Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Toverdoos.

U leest om dit moment het verhaal De Toverdoos gepost door Bieber-Fever. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Bieber-Fever
Gepost op: 2011-7-26

Verhaal:

De Toverdoos
Op een dag stierf de opa van Jan. Voor hij stierf liet hij zijn boomhuis aan Jan zien. en hij zij:,,Jan ik geef mijn boomhuis aan jou.'' En Jan was daar natuurlijk heel blij mee.En op een dag ging Jan daar met zijn 2 vrienden: Lisa en Bjorn het zag er erg oud uit en simpel en Jan zei,Ik kan niet geloven dat mijn opa hier elke dag was maar er stond een stok in de weg die ze niet zagen en perongeluk struikelde Bjorn er over ,en hij boste tegen de muur tot er in eens een stuk muur afviel ze waren erg verrast wat er in dat stuk muur zat maar het zat vol met spinnenwebben en toen zei Lisa,Man zijn jullie bang voor een paar spinnenwebben en ze deed de spinnenwebben weg tot ze een doos zagen en Jan zei kom we maken de doos open ,Ze probeerden de doos open te maken maar ze kregen em maar niet open ze probeerden met alles dat ze zagen een tang.... maar niets lukte tot dat Bjorn zei, Mischien moet het met een spreuk duss hij probeerde wij wachten te lang dus maak de doos maar open en de doos ging open WooooW cool nu ik zei Lisa, Ik ben moe dus geef mij ,maar een lekker bedje en er sprong een zacht lekker bedje een de doos en nu ik zei Jan ,ik wil graag dat dat ons leven wordt verbeterd en die wens lukte ook hun leven was verbeterd!!!!!!

EINDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 4979
Waardering: 5.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online