Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Pop.

U leest om dit moment het verhaal De Pop gepost door Elisabeth. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Elisabeth
Gepost op: 2008-10-29

Verhaal:

De Pop
(Ik heb het zelf uitgevonden)Het begon allemaal zo'n 6 jaar geleden.Mijn meter kwam langs voor mijn verjaardag.Natuurlijk had ze een geschenkje bij!Het was een pop.Ik was 7 dus ik was er trots op en beschouwde het als m'n eigen kindje.3dagen lang hield ik het vol ongeveer.3 dagen lang verzorgde ik de pop.Maar na die 3 dagen had ik er totaal meer geen behoefte meer aan om met de pop te spelen.Dus ik legde hem maar in een oude stromand in de badkamer.Ik verstopte hem goed zodat mijn ouders het niet zagen dat ik mijn cadeautje van m'n meter gwn had weggegooid.Ik sliep goed die nacht zoals gewoonlijk.Ik werd wakker .Niets aan de hand. Tot plots ik mijn pop die ik van mijn meter had gekregen op het einde van mijn bed lag.Ik was niet bang ofzo...Ik dacht dat mijn moeder het had ontdekt,en daarna terug in m'n bed had gelegd.Maar het rare vond ik dat mijn mama me die dag er niets over verteld heeft.Normaal gezien zou zij altijd wel boos reageren .Nou zoveel te beter dacht ik.De volgende morgen lag mijn popje op mijn plaats op de keukentafel.Mijn moeder kwam naar mij en zei me dat ik flink was dat ik met m'n popje speelde.Dus zij had die pop er niet gelegd!Die nacht kon ik niet meer slapen .Ik moest steeds denken aan wie die pop op de keukentafel had gelegd.Ik bleef de hele nacht op.Tot plots rond zo'n 3 uur s'nachts zachtjes de deur van m'n kamer open ging .Het konden m'n ouders niet zijn want die hadden daarnet al een nachtkusje gegeven.Ik keek aandachtig naar de deur.Aan de ene kant was ik benieuwd maar aan de andere kant ook bang.Ik keek aandachtig...Ik kon het niet geloven!Het was de pop.Ze kon levend lopen !Dit kon niet waar zijn ik zat zeker in een reuze nachtmerrie.De pop kwam naar me toegelopen,en zei:"Je hebt me in de steek gelaten hoe durf je!"Wat moest ik zeggen.Ik zei dan maar dat ik haar ging verzorgen enezo...Maar dat hielp niets.Ik gilde hard.De pop kwam naar m'n keel gesprongen en ziep:"Zwijgen jij!"Ik hoorde m'n moeder afkomen .De pop liet m'n keel los en legde haar op de grond.M'n moeder kwam binnen :"Wat is er , wat is er?Ik vertelde het hele verhaal aan m'n moeder.Natuurlijk geloofde zij me niet!Ik was 7 wie gelooft mij nou? Maar m'n moeder besloot toch maar om de pop terug naar de winkel te brengen.



Aantal keer bekeken: 7465
Waardering: 5.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online