Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De broer.

U leest om dit moment het verhaal De broer gepost door Jess. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Jess
Gepost op: 2010-6-17

Verhaal:

De broer
Mijn vriendinnen hadden me weten te overtuigen. Ik was immers al een maand niet meer uitgeweest omdat ik zo kapot was door de breuk met mijn vriendje maar deze avond zou ik samen met hen naar een disco gaan die bekend was om zijn goede muziek en de fantastische sfeer. Dat er a en toe wat werd gesnoven of geslikt was ook helemaal geen probleem, nee, integendeel, het maakte het mysterieus en spannend.

Voor die avond maakte ik me licht op, ik voelde me nog niet klaar voor een nieuwe liefde en had dus ook niet de intentie om een jongen te versieren, maar ik moest er nu ook niet uitzien als een non. Ik zeepte mijn benen in en liet mijn scheermesje erover glijden. Ook mijn oksels en mijn schaamstreek kregen een beurt. Met mijn epileertang plukte ik de overtollige haartjes uit mijn wenkbrauwen en smeerde een crème over mijn gelaat. Na lang twijfelen en passen koos ik uiteindelijk voor een zwart kleedje met een brede riem met kleine diamantjes. Ik trok een dun lijntje onder mijn ogen en liet het mascara borsteltje door mijn wimpers gaan. Ik tuitte mijn volle lippen en streek er met mijn lichtroze lipstick over. Ik werkte het geheel af met blinkende lipgloss en keek tevreden in de spiegel. Gelukkig maar, want op dat moment stonden mijn vriendinnen voor de deur en ze drukten ongeduldig de bel in. Onderweg naar de deur greep ik mijn jasje en worstelend met de mouwen probeerde ik om tegelijk mijn zwarte pumps aan te trekken. Ik pakte mijn te kleine handtas waar ik mijn gsm en geld in propte, trok de deur open en begroette mijn 2 vriendinnen met een kus. Ze waren al licht aangeschoten en hadden er enorm zin in dus vertrokken we snel richting de fuif.

Ik was al lang niet meer geweest maar had al spoedig het ritme te pakken en bewoog soepel mee met de beat. Alles was zo perfect in balans totdat er ineens iemand tegen me aan liep. Hij had in elke hand een drankje en kapte de inhoud van het linker zowat in mijn decolleté. Ik gilde. Het ijskoude drankje gleed tussen mijn borsten en ik kreeg er de rillingen van. Ik keek al ongeloofelijk boos naar de persoon maar klapte volledig dicht toen ik zag wat een stuk het was. Hij was een hoofd groter als mij, had een ongeloofelijk brede borstkas en prachtig gespierde armen. Hij had wilde bruine lokken en een five o’clock baardje. Maar het mooiste waren zijn waanzinnige ogen waar ik bijna in verdronk. Zijn chocolade kijkers keken me verontschuldigend aan hij toeterde een excuus in mijn oor.
‘ Sorry! Ik zag je niet!’
Ik wou niet dat hij wegging en riep zo hard als ik kon terug.
‘ Wàt?!’
‘ IK ZAG JE NIET!’
Ik moest lachen, best een stomme opmerking eigenlijk.
‘ Dat merkte ik, je liep tegen me!’
Ik keek hem guitig aan en hij moest lachen. Hij had schattige kuiltjes in zijn wangen en zijn ogen begonnen te flonkeren. Op dat moment verloor ik mezelf en gleed weg in de roes van de liefde. Hij bood me een drankje aan als compensatie van de alcoholische vloeistof die tussen mijn borsten was gegleden en dat sloeg ik natuurlijk niet af.
‘ Ik ben Jason. Bij wie heb ik mijn drankje naar binnen gegoten?’
Ik moest onwillekeurig glimlachen, wat een ongeloofelijk schattige zin.
‘ Avril. Ze heeft haar drankjes liever in een glas.’
Hierom moest hij lachen en ik voelde me warm worden. Een disco is de ideale plek om jongens te ontmoeten, alleen jammer van de harde muziek want met zo’n lekker stuk is een conversatie dan ook onmogelijk. Hij moest dit ook als vervelend ervaren en vroeg of we buiten verder konden praten.
‘ Vanzelfsprekend.’
Hij baande zich een weg met zijn brede borst en even later stonden we buiten. Hij nam me goedkeurend op en ik bloosde. Om de stilte te verbreken vroeg ik voor wie het tweede glas was.
‘ Zal je vriendin niet wachten op haar drinken?’
Ik knikte achteloos naar binnen en hield mijn adem in. Hij schudde zijn hoofd en zijn haren golfden bij deze beweging.
‘ Nee, het was niet voor mijn vriendin. Ik ben single.’
Hij trok zijn schouders op.
‘ Men maat moet zijn eigen drankje dan maar gaan halen.’
Ik lachte vrolijk en we praatten nog wat over van alles. Hij was 20 en was een echt feestbeest. Ik genoot van zijn diepe stem en hoopte dat zijn vriend hem niet zou missen. Het waren echter mijn vriendinnen die de spanning verbroken.
‘ Heee, Avril! We gaan!’
‘ Nu al?’ toeterde ik terug.
‘ Het is al half 4! En er moet nog wat champagne op bij mijn thuis!’
Ik knipperde verdwaasd met mijn ogen, was het al zo laat? Ik keek verontschuldigend naar Jason en gaf mijn vriendinnen een teken dat ik zo kwam. Jason boog zich voorover en kuste me zacht op de wang.
‘ Bel je me?’ en hij stopte een briefje in mijn achterzak. Zijn hand gleed warm over mijn bil en ik knikte ademloos.

Helaas dronk ik me die avond zo zat dat ik het briefje vergat, en de broek zonder meer in de was stak. Het enige wat er van overbleef was een beetje witte pulp met uitgelopen letters. Niet veel dus.
Ik bezocht nog vaak die disco maar ik heb hem nooit meer gezien. Een keer dacht ik dat ik hem zag, maar ik vergiste me. Ik raakte met hem aan de praat en zo leerde ik Chris kennen. Mijn huidige vriend. Toen ik voor het eerst bij zijn thuis ging eten en zijn ouders leerde kennen, begreep ik mijn vergising. Jason was zijn oudere broer! Ik voelde de tintelingen door heel mijn lichaam en vroeg langs mijn neus weg of zijn oudere broer ook ging komen. En ja hoor, hij kwam!
Toen Jason binnen liep, stokte mijn adem. Ik keek nerveus rond om niet naar hem te moeten kijken.
‘ Heee, Avril! Wat doe jij hier?’ brulde hij vrolijk.
Chris glimlachte, sloeg zijn arm rond mij en stelde me voor.
‘ Avril, mijn vaste vriendin. Jason, mijn vaste broer.’
We moesten allemaal lachen en de spanning was gebroken. Al snel waren we gezellig aan het kletsen en het was duidelijk dat ik in de smaak viel, ook bij hun ouders. Toen ik die avond hun huis verliet, na iedereen een kus te geven, nodigde hun ouders me uit en deelde trots mee dat hun huis ook mijn huis was. Ik knikte verlegen, haalde mijn fiets van het slot en stootte een niet zo beleefde kreet uit.
‘ Aaaah, rot fiets! Stomme band! Stom stom stom ding!’ en ik schopte mijn fiets tegen zijn ijzere frame. Bezorg kwam heel het huis kijken naar mijn platte band en Jason bood aan om me thuis te brengen. De ouders knikten goedkeurend en met een stoer gebaar opende hij de auto. Ik gleed in de koele stoel en zuchte geërgerd.
‘ Niet blij met het gezelschap?’ en hij keek me uitdagend aan.
Ik keek terug en smolt.
‘ Het gezelschap is perfect, alleen het voertuig niet. Rot fiets.’
Jason leek het grapje te waarderen en we lachtten nog heel de weg met allemaal dingen die alleen rond half 12 grappig zijn als je in de auto zit met je grote liefde. Toen ik uitstapte gaf ik hem een brave kus op zijn stoppelbaardje en bedankte hem hartelijk. Hij haalde zijn schouders op en zei: ‘ Kleine moeite, slaapwel schat.’
Die nacht sliep ik heerlijk.

Ik ging vaker op bezoek bij Chris, louter om Jason te zien. Ook die dag. Ik trok een kanten beha en string aan, koos een helgroen topje met een kort jeansrokje. Ik stifte mijn lippen en maakte mijn ogen op. Ik borstelde mijn lange goudblonde haren en maakte er een schijnbaar slordige staart van. Ik keurde mezelf in de spiegel en knikte tevreden.
Het was woensdag.
Per uitzondering had Chris voetbal en toen ik aanbelde deed Jason open.
‘ Hallo lekker ding, kom erin!’ Hij boog zich voorover en plantte een warme kus op mijn wang. Ik groette hem terug en legde mijn hand op zijn achterhoofd. ‘Hé, is Chris er niet?’ Ik keek verwonderd rond. Hij lachtte kort. ‘ Nee. Zijn voetbal was verplaatsd. Hij was het je vergeten te vertellen dus ben ik hier gebleven om je te vermaken. Kun je daar mee leven?’
Ik grinnikte. ‘ Oh ja, zelf meer dan gewoon leven.’ en tot mijn genoegen zag ik dat hij begon te blozen.
‘ Wil je, euuhm, wil je iets drinken?’ Hij verborg zijn hoofd in de frigo en trok er een fles cola uit.
‘ Is dit goed?’
Ik knikte en liep naar het aanrecht en greep mijn drankje. Op dat moment voelde ik zijn warme adem in mijn hals en zijn stevige handen grepen mijn heupen. Heel even stonden we zo tegen elkaar totdat hij zich voorover boog en me zacht kuste in mijn hals. Ik zuchtte van verlangen en zijn mond gleed teder naar mijn mond. Ik opende mijn lippen en beantwoorde zijn kus. Zijn tong gleed naar binnen en was heerlijk. Ik draaide me om zodat ik zijn hoofd kon vasthouden en zijn handen gleden naar mijn borsten. Hij begon ze te masseren en mijn tepels werden stijf. Zijn lid drukte ondertussen al hard tegen me aan. Hij liet me even los en trok zijn eigen shirt uit. Zijn gespierde bovenlijf kwam tevoorschijn en ik verkende zijn borstkas met mijn handen. Zijn tepels waren hard als pitten en al snel trok hij mijn topje uit. Daar stond ik dan, in mijn beha met de broer van mijn lief. Hij haakte mijn beha open en mijn volle borsten kwamen tevoorschijn. Hij stak zijn handen uit en hield ze vast. Hij kneep er in en streelde ze met zijn prachtige handen. Hij boog zich al snel wat en nam een harde tepel in zijn mond. Zijn lippen streken over mijn borst en zijn tong tikte speels op mijn harde knop. Hij zoog zo waanzinnig lekker dat ik dacht dat ik ging klaarkomen. Mijn kutje was al vochtig en mijn string werd nat. Al snel daalde zijn vingers af naar mijn rok en schoven deze omhoog. Hij tilde me met zijn sterke armen op en zette me op het aanrecht. Hij schoof mijn string naar beneden en liet zijn vingers over mijn nat kutje glijden. Hij bekeek waarderend mijn kale kutje en drukte hard op mijn clitje. Ik kreunde geil.
‘ Oh, dit is zo lekker!’
Hij hijgde zacht en stak voorzichtig een vinger naar binnen. Toen deze soepel naar binnen gleed, volgde er al snel twee en drie vingers. Hij bewoog ze in en uit en mijn kutje maakte een soppend geluid. Dit was heerlijk. Hij trok zijn vingers terug en trok mijn benen verder open. Hij zakte door zijn knieën en zijn hoofd verdween richting mijn kutje. Zijn lippen beroerde vluchtig mijn dijen en hij kuste me zachtjes op mijn nat poesje. Ik kreunde om meer en hij stak zijn tong uit en likte mijn clitje. Hij zakte langzaam af en likte mijn spleetje. Snel flitste zijn tong bij me naar binnen en ontlokte bij mij een kreetje van genot. Toen zijn tong nog bleef zakken kreunde ik eerst verbaasd en daarna van geilheid. Hij likte mijn sterretje met zijn tong! Dit werd me te veel en ik kwam hijgend klaar. Het vocht stroomde uit mijn poesje en Jason likte het snel op. Daarna tilde hij me op en droeg me als een prinses naar Chris zijn slaapkamer. Jason woonde al op kot. De deur stampte hij dicht en liet me zakken op het bed.

Zijn harde pik zat onhandig in zijn broek geklemd, dus trok ik zijn broek af. Hij had een boxer aan die niet verhulde hoe groot zijn paal wel niet was. Doch toen ik ook zijn boxer liet zakken, was ik verrast. Wat een gigantische staaf had hij wel niet! Ik pakte hem vast en rukte eraan. Met mijn andere hand masseerde ik zijn balzak en trok zijn voorhuid lichtjes weg. Zijn purpere eikel kwam tevoorschijn en ik boog me voorover om er zachtjes aan te likken. De eerste druppeltjes voorvocht smaakten zout en waanzinnig geil. Hij kreunde en pakte mijn haren vast. Ik opende mijn mond verder en hij stootte zich hard naar binnen. Terwijl hij me in mijn mondje neukte, kneedde ik zijn billen en hij kwam grommend klaar. Zijn orgasme kwam zo plots dat zijn eerste stralen uit mijn mondje liepen. Al snel hervatte ik mezelf, zoog hard aan zijn pik en slikte het merendeel van zijn zaad in. De rest van zijn geil stroomde over mijn gezicht en ik kuste hem zodat hij zijn eigen kon proeven. Hij trok me dicht tegen zich aan en we tongde elkaar wild. Passioneel. Heftig. Zijn paal was terug stijf en hij trok me op mijn rug. Hij opende ruw mijn benen en stootte zijn pik diep in me. Ik schreeuwde en plantte mijn nagels in zijn rug. Hij beukte ongeloofelijk hard in me en vulde me helemaal. Hij trok mijn benen omhoog en stootte zich tot aan zijn ballen in me. Zo neukte hij me hard en zijn balzak kletste tegen mijn billen aan. Net toen ik ging komen trok hij zich terug.
‘ Schatje, ga door!’ smeekte ik hem.
Hij knikte woordeloos en trok me op mijn knieën. Hij poseerde zich achter mij en drukte zijn eikel tegen mijn lipjes. Weer gleed hij moeiteloos in me ook zo neukten we een tijdje. Ik kon mezelf niet meer in de hand houden en gilde elke keer als hij zich in me ramde. Tegen zoveel geilheid kon ik niet op en ik kwam luid schreeuwend klaar. Dit dreef hem naar zijn hoogtepunt en hij spoot hard zijn sperma in en over me. Ik viel slap op het bed maar hij was duidelijk nog niet klaar met me. Ik voelde zijn vingers over mijn kontje gaan en onverwacht kneep hij erin. Nog overwachter sloeg hij erop en ik gilde verontwaardigd.
‘ Waar was dat voor nodig!?’
Hij lachte hees en stak zonder antwoord een vinger in mijn sterretje. Ik probeerde me om te draaien maar hij sloeg me opnieuw. Ik was verbaasd. Eerst was hij zo lief en nu dit?
‘ Ontspan je liefje, het doet geen pijn!’ fluisterde hij.
‘ Ik wil niet dat je me slaat.’ snikte ik verdwaasd.
Hij boog zich voorover en kuste me teder op de twee rode plekken.
‘ Ik wou je geen pijn doen, sorry, maar het was zo verleidelijk.’
Ik keek voorzichtig achter mij en toen ik geen pijn voelde, ontspande ik me. Hij stak opnieuw een vinger in me en bewoog deze zacht. Met zijn andere hand streek hij door mijn natte poes en smeerde dit op mijn sterretje. Met zijn vingers verkende hij mijn krappe kontje en al gauw voelde ik zijn eikel. Hij pakte stevig mijn heupen vast en drukte zich in een keer in me. Ik krijste van de pijn. Hij pompte hard in en uit me de pijn ebde weg en maakte plaats voor een heerlijk gevoel. Hij zat zo diep in mijn kont dat zijn ballen hard tegen mijn billen kletsten. Ondertussen tastte hij naar mijn borsten en greep deze stevig vast.
‘ Ik kom!’ schreeuwde hij en spoot mijn anus vol met zijn zaad. Dit was voor mij ook te veel en ik kreeg mijn derde orgasme. Zijn sperma liep uit mijn ster en hij likte het op. Daarna liet hij zich naast mij vallen en kuste me warm op de mond.
‘ Heb ik je pijn gedaan?’ hij keek me bezorgd aan.
Ik keek hem glimlachend aan.
‘ Net genoeg, schatje, net genoeg.’ en ik sloot gelukzalig mijn ogen.

We moeten samen in slaap zijn gevallen want toen ik wakker werd was het al 6uur later. Op het nachtkastje lag een briefje.
“ Liefste Avril, wat een shock om je te moeten vinden in het bed van mijn broer. Naakt nog wel en duidelijk fantastisch bevredigd. Het spijt me dat ik je dit niet kon geven maar ben blij voor je dat jij en Jason dit kunnen delen. Liefs, Chris”

Ik glimlachte en kreeg tranen in mijn ogen. Wat een schatje. Op dit moment werd Jason wakker. Ik liet hem het briefje lezen en als antwoord kustte hij me warm op de mond.

Meer verdiende ik niet, en meer kreeg ik ook niet. Maar dit was alles wat ik wenste.

Aantal keer bekeken: 4175
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online