Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De biologieleraar..

U leest om dit moment het verhaal De biologieleraar. gepost door fanny. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: fanny
Gepost op: 2011-4-28

Verhaal:

De biologieleraar.
Ik had net een nieuwe baan, als biologielerares op een middelbare school. Ik had net mijn studie afgerond, ik mocht niet gelijk lesgeven, maar moest eerst een paar lessen kijken bij een collega van me. De collega was Arthur, een sexy man, rond de 30 jaar.
Ik begon met werken op een warme dag, ik had dus een kort rokje aan.
Ik kwam voor de les al even het lokaal binnen, en Arthur stond wat dingen klaar te zetten. 'Hallo,' zei hij, terwijl hij zijn ogen over mijn korte rokje liet glijden. 'Ben je klaar voor je eerste les? Het gaat over seksuele voorlichting.' Toen hij dat zei, gaf hij me een vette knipoog.
Die les verliep spannend. 'De vrouw kan opgewonden raken door zichzelf te strelen rond haar clitoris,' vertelde Arthur aan de klas. Ik deed alsof ik notities maakte, maar ik werd steeds natter en natter van hem.
Toen de bel ging en de kinderen hun tas inpakten, fluisterde ik Arthur in zijn oor dat ik hem wel geil vond.
De laatste leerling was het lokaal uit, ik schoof mijn korte rokje nog wat omhoog, en liep sexy het kleine rommelkamertje naast het lokaal in.
Het duurde niet lang voordat Arthur binnenkwam. Binnen no time had hij zijn broek uit, en pijpte ik hem geil. Kreunend deed hij de deur op slot.
Hij duwde me op de grond, en bracht 2 vingers tegelijk bij me naar binnen, terwijl hij m'n clitje likte..
Mmmm.. hij was inmiddels in me gegaan. Zijn harde pik gleed geil in m'n natte poesje, en ik kwam gillend klaar. Nu hij nog.
Ik kneedde zijn ballen, en duwde zijn pik hard mijn strot in. Kreunend als een geile beer kwam hij over me klaar.

Later zat hij achter zijn bureau toetsen na te kijken, en ik liep naar hem toe. Ik fluisterde in zijn oor dat ik geen slipje aanhad, en legde mijn hand op zijn broek.
Ik voelde zijn lul hard worden. Ik gaf hem een geile tongzoen, en liet mijn telefoonnummer achter op zijn bureau.


Aantal keer bekeken: 12116
Waardering: 4.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online