Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Verbouwing.

U leest om dit moment het verhaal De Verbouwing gepost door L.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: L.
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

De Verbouwing
Om een of andere rede heeft hij een bepaalde aantrekkingskracht op me. Hij straalt kracht uit, zelfvertrouwen. Hij is zeker van zichzelf: Jayson.
Hij komt nu al twee weken hier bij ons over de vloer. Hij helpt mee klussen. De slaapkamer van mijn oudere zus wordt verbouwd nu ze samen is gaan wonen met haar vriend. Ik ben een stuk jonger als haar, net 18. Ik was altijd jaloers op mijn zus. Ze is mooi, heeft alles wat haar hart begeerd en een knappe vriend die veel van haar houd. Ik heb nog nooit een vriend gehad, op een keertje zoenen na. Nee, vriendjes zijn niet voor mij weggelegd. Ik ben te verlegen. Jongens kijken niet naar mij, ondanks dat ik er best wel mag wezen. Ik ben gewoon te onzeker. Bij mij blijft het altijd bij hopeloos kijken op een afstandje zonder pogingen te ondernemen. En later als ik alleen in bed lig, fantaseer ik stiekem over die ene knappe jongen. Want ze mogen dan niet naar mij kijken, maar ik kijk wel naar hen! En zo ook naar Jayson… Ik vind hem puur aantrekkelijk door zijn houding en zijn uitstraling. Hij is zo mooi breed! Eigenlijk is hij niet eens zo knap, maar zeker ook niet lelijk. Het is een ‘bad guy’, maar dat maakt het juist zo spannend, omdat ik juist heel erg braaf en verlegen ben. Hij is nog jong, midden twintig schat ik, en een halve kop groter als ik. Zijn haar is gemillimeterd en in zijn ene oor heeft hij een oorbel. Eigenlijk heb ik een gruwelijke hekel aan mannen met oorbellen, maar voor deze ene keer vergeef ik het hem, omdat zijn mooie lichtblauwe ogen mij zo doordringend aan kunnen kijken. Hij bezorgd me kriebels met zijn ogen, die me volgen als ik langs hem loop. Hij kan me soms aankijken alsof hij me echt aantrekkelijk vind, maar dat is natuurlijk alleen stille hoop. Natuurlijk vind hij me niet aantrekkelijk. Hij plaagt me maar. Hij ruikt mijn onzekerheid.

Op een ochtend komt mijn moeder mijn kamer in terwijl ik nog lig te slapen. Ze schud me zachtjes wakker. ‘Lieve schat, ik moet eerder vertrekken naar mijn werk, er is een spoedgeval! Je moet uit bed komen, want Jayson komt dadelijk nog werken in de slaapkamer hiernaast om wat kabels te leggen. Hij heeft de sleutel van het huis, maar ik wil liever dat jij ook gewoon op bent als hij komt werken. Nu moet ik echt weg, geniet van je vrije dag vandaag!’
‘Hmmm’ mompel ik. Eigenlijk heb ik maar half verstaan wat ze zei. Ik draai me weer om en sluit mijn ogen weer.
Ik wordt wakker van een licht gestommel in de kamer naast me. Shit, wat is dat? Mijn hersenen kunnen nog niet helder nadenken en verdwaast stap ik uit bed. Ik voel me nog een beetje slaapdronken. Ik open mijn slaapkamerdeur en loop naar de kamer naast me. Jayson draait zich om en kijkt me recht in mijn ogen aan.
KUT
Ik besef ineens hoe ik eruit zie. Net uit bed, geen make-up en een wijd, groot, net niet doorschijnend T-shirt waarvan de halsopening over mijn rechterschouder valt. Het shirt bedekt nog net mijn borsten en mijn billen, waarover ik alleen een kleine string draag. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren en snel draai ik me om.
‘Oh, sorry,’ stamel ik, ‘Ik was helemaal vergeten dat je zou komen,’
Hij lacht naar me en ik voel zijn ogen over mijn onbedekte benen en schouder glijden.
‘Geeft niets meisje,’ zegt hij, ‘Je ziet er wel erg sexy uit zo,’ en hij knipoogt. Terwijl hij dat zegt loopt hij naar me toe en gaat recht voor me staan. Zijn ogen kijken me weer doordringend aan en ik sta aan de grond genageld van de zenuwen en kriebels die door mijn lijf gieren. Ik voel de spanning in mijn lijf en eigenlijk vind ik het toch wel eng nu hij zo dicht bij me staat.
Hij legt een vinger onder mijn kin en tilt mijn hoofd een stukje omhoog zodat hij me beter aan kan kijken. Zijn ogen staan wijd open en lijken door me heen te kijken. Ik zie de macht die hij uitstraalt in zijn ogen en plotseling voel ik me piepklein tegenover hem.
Ik zet een kleine stap naar achter, maar hij heeft al een arm om me heen geslagen.
‘Je ben best een lekker ding wist je dat? Ik zie je wel naar me kijken… je geilt op me!’ lacht hij gemeen. Ik voel mezelf nog roder worden en ik schaam me diep. Ik krijg geen woord uitgebracht.
Voor ik het weet heeft hij me tegen de muur gedrukt en kan ik geen kant op. Ik geef een klein gilletje en hij lacht. Met zijn hele gewicht drukt hij zich tegen me aan. Ik voel hoe zijn brede borst mijn kleine borsten plat duwt. Ik voel een plotselinge bobbel tegen mijn onderbuik aan en hij heeft een knie tussen mijn benen gezet zodat ik niet weg kan lopen. Met zijn ene hand heeft hij mijn schouder beet, en zijn andere hand glijd langs mijn taille, richting mijn billen. Er gaat een rilling door me heen en ik wil hem zo snel mogelijk van me af duwen, maar hij is te sterk.
‘Probeer maar te terug te vechten schatje, daar hou ik wel van’ fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik voel zijn hete adem in mijn nek kriebelen en ik voel het kippenvel op mijn rug staan. Langzaam komt hij dichterbij en voel ik zijn lippen in mijn hals. Snel trek ik mijn hoofd weg, maar in een mum van tijd voel ik zijn tanden in mijn nek en bijt hij me. Een kreun ontsnapt ongewild uit mijn mond. ‘Nee… niet doen alsjeblieft,’ kan ik nog net uitbrengen.
‘Maar je kreunt zo ontzettend geil,’ zegt hij, en gaat ongestoord verder. Ik stribbel tegen, probeer zijn gezicht weg te duwen, maar het heeft geen nut. Hij heeft me zo vast dat ik geen kant op kan. Zijn lippen vinden een weg van mijn oor, naar beneden langs mijn hals, schouders en mijn borsten. Hij schuift mijn pyjamashirt nog verder naar beneden zodat een stijve tepel tevoorschijn komt.
‘Hou op,’ smeek ik nog een keer, maar hij heeft mijn tepel al in zijn mond en hij likt er zachtjes aan. Weer voel ik rillingen door mijn lijf en ik schrik van mijn geile reactie op hem. Ik voel hoe ik nat wordt en geniet onwillig van de kriebels die het zuigen aan mijn tepel veroorzaakt.
Maar tegelijkertijd walg ik van hem. Ik ben bang, ik ben hier nog niet klaar voor! Het is fijn, maar vooral doodeng en eigenlijk wil ik dit niet, hoe leuk Jayson ook mag zijn. Ineens rukt hij mijn pyjama helemaal naar beneden en sta ik voor hem in mijn string met de pyjama op mijn enkels. Ik wil meteen mijn armen voor mijn borsten houden, maar snel grijpt hij mijn polsen weer vast en glijd hij langzaam verder naar beneden met zijn tong richting maar string, waar ondertussen een nat plekje is ontstaan.
‘Geniet je ervan schatje?’
Ik voel een natte streep over mijn buik glijden en tegen het randje van mijn string. Zijn ene hand knijpt in mijn billen en ik voel hoe hij voorzichtig een vinger tussen mijn string laat glijden.
‘Oh, je bent nat, vieze slet,’ lacht hij. Er stroomt een traan over mijn wang. Ik wil me verzetten, maar mijn lichaam werkt niet mee. Ik sta stijf gespannen voor hem. Zijn hand wrijft nu ruw over mijn kutje en twee vingers glijden ruw en hard, maar zonder problemen, naar binnen. Weer gil ik zachtjes en ongewild kreun ik. Zijn vingers gaan diep en stimuleren mijn g-spot. Ik voel hoe mijn hele lichaam op zijn vingers reageert. Ik voel me natter worden, krijg het warm en begin sneller te ademen. Ik wil niet! Ik schaam me, dat ik me zo laat gebruiken door Jayson. Ik voel zijn ogen op me neer kijken en er staat een scheef gemeen lachje op zijn mond. Zijn vingers gaan steeds sneller en ik kan mezelf niet stil houden.
‘Kreun maar bitch, daar hou ik van, je vind het wel lekker!’ roept hij.
Toch probeer ik mezelf in te houden, maar ik merk dat ik langzaam mijn hoogtepunt ga bereiken en het wordt steeds moeilijker. Ik voel zijn mond weer aan mijn tepel zuigen en nu hou ik het niet meer. Een diepe kreun ontsnapt uit mijn keel en mijn lichaam trilt. Ik voel hoe ik om zijn vingers samentrek en er een straaltje vocht uit mijn kutje stroomt. Even ben ik bang dat mijn benen het begeven, maar hij houd me nog vast. Het zweet staat op mijn voorhoofd.
‘Oh facking geil… je bent zo lekker, ik wil je, en ik ga je krijgen ook! Of je nu meewerkt of niet,’ lacht hij. Ik kijk hem angstig aan en de blik in zijn ogen is veranderd als een hongerige en wilde tijger die zijn prooi wil eten. Het maakt me nog banger en als ik zie hoe hij zijn broek en shirt uittrekt en ik bedenk wat hij nog meer met me wil gaan doen. Ik ben eigenlijk nog aan het bijkomen van mijn orgasme, maar terwijl hij bezig is met zijn shirt, geef ik hem een stomp in zijn kruis en vind een kans om te ontsnappen.
Hij krimpt ineen en snel ren ik de trap af naar beneden.
‘Aaaah bitch!’ roept hij, ‘Hier ga je voor boeten!’
Nog een twee tellen later rent hij achter me aan de trap af. Ik bedenk me wat een slimme plek is om naar toe te gaan, en wil dan de wc in glippen omdat die deur op slot kan. Maar Jayson is sneller beneden dan ik had verwacht. Net op het moment dat ik de deur dicht wil doen, heeft hij de klink al vast. En natuurlijk is hij sterker dan ik. Woedend trekt hij de deur open en angstig krimp ik ineen.
‘Hoe durf je kuthoer, dit laat ik niet zomaar gebeuren,’ zegt hij. Hij grijpt mijn haren vast en sleurt me zo mee naar boven, mijn eigen slaapkamer in. Ik voel de wanhoop en zet alles op alles om me te verzetten. ‘Nee, nee laat me los!’ roep ik hopeloos, maar natuurlijk heeft het geen nut. Ik moet huilen, maar hij slaat er geen acht op. Ruw gooit hij me op bed. Ondertussen heeft hij ook zijn onderbroek uitgedaan en zie ik zijn stijve vlak voor mijn gezicht.
‘Pijp me, slet’
Jayson pakt mijn haar en dwingt me om mijn mond open te doen. Ik weiger, ik huil en ik wil niets liever dan weggaan! Hij geeft me een klap in mijn gezicht en van de schrik open ik mijn mond waardoor hij naar binnendringt. Ik voel zijn lul diep in mijn mond en ik moet kokhalzen.
‘Ja, ja dat is lekker’ zegt hij, en hij gaat steeds sneller op en neer in mijn mond. Ik krijg het benauwd, kan niet ademen en probeer tegen te stribbelen. Het lijkt uren te duren en hij gaat steeds sneller. Ik wil hem niet proeven! Hij gaat steeds dieper en ik wordt er misselijk van. Hij duwt mijn hoofd op en neer en ik kan er niets tegen doen.
‘Oh ja, ja lekker schatje’ kreunt hij. Ik voel hoe zijn lul nog dikker wordt en opzwelt om uiteindelijk in mijn mond te exploderen en een straaltje zaad in mijn keel te spuiten. Weer moet ik kokhalzen, maar Jayson dwingt me om het door te slikken. Een dun straaltje sperma glijd langs mijn kin.
‘Wat een geil gezicht’ lacht hij. Woedend en met tranen in mijn ogen kijk ik de andere kant op. Ik schaam me. Een koude rilling loopt over mijn rug.
‘Ik ben nog niet klaar met je hoor,’ zegt hij. Hij grijpt me vast om mijn middel alsof ik zo licht ben als een veertje, en legt me op mijn buik voor hem neer en ik moet op mijn knieën zitten. Voor ik het weet ligt hij bovenop me en geilt hij zichzelf weer op door mijn borsten te betasten en zijn lul zachtjes langs mijn schaamlippen te schuren. Ik voel hoe hij weer groeit en door mijn natte kutsap glijd.
‘Ga van me af! Rot op!’ roep ik. Ik probeer onder hem vandaan te worstelen maar dat is zinloos. Hij is veel te zwaar voor mij en hij houd mijn armen achter op mijn rug zodat ik me moeilijk kan verzetten.
‘Probeer maar tegen te stribbelen sletje,’ fluistert hij in mijn oor.
Plotseling voel ik zijn harde paal bij me naar binnen dringen. Een harde pijn schiet door mijn buik en ik gil. ‘Au! Aaah, niet doen!,’ roep ik. Maar hij begint hard in me te stoten en ik kan niets meer uitbrengen. Ik voel hoe ik wordt gevuld en hij kreunt hard in mijn oor. ‘Oh dat is geil. Wat heb je een lekker nat, strak kutje,’
De tranen stromen weer over mijn wangen en ik probeer los te komen, maar tevergeefs. Ik voel de harde stoten en bij elke stoot gaat er een golf van pijn en genot door me heen. Ik wil er niet van genieten, maar ik merk dat ik alweer bijna tot een orgasme ga komen. Ik hoor zijn benen tegen mijn billen kletsen en hij kreunt.
‘Ooh, ja schatje, wat een heerlijk kutje heb je,’ zegt hij. Hij lijkt niet op te houden, maar plotseling stopt hij en draait hij me weer om. ‘Nu ga ik je helemaal nemen en ik ga zo facking diep in je klaar komen slet!’
‘Nee,’ roep ik, de tranen staan in mijn ogen. ‘Laat me alsjeblieft gaan!’
Maar hij geeft geen gehoor aan mijn woorden. Zijn heldere ogen lijken door mijn ziel te snijden en zijn gezicht is vlak bij het mijne. Hij dwingt me hem aan te kijken en heel langzaam, om mij nog meer te vernederen, glijd hij bij me naar binnen. Een zachte kreun ontsnapt uit mij mond en Jayson lacht. ‘Je vind het wel lekker he, je geniet ervan bitch!’ Zachtjes schud ik mijn hoofd. Ik kan niet meer helder nadenken, het enige wat ik weet is dat ik dit niet wil. Maar hij begint alweer met stoten. Harder en harder. Ik wordt steeds natter en plotseling voel ik mijn kutje om hem samentrekken en kom ik klaar. Ik probeer me in te houden, maar het lukt niet en ik kreun hard. Jayson kreunt ook, ‘Oh ja schatje, ja!’ en vlak daarna komt hij ook. Hij trilt en laat zich uitgeput op me vallen. Hij hijgt in mijn nek en likt mijn oor. ‘Je bent heerlijk schatje, bedankt’ fluistert hij. Een trilling door mijn lichaam en ik ril van angst en moeheid. Jayson klimt van me af, kleed zich aan en loopt tevreden de kamer uit. Ik blijf doodstil liggen met mijn ogen dicht. Dit is niet echt gebeurd…

Aantal keer bekeken: 41822
Waardering: 4.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online