Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Rode Roos.

U leest om dit moment het verhaal De Rode Roos gepost door Anoniempje10. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Anoniempje10
Gepost op: 2010-12-13

Verhaal:

De Rode Roos
Romy!!! word je wakker vraagt Romy's moeder, je moet naar school..
ooh ja oke zegt Romy HET IS VALENTIJNS DAG!!! ja tuurlijk liefje. nou schat trek je love kleding aan!!! ja mam luf ya Romy liep naar haar kammer en deed een rood topje aan met een donkere spijkerbroek met een witte vest met de tekst daar op staat: who's my valentijn. zo even naar de badkammer ooh wat een prachtige bruine krullen heb ik toch zo een scheiding in my haren voor me oogen tanden poetsen bling bling nivea rouge en klaar ooh shit.. me nagels snel rood lakken waar is het klijne dunne kwastje aah daar is i de tekende op alle twee de duimen de tekst LOVE zo nu ben ik klaar. ooh ja mijn luchtje o de love zo broondje eten en dan naar school...

(op school)

Romy gaf haar moeder een kus en ging naar binnen ooh nee mam heb je mijn zilvere oor bellen ja schat die heb ik in mam mag ik die pleace in oke voor jou alles!! Romy deed ze snel in en rende naar binnen ze deed haar jas in haar luizen zak en ging naar binnen en liep naar haar tavel tot grote verschrikking lag er een rode roos op haar tavel ze deed haar stoel van de tavel en pakte de roos wauw wat een prachtige roos ze keek de klas rond maar niemand was er toen kwam kensey de populairste jongen van de klas binnen en zei hoi fijne valentijns dag ja dank je Kens jij ook zei romy met een mistitieuze stem. ze zei wat een prachtige roos is dit toch!! Kensey zei heel on op vallend laat eens zien hij deed net of hij niet van hem was Romy stopte de roos in haar vest zodat hij er uit stak toen deed ze haar la open er lag een kaartje in. het was een roze envelop Romy maakte hem open het was een prachtige roze rode kaart met een rood glitter hart op de voor kant ze maakte de kaart open en las het voor.

LIEVE ROMY,
IK VIND JE AL EEN TIJDJE LEUK.
MAAR IK DURFDE HET NIET TE ZEGGEN.
EN DIT IS HET PERFECTE MOMEND DUS IK WIL JE VRAGEN...
WIL JE MIJN VALENTIJN ZIJN.
VAN: KENSEY

de laatste zin zei ze zacht van kensey.. tot grote schrik stond hij bij Romy's tavel en zei en wat vind je er van? geweldig zei romy is dat een ja? tuurlijk kens.

Romy & Kensey leefde eeuwen lang(L)

The End

ps:dit is een waar gebeeurd verhaal
(iedergeval mijn wens)

Aantal keer bekeken: 3376
Waardering: 7.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online