Claudia naar de voordeur. Ik doe de sleutel in het slot, en merk dat ik steeds geiler wordt. Claudia staat tegen me aan geplakt, en eerlijk gezegd, dat vind ik toch wel heerlijk. Ik draai me om als ik de deur open doe en pak Claudia beet. Ik geef haar een zoen, en ik voel haar lippen de mijne raken. Met mijn voet gooi ik de deur dicht, terwijl ik bezig ben met een heftige zoenpartij. Samen doen we onze ogen dicht en genieten we. We ploffen samen neer op de bank. Ze ligt bovenop mij. Plotseling stopt ze met zoenen en gaat ze rechtop zitten. Ik voel mijn staaf hard en stijf worden. Duidelijk zichtbaar, merkt zij het ook, want ze zit opeens een stuk hoger. Ik begin te lachen en maak haar drukkertjes los van haar blousje. Ze opent mijn knoopjes en trekt mijn blouse uit, terwijl ik haar blousje ook uit doe. Ik kan het niet laten om haar bh ook uit te doen.

Haar tepels worden alsmaar harder, als ze mijn stijve staaf nog stijver voelt worden. Ik trek haar bh uit en kneed haar borsten teder en zacht. Plotseling rukt ze mijn broek van mijn lijf en doet mijn onderbroek uit. Ook haar broek en onderbroek trekt ze uit. Plotseling gaat ze op mijn harde staaf zitten, die ik er vervolgens diep en hard in beuk. Kreunend komen we tegelijk klaar.

Zou dit het begin zijn van een geweldige seksrelatie of een liefdesrelatie?

Je leest het de volgende keer, in De Nieuwe Meid 2!



Aantal keer bekeken: 17877
Waardering: 3.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online