Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De fotoshoot met Wesley (16).

U leest om dit moment het verhaal De fotoshoot met Wesley (16) gepost door Lucas. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Lucas
Gepost op: 2008-2-16

Verhaal:

De fotoshoot met Wesley (16)
Ik ben Lucas, 18 jaar oud en woon sinds de zomer van 2007 op een kamertje in Amsterdam. Daar studeer ik Rechten. Die zomer reisde ik vaak heen en weer tussen Amsterdam en mijn geboorteplaats Purmerend.

Op een zekere, warme woensdagmiddag was het weer zover, ik zat in de trein op weg naar mijn kamertje in Amsterdam. Zoals ik wel vaker doe, pakte ik er een studieboek bij. Op een gegeven moment nam ik notie van een jongen van een jaar of 13/14. Hij was onbewust tegenover mij komen zitten. Hij keek naar buiten en friemelde wat aan zijn haar. Ik hield mijn studieboek open om hem niet al te veel af te leiden, maar ik wist dat ik te maken had met een zeer knappe jongen. Hij had donkerbruin krullend haar, lichtblauwe ogen en ook had hij van die schattige roze wangen. Al met al een lief koppie, een leuk joch.

“Ben jij een fotograaf?” vroeg de jongen plots. Ik had namelijk een grote camera van Nikon om mijn nek hangen. “Ik ben niet echt een fotograaf, ik vind het gewoon boeiend om soms wat te fotograferen. Sinds mijn 13e maak ik al foto’s voor tijdschriften.” Schijnbaar interesseerde dat onderwerp hem en we raakte er verder over in gesprek. “Doe je ook wel eens foto’s maken van mensen?” “Oh, natuurlijk.” In werkelijkheid maakte ik nooit foto’s van mensen. Ik was meer geïnteresseerd in de architectuur. “Lijkt het je leuk om eens fotoshoot te doen?” vroeg ik. “Je bedoelt dat je mij op verschillende manieren fotografeert?” “Ja, zoiets.” “Dat lijkt me best spannend!” was het antwoord van de jongen. Ik begon wat algemene dingen te vragen en kwam erachter dat hij Wesley heette en 14 jaar jong was. Hij woonde een paar straten verderop. “Anders kom je morgen langs? Dan kan ik vandaag mijn kamer nog een beetje opruimen!” Gemakkelijk zoals het ging, hadden we de afspraak gemaakt. Ik kon mijn geluk niet op!

De volgende dag was het wederom warm en zwoel weer. Om 13:00 precies ging mijn deurbel. Wesley stond met zomerse kleding voor de deur: een wit t-shirt, een korte zwarte broek en een paar witte gympies. Hij droeg er geen sokken bij. Allebei even nerveus, begonnen we aan de fotoshoot. Wesley ging op de bank zitten. Een mooie plek voor mooie foto’s, omdat het zonlicht schuin naar binnen scheen. Ik zette mijn camera op de juiste positie en begon maar gewoon wat te fotograferen. Ik hoefde niet zoveel te zeggen, want Wesley ging uit zichzelf op verschillende manieren zitten. Omdat hij er zo zelfverzekerd uitzag, vroeg ik hem om zijn witte t-shirt uit te trekken. De temperaturen waren binnen immers ook wat opgelopen. “Ja, tuurlijk!” antwoordde hij. Ik probeerde er niet te veel van te laten merken, maar ik kon me ogen niet van dat lijf afhouden. Goed getraind en geen lichaamshaar te ontdekken. Zijn donkerblauwe boxershort stak een beetje boven zijn broek uit. Ik ging weer verder met de foto’s. “Als ik er een beetje sexy bij moet kijken, dan moet je het maar zeggen! Haha.” Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en met een knipoog antwoordde ik hem: “Nou, laat dat maar eens zien!” Groot nadeel was dat ik daardoor steeds meer werd afgeleid van het fotograferen. Zijn blik, ik zou hem zo kunnen kussen! We onderbraken de fotoshoot even en praatte wat. En dronken wat, want het was binnen net een sauna.

Daarna gingen we verder. Ondertussen had hij zijn schoenen ook uitgedaan. Die prachtige voeten waren ook geen straf om naar te kijken. Toen schrok ik. Wesley trok ook zijn korte zwarte broek uit! Ik deed net alsof ik er niets van moest hebben: “Je houdt die boxer wel aan, hè?” We keken elkaar lachend aan en vanaf dat moment hield ik het niet meer.

Ik liep naar hem toe, trok de gordijnen dicht en pakte hem op zijn onweerstaanbare lippen. Op geen enkele manier stribbelde hij tegen en zelf trok ik ook maar eens wat uit. Totdat we op een gegeven moment allebei in onze boxer stonden. We gingen naast elkaar op de bank zitten en ik begon zijn lijf overal te kussen. Mijn rechterhand gleed ondertussen wat tussen zijn benen. Ik gleed ermee over zijn donkerblauwe boxershort. Ik merkte dat hij nog geen hele grote pik had, maar eigenlijk maakte dat me alleen maar geiler. Met wat moeite trokken we samen zijn boxer uit. Ik kneedde zijn ballen en trok hem af. Ondertussen waren we alweer aan het kussen en voelde ik een hand over mijn ondertussen stijf geworden pik glijden. Ik stopte even met aftrekken, omdat ik zelf ook wel afgetrokken wilde worden. Nu trokken we samen mijn boxer uit. “Je hebt best een grote zeg!” zei Wesley. Hij begon met zijn tere handen aan mijn pik te trekken. Ik ging langzaam languit op de bank liggen en trok Wesley met zijn mond richting mijn pik. Hij begon me te pijpen. Met zijn tong likte hij af en toe mijn hele pik. Ik had het gevoel of ik droomde. Ik bedoel, een knap joch van 14 dat mij in mijn eigen huis loopt te pijpen. Zijn handen lagen op mijn buik en zijn lekkere kontje stak omhoog. Ik merkte dat ik ging komen en bewoog met mijn handen stevig zijn hoofd. “Die pik moet er helemaal in.” dacht ik. Ik kwam klaar en Wesley slikte het sperma bijna helemaal door. Hij moest er wat van hoesten. Nu was Wesley natuurlijk zelf aan de beurt.

Hij ging voor me staan en ik werkte heel langzaam met mijn tong naar zijn pik. Met een paar korte halen likte ik er aan en nam hem in mijn mond. Vrij snel kwam hij klaar en ik proefde dat heerlijke sperma van hem. We hebben een paar tellen rust genomen waarna ik besloot hem te gaan neuken. Wesley ging met zijn buik naar beneden op de bank liggen. Zijn kontje stak wederom een beetje in de lucht. Ik ging achter hem zitten en maakte zijn anus nat met mijn spuug. Met mijn handen pakte ik hem stevig bij zijn middel en langzaam drong ik met mijn pik naar binnen. Hij kreunde het uit. Het liefst zou ik hem echt kapotneuken, maar daar was hij te lief voor. Ik haalde mijn pik er weer even uit om hem vervolgens steeds iets verder naar binnen te duwen. Zijn gekreun veranderde in gehijg. Ik pakte hem nog steviger vast en kwam voor de tweede keer klaar. Ik haalde mijn pik eruit en er droop nog wat sperma langs zijn kont naar beneden. Helemaal uitgeput gingen we naast elkaar op de bank zitten.

Nadat we ons nog samen hadden gedoucht, ging Wesley weer naar huis. “Ik wist niet dat een fotoshoot zo leuk kon zijn!” antwoordde hij met een knipoog. Met een lieve glimlach op zijn gezicht, zwaaide ik hem uit. Wetend dat er een tweede fotoshoot aan zat te komen…

Aantal keer bekeken: 25472
Waardering: 6.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online