Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De Zusters Deel 1.

U leest om dit moment het verhaal De Zusters Deel 1 gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-11-27

Verhaal:

De Zusters Deel 1
Via mijn tante was ik in contact gekomen met twee van haar vriendinnen. Deze alleenstaande vrouwen waren zusters van elkaar en ongeveer van dezelfde leeftijd als mijn tante. Zij woonden in een eengezinswoning op een paar honderd meter afstand van haar. Toen zij allebei door griep waren geveld, hadden zij een beroep gedaan op mijn tante om enkele boodschappen te doen. Toevallig was ik die dag bij haar op visite en had aangeboden dat klusje van haar over te nemen. Met de auto was dat binnen een uur geregeld, terwijl zij er waarschijnlijk de hele middag over zou hebben gedaan.
Na de boodschappen afgeleverd te hebben, kon ik niet weigeren een kopje koffie te blijven drinken. Al snel kwam het gesprek op het goede contact dat ik met mijn tante had opgebouwd. Uit de dubbelzinnige opmerkingen die er af en toe gemaakt werden, kon ik afleiden dat de vrouwen enigszins op de hoogte moesten zijn van onze speciale verstandhouding. Ik begreep ook snel hoe de vork in de steel zat: Mijn tante was niet vies van een borreltje en was natuurlijk bij een visite of verjaardag wat al te openhartig geweest. Aan de andere kant opende dit wel nieuwe mogelijkheden, dacht ik bij mijzelf. Mijn tante was al enige tijd bevriend met een gepensioneerde zakenman. Zij had onlangs laten weten onze maandelijkse ontmoetingen op een laag pitje te willen zetten. Misschien was dit een mooie kans om nieuwe contacten te leggen, dacht ik bij mijzelf.
Toen ik een uur later de woning verliet, kon ik inwendig wel juichen. Zonder noemenswaardige twijfel of aarzeling hadden de vrouwen ingestemd met mijn voorstel voor een mild en verkennend SM-spel. Aan alles had ik kunnen merken dat zij inderdaad op de hoogte waren van het onderwerp. Over het hoe en waarom had ik zo mijn vermoedens. Om mijn kansen niet te bederven, had ik echter geen lastige vragen gesteld. Omdat zij zelf geen attributen op het gebied van bondage hadden, hadden wij afgesproken dat ik die de eerste keer zou meebrengen.

De daaropvolgende zaterdagavond zat ik met de twee zusters de opzet en de mogelijkheden van het spel te bespreken. In een grote tas had ik de nodige spullen meegenomen en tevens enkele bondage-magazines. Ik merkte al snel dat de vrouwen over nogal wat fantasie beschikten. Vooral de beschrijvingen en foto’s van Japanse bondage hadden hun onverdeelde aandacht. Deze vorm van vastbinden wilden zij beslist eens op mij uitproberen, lieten zij na enige tijd weten.
Enigszins verrast door hun voorkeur was ik wel. Zelf had ik gedacht om de eerste keer de leidende rol te spelen en te ontdekken waar precies de grenzen lagen. Bovendien kende ik de twee vrouwen nog maar amper. Het idee op zich vond ik echter wel spannend, en bovendien waren de zusters goed bevriend met mijn tante. Ik besloot het risico te nemen en het spel mee te spelen. In de aangrenzende slaapkamer kleedde ik mij uit en wachtte op de dingen die gingen komen.
Met enige moeite lukte het de twee vrouwen om mij op dezelfde manier vast te binden als op één van de foto’s. Eerst werden mijn armen achter mijn rug tegen mijn schouderbladen gedrukt. Daarna werden mijn handen bij elkaar gebonden en vervolgens werd er het nodige touw om mijn bovenarmen en borstkast gewikkeld. Toen de vrouwen daarmee klaar waren, werd alles nog eens stevig aangetrokken en vastgeknoopt. Daarna waren mijn benen aan de beurt. Een lang touw werd om mijn knieën gewikkeld en hetzelfde gebeurde even later met mijn enkels.
Naakt en stijf vastgebonden stond ik midden in de slaapkamer. Toen ik op de klok keek, zag ik tot mijn verbazing dat het hele ritueel nog geen twintig minuten in beslag had genomen. De vrouwen hadden ondertussen een stoel uit de eethoek gehaald en voor het raam gezet. Ik kreeg opdracht om daar te gaan zitten. Met de resterende stukken touw uit de tas werd ik zonder verder commentaar vastgemaakt op de stoel.
Ik begreep er niet veel van op dat moment. De vrouwen hadden zoveel touw gebruikt dat er nauwelijks nog sprake was van een seksueel effect. Pas later zou het tot mij doordringen dat de twee zusters een hele aparte smaak hadden. Net toen ik op het punt stond om te vragen naar hun verdere bedoelingen, werd er een grote zakdoek in mijn mond gepropt. Zorgvuldig werd de onderkant van mijn gezicht afgeplakt met grote stukken tape. Na een laatste controle verlieten de twee vrouwen de slaapkamer en lieten mij alleen achter.
Mijn hoofd was zo ongeveer het enige lichaamsdeel dat ik nog kon gebruiken en ik keek eens onderzoekend om mij heen. Door de invallende duisternis was de kans gering dat iemand mij vanaf de straat kon zien. Toch begon ik mij enigszins onbehaaglijk te voelen in deze positie. Ik kon werkelijk geen vin verroeren en had nog steeds geen idee wat de zusters voor ogen stond.

Toen de twee vrouwen terugkeerden in de slaapkamer, zag ik dat zij zich omgekleed en opgemaakt hadden. Nadat ze mij enkele ogenblikken glimlachend hadden opgenomen, kreeg ik eindelijk een verklaring voor de merkwaardige opzet van het spel. Het bleek dat zij een buurvrouw hadden uitgenodigd voor een kopje koffie. Die vrouw zou over een kwartier langskomen en tot een uur of elf blijven. Het leek de zusters heel apart als ik de hele avond vastgebonden zou doorbrengen in de slaapkamer. De huiskamer en slaapkamer werden slechts van elkaar gescheiden door een schuifdeur. Af en toe zou één van de zusters een kijkje komen nemen. Ongetwijfeld leverde dit scenario de nodige spannende momenten op, lieten zij fijntjes weten.
Toen de buurvrouw rond een uur of acht arriveerde, brak het zweet mij uit. De hele situatie was ronduit onwezenlijk. Dankzij de schuifdeur kon ik goed volgen wat zich in de huiskamer afspeelde. De drie vrouwen gingen hartelijk met elkaar om en al spoedig kon ik het geluid van koffiekopjes horen. Gaandeweg kalmeerde ik en begon zelfs enige waardering op te brengen voor de gedurfde opzet. Buiten was het inmiddels volledig donker geworden. De spaarzame voorbijgangers hadden geen belangstelling voor de onverlichte slaapkamer waar ik mij in bevond.
Om circa negen uur werden mijn zenuwen voor de tweede maal op de proef gesteld. De tussendeur werd opengeschoven en de twee zusters kwamen de slaapkamer binnen. Vanaf mijn positie bij het raam kon ik ongeveer de helft van de huiskamer zien. Ik zag de buurvrouw op de bank zitten en aandachtig naar de televisie kijken. Langzaam deden de zusters de deur achter zich dicht voordat ze in mijn richting kwamen.
De oudste zuster fluisterde in mijn oor dat ze op zoek waren naar oude familiefoto’s. Er volgden een paar bizarre minuten toen de beide vrouwen zachtjes mijn geslacht begonnen te strelen. Een reactie kon niet uitblijven en al snel zat ik met een behoorlijke erectie. Meteen trok de jongste zuster haar slipje uit, ging schrijlings op mij zitten en probeerde mijn stijve lid bij haar naar binnen te laten glijden. Door mijn zittende houding lukte dat niet erg. Vanuit die positie had ik dat kunststukje ook alleen kunnen volbrengen met een penis die tweemaal zo groot was als de mijne. Enigszins teleurgesteld pakten de vrouwen een foto-album en verlieten de slaapkamer, maar niet nadat ze eerst nog even hun nagels venijnig over mijn lichaam hadden laten gaan.
De uitroepen van herkenning van de buurvrouw deden vermoeden dat de drie vrouwen in dezelfde buurt waren opgegroeid. Na een minuut of tien kwam de jongste zuster nogmaals de slaapkamer in. Uit een kast werden nog meer foto’s opgediept en ook enkele oude schoolboeken. Kennelijk als een soort straf, werd ik bij die gelegenheid volkomen genegeerd.

De rest van de avond gebeurde er weinig schokkends. Wel kreeg ik steeds meer respect voor de manier waarop de vrouwen mij vastgebonden hadden. Na de nodige uren op de stoel doorgebracht te hebben, had ik nog steeds geen last van mijn armen en benen.
Toen de buurvrouw om half twaalf vertrokken was, kwam er een einde aan mijn eenzame opsluiting. De gordijnen van de huiskamer en slaapkamer gingen dicht en de beide vrouwen ruimden de boel op. Nadat zij de afwas weggezet hadden, begonnen zij zich ongehaast uit te kleden. De zusters hadden allebei een vol en indrukwekkend figuur. Even later werd mijn mondknevel verwijderd en ook de touwen waarmee ik aan de stoel vastgeknoopt zat. De rest van de bondage bleef echter intact en zou dat ook de volgende uren blijven. Toen de vrouwen mij in de richting van het ruime tweepersoonsbed begonnen te duwen, was het duidelijk wat het scenario voor de rest van de nacht zou zijn. Het licht in de slaapkamer ging uit en de zusters kropen naast mij in bed. Meteen voelde ik hun handen overal op mijn lichaam. De beide ongetrouwde vrouwen hadden heel wat in te halen en lieten zich zo’n kans niet ontgaan...

Aantal keer bekeken: 22925
Waardering: 5.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online