Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De eerste keer.

U leest om dit moment het verhaal De eerste keer gepost door zeg ik niet. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: zeg ik niet
Gepost op: 2009-10-18

Verhaal:

De eerste keer
Hallo, ik ben een geile jongen van 18 jaar, en ik weet dat ik homo ben. Ik heb een vriend die ik zo geil vindt dat ik altijd over hem fantaseer als ik me zelf aftrek.

Het begon allemaal bij mij thuis. Hij was bij mij slapen, omdat ik alleen thuis was en me anders verveelde. We raakten in gesprek over sex en zo. Toen vroeg hij of ik me wel eens had afgetrokken. "ja" zij ik. Hij zij dat hij dat ook deed. Toen werd ik al behoorlijk geil. Ik kreeg een erectie, en in mijn trainingsbroek die ik aan had was dat duidelijk te zien. Mijn vriend zag het ook. Hij vroeg of ik dit geil vond. Ik knikte. Geheel onverwachts legde hij in een keer zijn hand op mijn stijve pik. Hier werd ik ontzettend geil van. Hij pakte mijn hand en leidde die naar zijn piemel. Ik voelde dat die ook stijf was. Ik vroeg:"Zullen we ons uitkleden?" Mijn vriend vond dat goed en daar gingen we. Ik werd alsmaar geiler en ik zag aan mijn vriend dat hij ook heel geil begon te worden. Daar zaten we dan helemaal naakt. In een opwelling stond ik op, ging op mijn knieën voor hem zitten, en begon hem spontaan te pijpen. Mijn vriend begon heftig te kreunen. Ik stopte en zij dat ik ook gepijpt wilde worden. We gingen in standje 69 op de bank liggen, en hebben elkaar lekker klaar gezogen. Zijn warme sperma in mijn mond voelde zo goed. Maar het was ondertussen al laat geworden, en ik wilde niet dat mijn ouders ons zo zagen, dus kleedden we ons aan en gingen tv kijken. Ik ging wel heerlijk tegen hem aan liggen. Toen we hoorden dat mijn ouders thuis waren gingen we weer normaal zitten en deden net of er niks bijzonders was gebeurd. Sinds die dag hebben we elkaar al veel vaker afgetrokken en gepijpt. We hebben nog niet geneukt, maar daar zijn we ook allebei nog niet klaar voor, dus dat komt wel goed uit.

Aantal keer bekeken: 17488
Waardering: 3.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online