Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De dag van mijn leven .

U leest om dit moment het verhaal De dag van mijn leven gepost door potentieelhomo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: potentieelhomo
Gepost op: 2009-1-4

Verhaal:

De dag van mijn leven
ik ren met de bal voor me voeten over het veldje . paul zag me niet en we botste hard tegen melkaar aan . gaat het zei de juf . jah zei ik meteen en stond op . paul de het zelfde en ging ook verder . later als we ons aan het omkleden zijn komt als iedereen klaar is en weg zijn paul in zijn boxer naar me toe . hij zei sorry . geef nie zei ik meteen .maar ik kon het niet laten en keek naar beneden maar vlug weer omhoog en vroeg of we nog eens konde afspreken . ok zei hij ik zie je vanafond nbij mij ok ??
ok zei ik meteen . later die avond ging ik naar hem toe het is nu zo'n half 7 . ik heb een zwarte muts op waar mijn bruine krullen onder vandaan kwamen ik had een tshirt aan en een lange spijkerbroek . ik belde aan en effe later kwam paul in de deur opening te staan . hij had een bruine jogging broek aan met niks erop. hij zei kom binnen . ik doe effe iets ander aan ben er zo weer doe maar alsof je thuis bent en hij de trap op .
ik liep de woonkamer in het was een groote woonkamer . ik ging lekker zitten op de bank . de tv stond uit en de radio aan . toen kwam paul de kamer weer in hij had een groene badjas aan maar open zodat je zijn sixpak nog kon zien . ik werd opgewonden maar liet niets merken . hij vroeg wat ik wou drinken en ik andwoorde meteen doe maar een biertje . hij gaf de biertje en kwam lekker naast me zitten . we durfde eerst niks te zeggen zelfs niet naar elkaar te kijken . het is nu al 8 uur en we hebben nog steeds niks tegen elkaar gezecht. opeens deet hij de radio uit en de tv aan . hij ging zappen maar er was niks op tv . hij deed hem weer uit en vroeg toen of ik zijn kamer wou zien ik zei weer eens ja . het was een kleine kamer en een zooi . er stond een 2persoon bed een tv en een computer . als je computeren wilt zeg je het maar hor . ik zette hem aan . paul moest effe naar de wc dus ik zat alleen in zijn kamer . toen ik naar google ging stond er onder het balkje www.gaysex.nl . ik wist niet wat ik toen voelde en ik klikte het aan allemaal mannen die elkaar pijpte of aftrekte . ik keek naar beneden en ik zag dat ik een stijve had . een stijve?? van naakte mannen ? ik hoorde paul aankomen dus klikte ik het meteen weg en ging op het bedzitten. paul kwam binnen ik zag dat hij mijn stijve zag ik kon er niks aan doen zei ik mompelend. maar toen zag ik bij hem in zijn broek ook een stijve tevoorschein komen . hij ging naar de computer . en ging naar die ene site . hij klikte erop en vroeg : zie je dit hier word ik nau echt geil van . jij ook ?? weet ik niet . hij klite op een plaatje en een filmpje begon. 2 mannen waren elkaar aan het uitkleden en gingen toen hard neuken . ik keek naar het filmpje en voelde kriebls in mijn maag . en paul keek me lang aan. hij klikte het weer weg en plofte naast me neer op het bed.hij keek naar mijn lul en ik naar de zijne hij deed een beetje zijn broek omlaag en een lul kwam er uit . de kriebels in mijn maag werd steeds meer . zijn hand ging richting mijn lul hij haalden hem eruit en begon te treken het was egt heerlijk. toen ging hij met zijn mond ernaar toe en begon te pijpen het was nog lekkerder hij stopte en vroeg of ik me wou omdrijen ik twijfelde niet en gelukig had ik dat ook niet gedaan het was heerlijk . zijn lul glee langzaam me anus in . hmm hij kwam kreunend klaar in mij. ik vond het egt geweldig. hij vroeg of ik wilde blijfe slapen . ik zei meteen jah . later zaten we naakt midden in de nagt op de bank . het was de dag van mijn leven .
ik keek telkens naar zijn lekkere kontje en voor al naar zijn lul . we hebben snachts nag lang elkaar afgetroken tot we in slaap vielen . de andre ochtend werd ik wakker alleen naakt op de bank ik moest wat gaan eten dus liep naar de keuken daar stond paul weer in zijn bad jas toen hij me daar naakt zag kreeg hij weer een stijve toen moest hij me weer pakken hij duwde me op het aanrecht ik dee geil zijn badjas uit en hij mijn bennen omhoog zo kon zien hoe hij ervan genoot. later in de middag zochten we nog mijn kleren en ging ik maar weer eens op huis aan nog 1 een afscheidkusje en toen verluisterde hij in me oor als je zin hebt kom dan lekker eens lang doei . en daar liep ik weer op huis aan.

Aantal keer bekeken: 6935
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online