Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Oppas En De Kinderen.

U leest om dit moment het verhaal De Oppas En De Kinderen gepost door De Schrijver.... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: De Schrijver...
Gepost op: 2010-9-19

Verhaal:

De Oppas En De Kinderen
*Van de maker van de vervloekte ring*

De Oppas En De Kinderen.

Het was al laat voor Charlotte eindelijk rustig op de bank kon gaan zitten.Ze was de oppas bij de familie Gregory.De kinderen waren nog jong zo'n paar maanden oud en het waren er 3. Ze lagen alledrie op één kamer boven, maar goed.Ze drukte de tv aan en ging iets kijken.Na een halfuur ging de telefoon.Ze had geen zin om op te nemen maar het getring van de telefoon hield aan en ze nam op.'Hallo?'.*gekraak*'Kijk bij de kinderen..'*verbinding verbroken* Hier hat ze nou echt geen zin in zo'n lolbroek en ze bleef kijken.Na slechts vijf minuten ging de telefoon weer en ze nam weer op.'Ja?'*kraak..*'Kijk bij de kinderen!'*verbinding verbroken*Ze werd nu wel een beetje bang maar ze ging niet kijken. En na slecht drie minuten ging de telefoon weer. En weer was het diezelfde boodschap. Nu was het mooi geweest! dacht ze boos. En ze belde de politie, die de telefoontjes zouden natrekken. En na vijf minuten ging de bel en stonden er twee agenten voor de deur.'Hallo,de telefoontjes kwamen uit dit huis'.En Charlotte en de twee agenten renden naar boven.Daar lagen de kinderen vredig te slapen.'Sorry, sorry'zei Charlotte keer op keer tegen de agenten.Maar de agenten waren nog steeds paraat vanwege de telefoontjes.Één van de agenten trok de dekens weg.En daar lagen alleen de hoofdjesde kinderen nog...

>>>>>Einde<<<<<


Aantal keer bekeken: 4256
Waardering: 7.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online