Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De droom van bas.

U leest om dit moment het verhaal De droom van bas gepost door Peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peter
Gepost op: 2010-3-11

Verhaal:

De droom van bas
Bas is een jongen van 23 die vaker inval werk doet in het bedrijf waar ik ook werk. Doordat het herfstvakantie was hadden we zijn hulp weer ingeroepen om ons uit de nood te helpen. Ik zat samen met hem te eten en we hadden het over de diverse werkzaamheden in ons bedrijf en over de verbouwing die ik thuis aan het doen was. Ik zou de volgende dag een plafond gaan slopen en zag er best tegen op door alle rotzooi die er vanaf zou komen.
Bas had de volgende dag ook vrij en bood aan om te komen helpen om zo ook een beetje te leren klussen.
Ik zei tegen hem dat ik hem wel zou komen ophalen als hij dat wilde.
Dit vond hij goed.
De volgende dag was ik op tijd bij hem en hij stapte in mijn auto en we reden naar mijn huis waar we meteen aan het sloopwerk begonnen. Om ongeveer 12.00 uur gingen we wat eten en zaten over allerlei dingen te kletsen.
Op de een of andere manier kwamen we te praten over dingen die we eens gedroomd hadden.
Bas begon te vertellen dat hij een film had gezien op tv waar mensen gekleed stonden te douchen en hij had dit zo geil gevonden dat hij zijn pik uit zijn broek had gehaald en zich had afgetrokken tijdends de film. Snachts had hij er ook nog over gedroomd en was de volgende morgen met een natte plek in zijn onderbroek wakker geworden.
Wat zou hij dit eens graag in het echt meemaken zei hij tegen mij.
Hij had er al eens over nagedacht maar zag geen kans om zijn natte kleren droog te krijgen doordat hij niet wist hoe de droger werkte. Na het eten hebben we de rotzooi nog opgeruimd en zijn samen naarde vuilnisbelt gereden. Bas zijn droom liet me niet los en ik zat stiekem naar hem te gluren in de auto. Hij had een heerlijk lichaam en een mooi figuur en was ongeveer 1.70 mtr lang.
Toen we thuis waren bood ik hem aan om zijn droom werkelijkheid te laten worden als dank voor zijn goede hulp vandaag. Bas wist niet wat hij hoorde, zou het dan toch nog lukken,
Ik vertelde hem dat als hij onder de douche uit zou komen en zijn natte kleren in de droger zouden verdwijnen dat hij dan wel geheel naakt zou zijn en dit ook een tijdje zou blijven.
Bas zei me dat hem dit niks uitmaakte.
Mijn enige voorwaarde was dat hij zich voor het douchen zou laten scheren.
Hij had hier ook wel eens over nagedacht en vond het wel ok.
Bas kwam voor me staan en ik deed zijn schoenen uit. Toen haalde ik zijn riem van zijn broek af en maakte zijn zakken leeg.
Ik maakte zijn rits open en maakte zijn knoop los waardoor zijn broek omlaag zakte tot op zijn enkels. Zijn rose onderbroek kwam nu tevoorschijn en deze trok ik snel omlaag waardoor zijn keiharde pik al snel in beeld kwam.
Bas had een flinke beharing voor zijn leeftijd en ik zei hem dat hij op zijn rug op het badlaken moest gaan liggen dat ik klaar gelegd had. Nadat Bas op zijn rug lag heb ik zijn broek en onderbroek geheel uitgetrokken waardoor hij gemakkelijker met zijn benen uit elkaar kon gaan liggen.
Ik pakte wat scheerschuim en wreef dit tussen zijn benen. Met het scheermesje heb ik hem snel geschoren, ondertussen nog wat met zijn pik gespeeld.
Ik zei tegen hem dat ik hem als hij geheel naakt was hem wel zou wassen. In de tijd dat zijn kleren moesten drogen kon hij toch niet veel doen.
Bas trok zijn spijkerbroek weer aan en ging mee naar
de badkamer. Zijn onderbroek heb ik uitgelaten. Hier was ik nog wat anders mee van plan. Hij ging in bad staan
en ik draaide de warme kraan open en spoot Bas geheel nat. Bas genoot er van en bleef zeker een kwartier onder de stromende douche staan. Hij had staan fantaseren hoe het verder zou gaan dadelijk. Bas vroeg aan mij of ik iets van SM wist. Nee zei ik tegen hem maar als je dit iets lijkt verzinnen we wel wat. Bas zei dat hij het wel een geil idee zou vinden om vastgebonden te worden. Ik vond het prima en zei tegen hem dat ik hem het eerst geheel uit zou kleden en dat ik hem hierna zou vastbinden.
Ik gaf hem de keus uit 2 mogelijkheden. Met de handen boven zijn hoofd zou het 30 minuten duren en met de handen op zijn rug zou het 45 minuten duren.
Ondertussen zou ik hem geheel inzepen en wassen. Verder had ik dan ook de kans om zelf te beslissen wanneer Bas zou klaarkomen.
Bas wilde graag met zijn handen boven zijn hoofd vastgebonden worden. Ik zei tegen hem dat als hij de 30 minuten niet zou volhouden het geen probleem was. Ik zou hem dan losmaken maar hij zou wel staf verdienen. Wat deze straf inhield zou hij dan wel merken.
Ik pakte de wasmand voor zijn natte kleren in te doen. Het eerste trok ik zijn trui uit en zijn onderhemd. Hierna waren zijn sokken en zijn spijkerbroek aan de beurt en stond Bas geheel naakt voor me. Ik zei tegen hem dat hij met zijn rug naar me toe moest komen staan. Hij deed dit en ik genoot van zijn heerlijke kontje.
Ik ging een stuk touw halen en nam nog een toetje mee. Bas had nog wat honger zei hij. Ik bond Bas vast en voerde hem wat van de chocoladepudding.
Extra liet ik iets over zijn gezicht en buik lopen. Even je natte kleren in de droger doen zei ik tegen Bas en ik liep naar de wasruimte, Bas kon toch niks doen doordat hij vastgebonden was. Snel stopte ik zijn natte kleren het eerst in de wasmachine en kleedde mezelf ook uit en stopte mijn kleren erbij. In mijn blootje liep ik terug naar de badkamer en ging bij Bas in bad staan. Bas keek me verbaasd aan en ik zei tegen hem dat ik zo niet op hoefde te letten of ik nat werd of niet als ik Bas zou inzepen. Ik begon met het schoonlikken van Bas zijn gezicht waarbij ik hem zachtjes streelde en zijn mond kuste. Ik werd er ontzettend geil van.
einde deel 1

Aantal keer bekeken: 10205
Waardering: 5.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online