Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De buurman.

U leest om dit moment het verhaal De buurman gepost door jolette. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: jolette
Gepost op: 2011-6-13

Verhaal:

De buurman
Femke zat bij mij op de bank en vertelde me in vertrouwen een verhaal,
Over haar buurman die psychisch niet in orde was.
Ze vertelde het tegen mij met het vertrouwen dat ik het niet doorvertelde.
Alleen zij ik en haar ouders wisten het.
Toen Femke bij mij was werd er aangebeld.
Ik deed open en toen ging het allemaal heel snel.
Haar buurman ging met haar praten terwijl ik in de deuropening bleef staan.
Toen duwde de buurman Femke de toilet in en deed de deur op slot.
Ik gilde heel hard naar me vader en die kwam naar binnen rennen,
Ik zij dat Femke was opgesloten in de toilet door haar buurman.
Me vader breekte de deur open en Femke zij, ik moest alleen even naar de wc.
Waarop ik heel hard schreeuwde: Geloof je het zelf? Femke ga weg.
De buurman die overigens een nietmachine in zijn hand had keek heel onschuldig.
Ik rende naar buiten de poort uit.
Waar Mike met Jurrie net weg fietste.
Ik rende achter hun aan al huilend en schreeuwend.
Ze brachten me bij Joy en Erik belde aan.
Marvin deed open, en omhelsde me en zij kom binnen.
Later zaten we bij Femke en Joris popcorn te eten, toen ik naar buiten keek zag ik de buurman van Femke staan.Hij had donker krullend haar en donkere wenkbrauwen,een roze shirt aan met zwarte letters.
IK begon weer in paniek te raken en zij: ‘’ wat nou als hij hier heen komt, wat nou als hij ons nou iets aandoet?. Help nou Mike, help!’’
De buurman kwam binnen, Joy deed de televisie uit en er viel een doodse stilte.
De buurman ging tussen ons in zitten, en vertelde wat hij gedaan had.
Hij heeft hulp gezocht voor zijn problemen, en hoop er van af te komen.
De politie heeft het huis onderzocht, en er bleken verschillende mensen te zijn opgehangen of vast geniet aan het plafond.
Ze deden bepaald spul op het plafond en zagen bloedvlekken aan het plafond.


Aantal keer bekeken: 3099
Waardering: 3.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online