Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De dokters assistente.

U leest om dit moment het verhaal De dokters assistente gepost door Robert W. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Robert W
Gepost op: 2010-8-23

Verhaal:

De dokters assistente
Waargebeurd tijdens het werk.

Vandaag zou ik in het plaatselijke ziekenhuis een koelkast plaatsen.
Deze was na de verbouwing die we hadden uitgevoerd op de bovenverdieping van het gebouw overgebleven en het toeval wilde dat de koelkast die beneden stond lekte.
Had vanmorgen om 10.00 uur afgesproken omdat er dan pauze werd gehouden en dan had ik een half uur om hem te plaatsen, meer dan voldoende tijd want het was de ene koelkast erin en de ander eruit dacht ik.
Toen ik mij om tien uur bij de assistente melde vroeg ze mij even te wachten want de dokter was nog 5 minuten bezig.
Dus nam ik plaats in de wacht ruimte en dacht bij mezelf wat heeft die dokter een leuke baan met zulke prachtige assistentes want had er achter in de receptie nog 1 gezien die absoluut de moeite waard was.
Na een praatje te hebben gemaakt met een andere wachtende kwam de assistente bij me om te zeggen dat ik m`n gang kon gaan.
Als eerste pakte ik de koelkast die ik al had klaar gezet in de wacht ruimte en liep achter haar aan.
De koelkast zette ik in de betreffende ruimte op de grond en de assistente zette het behandelbed nog een stukje aan de kant, dit ging niet helemaal zoals ze wilde en ik stak haar een helpende hand toe waar mee ik een goed keurend glim kreeg en de opmerking dat het toch wel leuk is zo`n handige man. Mijn reactie op haar opmerking was dat een ieder zo z`n vak heeft en dat ik het niet hoefde te proberen mensen te onderzoeken.
Het antwoord dat ze toen gaf kwam totaal onverwacht en kwam me op een rode kop te staan.
Ze zei dat het onderzoeken van mensen mij heel goed zou lukken vooral als het onderbegeleiding van een assistente zou gaan, maar daar kom ik nog wel op terug zei ze en een knipoog volgde.
Gelukkig wou ik net m`n gereedschap van de grond pakken zodat haar die rode kop volgens mij niet opviel maar wist totaal niet wat ik daar op moest zeggen.
Gelukkig zei ze zelf al snel: Ik ga koffie drinken en als er iets is dan hoor ik dat we,l wat ik beantwoordde met een ja dat komt helemaal goed en een glimlach van mij.
Na 10 minuten werk bleek al snel dat de deur van de koelkast ook moest worden omgedraaid en dat het allemaal niet zo mooi paste als ik had gehoopt, al hoewel heel erg vond ik het niet eens haha.
Toen haar koffiepauze was afgelopen kwam ze bij me om te vragen of ik nog lang bezig was en vertelde haar dat het in een goed geval 10 minuten en in een slecht geval 20 minuten zou gaan duren. Direct er achteraan zei ik dat alles ik beter in de middagpauze terug kon komen dat ook geen probleem was want zag wel dat ze een beetje in tijd nood kwamen.
Ze dacht even na en zei als dat niet vervelend is heel graag.
Ik maakte nog even af waar ik mee bezig was en pakte me gereedschap bij elkaar, dit bracht ik eerst naar de auto waarna ik de oude koelkast ophaalde.
Ik vroeg aan haar hoelaat ze gingen lunchen en ze zei om twaalf uur.
Ik pakte de koelkast op en wou weglopen maar ineens hoorde ik iemand au roepen en zette zo snel mogelijk de koelkast weer op de grond om te zien wat er was gebeurd.
Toen ik de koelkast had neergezet hield de assistente haar had tegen haar hoofd en ik begreep dat ik er met de koelkast tegen aan was gelopen.
Ik liep direct naar de kraan en wilde haar een natte doek geven om er tegenaan te houden maar toen ik haar deze wilde aanreiken en ook m`n excuses aanbood zei ze dat een doek niet nodig was ik vroeg haar of ik iets anders kon doen en kreeg als antwoord geef er maar een kusje op dan gaat het vast beter. Normaal had ik weer een rode kop gekregen maar verrassend genoeg liep ik om de koelkast heen een gaf haar een kus op de pijnlijke plek.
Wat me nog wel op viel was dat er helemaal niets te zien was maar daar schonk ik verder geen aandacht aan.
Ik bood nogmaals m`n excuus aan en pakte de koelkast weer op waarna ik zei dan ben ik hier om twaalf uur en liep weg..
Zette de koelkast bij de container neer en stapte in de auto om naar huis te rijden.
Daar dacht ik nog even aan het voorval van vanmorgen en ben de was en afwas gaan doen.
Om iets voor twaalf uur ben ik weer naar het ziekenhuis gereden en toen ik aan kwam was alles al leeg en leek het erop dat ze al aan hun pauze waren begonnen.
Ik liep naar de balie toen en meteen kwamen daar twee hoofdjes te voorschijn de ene van de assistente en de andere van de zoals als later bleek stagiaire.
Vriendelijke zeiden ze tegen mij dat alles vrij was ik m`n gang kon gaan en liep dus met m`n gereedschap naar de ruimte toe. Daar begon ik meteen te sleutel zodat het nu wel snel zo zijn opgelost.
Ik was bijna klaar met m`n werk en de koelkast op hoogte aan het stellen toen de assistente binnen kwam en aan me vroeg of het lukte wat ik beantwoordde met ja hoor het is zo klaar.
Daarna vertrok ze weer (dacht ik) toen alles op hoogte was gesteld haalde ik de onderste plank uit het keukenblok om de stekker in het stopcontact te doen maar die lag verder weg dan gedacht en moest plat om m`n buik liggen om er bij te komen wat in eerst instantie niet lukte omdat het om m`n buik niet lukte draaide ik me op m`n rug om te zien of ik er zou bij kon komen.
Ik had de stekker er bijna in toen ik een stem hoorde zeggen: Hey lieverd je gulp staat open, zonder er bij na te denken zei ik o doe hem maar even dicht en dit heeft ze gedaan maar niet naar dat er iets aan vooraf ging dit horen jullie in het volgende verhaal.


Aantal keer bekeken: 20612
Waardering: 3.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online