Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De chatbox ontmoeting.

U leest om dit moment het verhaal De chatbox ontmoeting gepost door Marit en Dennis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marit en Dennis
Gepost op: 2009-7-24

Verhaal:

De chatbox ontmoeting
Het is alweer 3 jaar geleden. Was op een maandagavond dat ik jou in de chatbox zag binnenkomen. Ik sprak je aan en blij verrast was ik dat je reageerde. Het werd een leuk gesprek over algemeenheden met soms een erotische kwinkslag en voor we het wisten was het diep in de nacht. Aangezien ik de volgende morgen eigenlijk vroeg op moest voor mijn werk zei ik dat ik moest gaan slapen. Nog even snel gedoucht lag ik om 3uur ’s nachts op bed… te draaien… denkend aan ons gesprek…

De nacht duurde lang en de ochtend kwam maar niet. Eindelijk ging de wekker en ik schrok ervan. Snel maar weer gedoucht en een boterham met een kopje thee genomen. In de auto onderweg naar mijn afspraak ging mijn gedachte steeds weer naar jou en naar onze chat van die avond en nacht. Zo gezellig en zo… tja weet niet… het klikte gewoon. Maar we hebben vanavond weer afgesproken op de chat. Je man moest weg voor zaken dus je had de hele avond weer, en je dochter van 9 kon zelf naar bed.

Eindelijk was het zover en ging ik thuis achter de PC om in te loggen in de chatbox. Op het moment dat ik inlogde, zag ik jou naam ook in beeld springen. We spraken elkaar gelijktijdig aan, hoe toevallig. Het was enorm druk in de algemene room en we besloten op MSN verder te gaan. Weer was het heel leuk en gezellig en ineens was het weer 00.30u… de volgende avond weer… en die daarna…

Dit ging een paar maanden zo door, tot we allebei tot de conclusie kwamen dat we verliefd waren geworden. En juist dat kon niet. Jij, 42 jaar, bent getrouwd en hebt een dochtertje. Ik ben dan weliswaar vrijgezel maar ben net 30 geworden. Maar het voelt zo goed, of we elkaar al jaren kennen zonder elkaar ooit gezien te hebben. We hebben elkaar inmiddels weleens gesproken aan de telefoon en een mail gestuurd, maar meer niet. Doordat we elkaar zo vaak spraken, op wat voor manier dan ook, kende we elkaar door en door. We hadden ook wat foto’s uitgewisseld, en het was niet eens een “tegenvaller”, als je elkaar alleen spreekt maar nooit ziet, ga je toch een beeld vormen bij de stem. Meestal is het een enorme afknapper als je elkaar dan echt ontmoet. We kwamen beide tot de conclusie dat we elkaar eens moesten ontmoeten, dat zou een bekroning op onze vriendschap zijn. Na een aantal twijfels van beide kanten, jij bent per slot getrouwd, hebben we een date gepland. Je man is dan in het buitenland voor werk en je dochtertje gaat graag bijeen vriendin logeren.

Zenuwachtig zat ik in de auto en reisde ruim 100km om je eindelijk te ontmoeten. We hadden afgesproken bij een eetcafé in jou omgeving. Je vertelde eens dat je moeite hebt om in het donker te rijden. Jij was inmiddels al gearriveerd, net als ik te vroeg… Bij binnenkomst zag ik je niet te missen gelijk zitten. Je zat daar rechts achterin zenuwachtig om je heen te kijken, je blonde lange haren staken duidelijk af tegen de donkere achterwand. Ik moest even stoppen, van schrik, mijn hartslag schoot als een raket omhoog. Je bent zó veel mooier als op je foto’s en als in mijn gedachte en mijn fantasie. Ik vermande mezelf en liep op je toe. Ik zag de siddering toen je me zag aankomen. Ik wilde je een hand geven maar jij omarmde me gelijk en kuste me op de mond. Wederom was ik aangenaam verrast. Toen ik in je grijs/groene ogen keek verdronk ik bijna en wist even niets te zeggen. We gingen zitten en begonnen te praten en raakte niet uitgepraat. Iemand die ons ziet zitten en die ons niet kent, zou zeggen dat we elkaar al jaren kennen. Zelf hadden we dat gevoel eigenlijk ook, of we elkaar al jaren kennen. Soms leek het of je mij beter kent als ik mezelf ken.

Na een uur of 2 praten, eten, drinken en elkaar gewoon aankijken hebben we afgerekend en liepen naar buiten. Het was kil en je greep mijn arm om je aan vast te houden, dat voelde goed en vertrouwd. We liepen rustig over straat, het was stil, je legde je hoofd op mijn schouder. Volgens mij dachten we allebei aan iets moois, maar realiseerde ons ook dat het niet kan, niet mag.

We liepen door het park, hier en daar zaten en lagen wat stelletjes naar de sterren te kijken, maar er lagen er ook hevig te zoenen. Toen we op een afgelegen stuk kwamen waar het eigenlijk best stil was, liepen we op een houten picknicktafel toe, en jij stond er ruggelings tegenaan. Ik hield je hand vast en keek je aan. Ik kon niet anders meer… ik boog mijn hoofd naar je toe terwijl ik je in je ogen bleef kijken. Je schudde nee, maar absoluut niet overtuigend. Ik zei: “Sorry…” en drukte mijn mond op je lippen… je lippen gingen uiteen en je begon mee te doen… onze tongen speelde een woest maar heerlijk spel… we genoten ontzettend. Toen we even ophielden bleven we met ogen dicht met de voorhoofden tegen elkaar staan. De liefde die we voelde en naar elkaar uitstraalde is enorm, voelde zo ontzettend goed en gewenst. Je zei me: “ik kan en wil dit nu n iet stoppen…” en je sloeg je armen om mijn nek en begon me weer vol tederheid te zoenen en te tongen. Ik wilde niet anders dan meedoen aan dit liefdesspel. We vergaten alles en iedereen…

We stonden enige tijd te zoenen en waren inmiddels omgedraaid zodat ik met mijn billen tegen de tafelrand steunde. Ik duwde mijn bekken naar je toe, je voelde mijn harde lid kloppen en keek me diep in mijn ogen. Ik knikte JA, en tegelijk ging je hand omlaag naar mijn kruis. Gelukkig had ik geen strakke jeans aan maar een ruime pantalon. Mijn pik stond knalhard in mijn broek. Je zakte langzaam door je knieën en knoopte mijn riem en broek los en schoof hem omlaag. De hand ging nog even over mijn boxer over mijn harde penis. “Hmmm lekker groot en hard…” is je reactie. Ik ril van spanning wetend wat je met me van plan bent. Je hand trekt nu ook mijn strakke boxer omlaag en mijn pik springt eindelijk zijn vrijheid te gemoed. Je pakt hem beet met je hand en geeft een kusje op mijn eikel. Dan begin je mijn ballen te likken en gaat vandaar uit met je tong langs mijn staaf en likt hem helemaal nat. Met je tong bespeel je mijn eikel en stopt af en toe het puntje in het gaatje op de top van mijn eikel. Wat een genot… Dan voel ik je lippen om mijn eikel en voel langzaam je mond over mijn lul gaan, je gaat maar door tot ik in je keel zit. Je kokhalst niet eens. Langzaam haal je hem er weer uit en bijna als je lippen voorbij de eikelrand zijn neem je hem weer diep in je mond. Ik kreun van genot en leg mijn hoofd in mijn nek… je gaat maar door en gaat maar door. Je trekt me af met je mond en je masseert voorzichtig mijn balzak. Dat ik helemaal kaal ben van onderen verbaasd je niet. Diep in mijn onderste voel ik het zaad in mijn ballen borrelen ten teken dat ik het echt niet lang meer volhoud. Ik wil je omhoog trekken omdat ik jou nu wil laten genieten. Maar je houd me tegen: “laat me gaan, kom maar lekker klaar in mijn mond. Is de eerste keer voor mij, maar van jou wil ik het…”. Dat is teveel voor me, die geile blik in je ogen en het gevoel in, aan en om mijn lul zorgen ervoor dat ik het niet meer tegen kan houden. Ik hou met beide handen je hoofd vast en help je met de neukbewegingen die je hoofd maakt. Dan echt van onderuit slaak ik een diepe grom en voel het sperma omhoog komen. Ik stootte mijn harde lul in je mond en spoot daar de eerste stralen in je mond. Ik voelde aan mijn eikel dat je alles gelijk doorslikte, maar er kwam teveel voor je. Nog een paar dikke stralen volgde op de eerste, een ervan liep langs mijn lul uit je mond over je kin. Maar je gaat toch gulzig door met likken, zuigen en slikken. Ik sta te trillen op mijn benen en ik kijk naar beneden en kijk je aan. Je hebt de laatste druppels uit mijn half harde lul weten te halen en duwt met de vingers de resten van je kin in je mond en slikt deze ook door. Mijn lul glimt van het zaad en speeksel en hangt iets verslapt naar beneden. Je komt omhoog en zoent me vol op mijn mond, ik proef mijn eigen sperma en gek genoeg geniet ik daar van. Dan kom je met je mond bij mijn oor en zegt: “nooit heb ik iemand in mijn mond laten klaarkomen, maar bij van jou wilde ik het graag en je zal ook de enige zijn die ooit in mijn mond is en zal klaarkomen”.
Ik pakte je beet en zoende je op je mond terwijl ik je op de tafel zet. “Nu ben jij aan de beurt” zeg ik. Met geile ogen steun je achterover. Ik doe je jas open en maak de knoopjes van je blouse los. Volle borsten in een mooie bordeaux kleurige kanten BH komen te voorschijn. Ik streel over je buik naar boven en je hoofd valt achterover. Ik masseer je borsten en voel je tepels door de stof in mijn handpalmen prikken. Ik maak de voorsluiting los en sla de cups opzij. Ze zakken iets onderuit, ik gok dat je een c cup hebt, en leg mijn handen vol om je borsten. Wat een prachtige borsten, vol stevig, tepelhoven zo groot als een euromunt en prachtige harde knopjes in het midden ervan. Ik zuig ze in mijn mond en lik ze voorzichtig. Je kreunt en trekt met 1 hand mijn hoofd tegen je borsten… Omdat ik tussen je benen insta kan ik makkelijk verder met mijn volgende plan. Langzaam zak ik door mijn knieën terwijl ik een nat spoor achterlaat op je borsten en je buik. Dan kom ik bij de rand van je rokje. Je rokje stopt net boven je knieën en ik duw mijn handen eronder en streel je dijen. Ik voel dat je panty’s aanhebt die stoppen boven aan je benen. Hmmm heerlijk. Ik zie je met gesloten ogen genieten. Dan voel ik de warmte van je vagina door je string heen. Terwijl je achterover gaat liggen op de tafel trek je je benen helemaal op en kijk ik nu vol in je kruis. Je draagt een mooie ook bordeaux rode string. Ik trek deze bij je uit en een mooi kaal kutje komt tevoorschijn. Helemaal glad geschoren. Kleine schaamlipjes. Prachtig. Ik zie dat je lipjes glinsteren van het vocht terwijl ik je dijen lik en kus. Langzaam ga ik met mijn mond richting je kutje tot ik er eindelijk ben. Ik geef je een kusje op je kutje en je rilt en kreunt. Je legt je handen op mijn achterhoofd en wil het zo op je kutje drukken, toch hou ik je wat tegen, om je te pesten. Dan leg ik mijn duimen links en rechts van je schaamlippen en trek je kutje zo wat open. Een lekker hard klitje komt tevoorschijn. Dan raak ik met het puntje van mijn tong je klitje aan en een gilletje ontschiet je. Dan ga ik door en trek mijn tong helemaal door je natte kutje. Over je neukgrotje en je klit, en sabbel wat op je harde clitoris. Ik ga iets omlaag en duw mijn tong diep in je kutje. Je geniet hoorbaar en voelbaar, je kromt je rug en je borsten staan prachtig omhoog in het maanlicht. Ik steek een duim in je kutje en laat hem daar heen en weer gaan. Trek het iets terug en streel je hele kutje met mijn natte duim. Dan laat ik het verder naar beneden gaan tot ik het sterretje tussen je billen voel. Ik maak het nat met wat spuug en druk mijn duim voorzichtig in je kontgaatje. Ik voel je schrikken maar je houd me niet tegen en langzaam ga ik door tot mijn hele duim erin zit. Terwijl ik mijn duim heen en weer beweeg lik ik je kutje helemaal uit. Nog steeds met je handen op mijn achterhoofd druk je me zo ongeveer je kut in. Dan slaak je een gilletje en voel ik dat je klaar gaat komen. Ik voel je schokken en schudden op de tafel. Je komt klaar, ik voel je kut nog natter worden dan die al is. Met 1 hand pak ik nog een borst van je vast en dan laat je je helemaal gaan. Binnensmonds kreunt je het uit, je spieren verstrakken helemaal… Nu ben je er, bij het hoogtepunt. Er lijkt geen eind aan te komen aan dit orgasme. Dan blijf je even stil liggen en ik kom omhoog om je weer te zoenen. Moeizaam kom je iets omhoog en ik druk mijn mond op de jouwe en we zoenen weer. Dan voel je dat mijn lul weer helemaal hard vooruit staat. Je trekt me naar je toe en je geeft aan dat je wil dat ik je kutje vul met mijn harde lul. Ik ga rechtop staan en pak met mijn hand mijn lul vast en richt hem op je openstaande natte en gladde kut. De eikel nu tegen je kut aan duw je me binnen met je benen om mijn heupen. Ik stoot toe. Je bent strak maar ook erg nat, daardoor komt het dat ik gelijk helemaal bij je binnen glijd. Mijn ballen stoten tegen je billen. Ik trek me langzaam terug en stoot weer toe, eerst langzaam maar voer het tempo gelijkmatig op. Zo neuken we even lekker door tot we even stoppen… Zo lekker is dit. Je staat op, draait je om en buigt voorover over de tafel. Je billen omhoog. Ik loop op je toe en mijn lul glijd weer soepel in je kutje. Ik maak met mijn mond mijn duim nat en laat wat speeksel op je kontgaatje vallen. Ik draait mijn duim erover en duw hem weer bij je binnen. Zo steekt mijn lul in je kut en mijn duim in je kont. Dat is teveel voor je. Je komt weer schokkend klaar en je knijpt je kutje samen. Daardoor ben je nog strakker dan je al bent en kan ik het ook niet meer tegen houden. en eigenlijk wil ik dat ook niet. Ook ik kom weer klaar. Ik leg mijn handen op je heupen en neukt je harder dan eerst, je begint te gillen en te kreunen. Het lijkt wel een 2e orgasme, of is het toch 1 lang orgasme… Hoe dan ook, ik voel het weer opkomen en doe nog 1 stoot diep in je kut. Je heerlijke natte gladde kutje. Diep daarbinnen ontladen mijn ballen zich. Wederom spuit ik dikke stralen sperma, maar nu in je kutje misschien wel in je baarmoeder. Er lijkt geen eind aan te komen maar dan staan we hijgend na te genieten, en krijgen we op de achtergrond een applaus van wat mensen. We schrikken hier toch wel van want we hadden alleen oog voor elkaar. Een vrouw zat voor haar man op haar knieën en pijpte hem hartstochtelijk en 2 stelletje lagen in het gras te neuken…

Met wat tissues wreven we elkaar schoon en fatsoeneerde onze kleren. Het was inmiddels laat en we liepen terug naar onze auto’s. We waren gewoon ontzettend verliefd en wilde elkaar, dat was wel duidelijk. Wij zijn gewoon voor elkaar geschapen.

Nu 2 jaar en tien maanden later, zitten we in badkleding in onze tuin en genieten van ons dochtertje die over het gras kruipt. Nadat we die avond naar huis gingen bleek je zwanger en je man was gesteriliseerd… Ik lig even op een ligbed en je komt op me af. Je gaat met je benen wijd op me zitten en begint me te zoenen. Terwijl ik je borsten masseer wrijf jij je kutje over mijn al harde lul… gelukkig wonen we met de achtertuin tegen de bossen en hebben we geen inkijk… Zoals wel vaker houden we elkaar niet tegen…



Geschreven door Marit en Dennis. Dit is een waargebeurd verhaal. Als je het een leuk verhaal vond stuur dan een berichtje naar maritdennis7@gmail.com . We hebben nog wel meer spannende ervaring op papier gezet, bij interesse zulle we die ook hier plaatsen.

Liefs Marit… en Dennis… ;-)


Aantal keer bekeken: 9577
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online