Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De blonde jongen.

U leest om dit moment het verhaal De blonde jongen gepost door Anne. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anne
Gepost op: 2009-1-14

Verhaal:

De blonde jongen
Ik ben Anne en ben 22 jaar.
Ik ga vanaf nu mijn sexervaringen hier op schrijven.

Ik had weekend en hoefde niet te werken. Ik zat thuis en had een sigaretje opgestoken. Ik zat wat te msnen en zag dat Kasper online was. Ik had al eens sex met hem gehad en dat was niet verkeerd. Opeens msnde hij: Ik ben geil, kom naar me toe Anne.
Dat liet ik me geen 2de keer zeggen. Ik zei ik: Ik ben geil, ik ben naar je toe. Ik trok wat sexy kleding aan. Een heel kort rokje met hoge laarzen en een doorschijnend topje. Ik wist dat hij dat lekker vond bij mij. Ik belde bij hem aan en hij deed meteen open. Hij had alleen een handdoek om, verder niks. Vreselijk sexy. We dronken eerst een wijntje en rookte een sigaretje. Ik ging staan en ging heel sexy voor hem dansen. Daar raakt hij altijd opgewonden van en ik zag dat ook door de handdoek. Hij had een grote pik gekregen. Ik trok alles heel langzaam uit zodat ik helemaal naakt was. Ik ging op hem zitten en ging op en neer op hem. Hij begon te kreunen. 'Vind je dit lekker?' hij knikte en werd helemaal rood. IK trok zijn handdoek eraf en begon hem te pijpen. Ik voelde zijn sperma in mijn mond. Ik ging op de bank liggen en hij ging me beffen. Ik vond dat zo lekker. Hij likte overal. Ik kwam klaar en kreunde hard. Hij legte mijn vinger op mijn mond. 'sstt..de buren kunnen het zo horen' ik gaf er niks om, dan konden ze het maar horen. Ik kreunde het uit en kwam nog een keer klaar! Hij ging op me liggen en stak zijn pik in me natje kutje. Hij stootte hard zijn pik in mij en samen kwamen we klaar. We gingen nog even douchen en ik ging weer naar huis. Wat een heerlijke avond.

Aantal keer bekeken: 8037
Waardering: 4.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online