Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De chatroom 1.

U leest om dit moment het verhaal De chatroom 1 gepost door Bradell. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Bradell
Gepost op: 2009-8-9

Verhaal:

De chatroom 1
Het was ochtend.
rudy zette zijn computer aan. terwijl zijn computer aan het opstarten was maakte hij zich alvast klaar voor school.
hij ging internet op en opende een chatroom.
een jongen pestte een meisje en rudy nam het voor dat meisje op.
door dit optreden van rudy verlaatte de pestkop de chatroom.
het meisje was rudy dankbaar en ze raakte in contact met rudy. ze praatte over van alles en nogwat en ze bleken in dezelfde stad te wonen.
Samantha zo heette het meisje. maar rudy moest naar school toe. ze spraken af dat ze allebei om half 4 die middag weer in dezelfde chatroom zouden afspreken.
De hele dag kon rudy aan niets anders denken dan aan samantha. hij had zon goed gevoel bij haar. Trrrriiing. het was 3 uur de school was uit.
Meteen pakte hij zijn fiets en reed zo snel mogelijk naar huis. hij negeerde alle rode stoplichten en kwam bij de brug. de brug ging open en het was kwart over 3.
hij had nog een kwartier om thuis te komen.gelukkig dat hij nogmaar 5 minuten van zijn huis afwas. toen hij thuiskwam gooide hij zijn fiets de bosjes in.
Gooide zijn tas in de gang en rende onmiddelijk naar boven. hij opende de chatroom. 1 minuut voor half 4 hij had het gered!
samantha was nergens te bekennen. hij heeft 2 uur lang op haar gewacht maar ze was niet gekomen. hij gaf zichzelf deschuld dat hij wat verkeerd had gedaan.
Had hij iets verkeerds gezecht ofwat? teleurgesteld sloot hij de computer af. derest van de middag voelde hij zich ongelovelijk down.
hij dacht om een beetje afleiding te krijgen de chatroom in te gaan.
Daar was samantha. ze had de hele avond gewacht tot rudy de chatroom in kwam om hem haar verontschuldegingen aan te bieden dat ze er niet was.
Er waren problemen in de familie en daardoor kon ze niet komen.
Rudy was hartstikke opgelucht en was blij dat het niet aan hem lag.
Rudy kreeg van samantha haar msn adres. na een enige tijd besloten ze af te spreken maar wel op een drukke plek.

4 dagen later..
Tuuut-Tuuut-Tuuut
De wekker ging. rudy werd wakker en dacht vandaag ontmoet ik eindelijk samantha dacht hij. zen hart bonkte in zijn keel. hij kleedde zich aan.
Stapte op zijn fiets en reed onmiddelijk naar de stad toe. ze hadden afgesproken bij de Febo en hij ging aan de overkant van de febo op een muurtje zitten.
later kwam er een meisje aan. hij dacht Dat is samantha.en schreeuwde SAMANTHA hier ben ik! Hier ben ik! maar het meisje gaf geen draad.
Hij dacht ze laat me zitten. ze vind me niks daarom reageert ze niet en dan fietst ze zometeen zo weg. maar het meisje keek naar rudy en zei RUDY! Daar ben je!
Samantha kwam naar rudy toe en rudy vroeg zich af waarom ze eerst niet reageeerde. dus hij vroeg dat aan haar.
Samantha legde rudy uit dat ze doof was. maar dat ze wel kon liplezen en hem daarom in het begin niet hoorde.
de weken gingen voorbij en rudy en samantha kregen wat met elkaar. samantha leerde rudy wat gebarentaal zodat ze niet alleen naar zen lippen hoefde te kijken om te communiceren.
De vader van samantha was ook doof. en die hele kant van de familie. en daarom washij zo blij dat rudy zoveel om samantha gaf.
Want de meeste jongens die keken nieteens naar samantha omdat ze doof was.

1 week later..
Samantha is jarig en rudy is onderweg naar haar huis.
Vandaag zal hij derest van samantha der familie ontmoeten.
Hij weet dat de meeste ook doof zijn maar samantha heeft hem wat gebarentaal geleerd zodat het makkelijker is om met ze te praten.
toen hij bij samantha kwam gaf hij haar een cadeau. een hele mooie ketting met hun namen erin gegrafeerd. samantha gaf hem een kus en gebaarde hem te gaan zitten.
Samantha ging naar de andere kant van de kamer en ging bij haar familie zitten. allemaal neven en nichten. rudy voelde zichzelf buitengesloten. niemand wou ookmaar iets met hem temaken hebben omdat hij gewoon kon horen en hun niet.
Rudy werd kwaad en liep weg omdat samantha hem daar zo liet zitten zonder ookmaar iets tegen hem te zeggen.
Toen rudy op straat naar huis liep kwam samantha achter hem aan. en gaf hem een knuffel van achter.
rudy draaide zich om en zei. En nu zonder je familie ben ik wel wat waard voor je?
Je sluit me buiten omdat je familie me niet mag omdat ik niet ben zoals jullie
en jij zegt er nietsvan jij blijft gewoon doodleuk bij hun zitten
jij en je stomme doven familie kunnen doodvallen.
samantha had hem begrepen omdat hij zijn lippen had gelezen en de tranen begonnen in haar ogen te ontstaan.
Ze rende de straat over en rudy riep STOOOOP. maar ze kon hem natuurlijk niet horen. een scooter die met 50 km/h reed raakte samantha en samantha bleef doodstil op de grond liggen.
Rudy begon te schreeuwen tegen allemaal mensen die op straat liepen en belde 112.
de ambulance kwam en nam samantha mee naar het ziekenhuis. rudy stond nog op straat en zag de ambulance wegrijden. de tranen liepen over zijn wangen.
Dit was zijn schuld. hoe had hij zo bot tegen haar kunnen wezen?

Het begon te regenen en rudy liep door de regen naar huis en sloot zich op in zijn kamer.
hij starte de computer op en opende de chatroom. en bedachtzich dat die chatroom zijn leven had veranderd. dankzij die chatroom was hij gelukkig geworden.
en al dat geluk had hij in 1x weggegooit door zo bot te wezen.
de moeder van rudy stapte zijn kamer in en rudy begon te huilen en had alles tegen zijn moeder gezegt wat er gebeurt was.
de moeder van rudy bracht hem naar het ziekenhuis en daar stonden de ouders van samantha op de gang.
Rudy zei tegen de vader dat het hem heel erg spijtte van wat er gebeurtwas en dat als het kon hij het over zou doen en niet zo gereageert hebben.
De vader was boos op rudy. maar omdat hij echt van zijn dochter hield mocht hij bij haar. ookal wou de vader het niet hebben hij liet hem toch naarbinnen gaan.
Samantha lag in coma en ze wisten niet zeker of ze er ooit nog uit zou komen.
Rudy zat op de kamer en starte de laptop op die daar lag en opende de chatroom. en zei tegen samantha. kijk sam hier hebben we elkaar ontmoet.
een dag die ik nooitmeer vergeten zal. dat was de beste dag van mijn leven. rudy boog zich over samantha heen en gaf haar een kus. sam ik neem alles terug wat ik gezegt heb.
ik meende het niet. ikhouvanje. maar samantha der ogen bleven gesloten.
Rudy vroeg aan de dokter hoe iemand uit een coma zou kunnen ontwaken. en toen zei de dokter door iets waar ze blij om word.
of iemand waar ze heel erg om geeft. of iets uit het verleden dat terugkeert. en toen dacht rudy terug aan het dagje dat ze op de kinderboerderij waren. daar liep een klein varkentje en samantha zei dat die op rudy leek en toen hadden ze daar de hlee dag van in een deuk gelegen.
Rudy belde zijn moeder op en ze zijn meteen naar de kinderboerderij gereden.
hij vroeg of hij het varken voor 2 uurtjes mocht meenemen en na enige uitleg over de situatie mocht dat.
rudy deed het varkentje een rode strik om en liep ermee de kamer in. en hij zei tegen samantha.
Uiteindelijk heb je toch nog gelijk gehad. ik lijk echt op dat varken. want wat ik gedaan heb is hartstikke fout geweest.
Het varken begon opeens te krijsen en op datzelfde moment deed samantha haar ogen open. en zei tegen rudy dat het zijn schuld niet is dat zij daar ligt. het was haar eigen stomme fout omdat ze niet had uitgekeken maar dat ze het heel erg lief vond dat hij er zon spijt van had wat hij gezegt had.
ze gaf hem een kus op zijn mond en toen kwamen haar ouders binnen. die waren hartstikke blij dat ze bij was gekomen en vergaven rudy omdat hij hartstikke goed voor hun dochter was.
Rudy en samantha kwamen weer bij elkaar
en alles kreeg een happy end.

De mensen denken al snel van internet daar komt alleen maar rottigheid van.
maar er zijn zat mensen die iemand via internet leren kennen daarmee afspreken en dan hartstikke gelukkig worden met elkaar.
het enige wat je moet zijn is voorzichtig. en de allereerste keer afspreken op een drukke plek zodat je je ookmeteen veilig kan voelen.
er zijn idioten. maar er zitten ook hartstikke leuke mensen tussen die gelukkig kunnen worden met elkaar.
dus die idioten die faken en zich als een ander voordoen moeten die nu verpesten dat andere gelukkig kunnen worden?
dat ligt helemaal aan. Jezelf.


Aantal keer bekeken: 2888
Waardering: 5.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online