Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De geest van het huis..

U leest om dit moment het verhaal De geest van het huis. gepost door Marit de vries. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Marit de vries
Gepost op: 2011-8-5

Verhaal:

De geest van het huis.
Ik zal me even voorstellen ik ben sascha een doornormaal meisje.
Nouja...Dat was ik...tot die dag.


We stonden vroeg op die ochtend want de verhuiswagen zou komen,
ik paktte de allerlaatste spulletjes in en dan zouden we gaan.
er kwamen nog een paar kinderen om mij uit te zwaaien.
We stapten in de auto en daar gingen we
toen we bij het huis aankwamen keek ik eerst om me heen.
ik zag een klein kerkhofje en besloot daar later nog een keer te gaan kijken.
toen keek ik naar het huis een lelijk oud geval dat eruitzag alsof het al 40 jaar leegstond.
we gingen naar binnen en ze wezen me mijn kamer ik ging naar binnen en voeldde iets ik weet niet wat het was maar het voeldde....heel negatief...
alle meubels werden verplaatst en die nacht Zag ik het....een oude dame ik schreeuwde hard.
ze zei tegen mij Wat doe jij in mijn huis ik schreeuwde zo hard dat mijn ouders kwamen aanrennen.
maar toen ze er waren was ze weg...
Gewoon ineens weg!
die volgende ochtend ging ik al vroeg de buurt verkennen ik kwam een meisje tegen ongeveer 2 jaar ouder dan mij.
ik vroeg haar naar de voorige bewoner van het huis waar we nu woonden.
Ze zei niks en trok me mee naar het kerkhofje ik liep maar mee wat kon ik anders doen?
ze wees me op een grafsteen.
ik las de tekst op de grafsteen.
ik kon een gil nauwlijks onderdrukken.
ik rende terug naar huis en gooide mezelf op bed.
een geest ik had gewoon een geest gezien..ik besloot op internet te kijken wat ik nu moest doen.
de hele middag zat ik op internet.
ik vond veel informatie.
die nacht bleef het rustig ik zag niemand ik voelde me opgelucht.
De volgende ochtend kwam ik iemand tegen ze zei dat er een spirit in ons huis zat...ik zei dat ik dat al wist..
Ze wou ons huis wel zegenen of hoe dat ook mocht heten.
ik knikte blij en wees ons het huis.
ze sprak rare woorden en op ee gegeven moment kwam ze een beetje overstuur weer naar buiten ze mompelde rare dingen zoals kwade geest boze krachten.
die middag ging ik 'smiddags samen met mijn vader die stoel die was blijven staan verven maar op de een of andere manier kwam er geen druppel verf op de stoel terecht...opeens zag ik de geest weer mijn vader zag raar genoeg niks.
ze schreeuwde MIJN STOEL MIJN STOEL.
ik keek ernaar met grote ogen.
ik zei tegen mijn vader dat ik de stoel niet meer wou en dat ik hem weg wou gooien...mijn vader keek me raar aan maar besloot toch te doen wat ik hem vroeg.
toen de stoel de kamer uitgedragen werd viel opeens mijn favoriete vaas op de grond wat ik heel vreemd vond want hij stond helemaal aan de andere kant van de kamer..
opeens zag ik de geest weer vlakbij mijn kapotte vaas.
die nacht brandde ons huis af helemaal er was niks meer van over...
mijn ouders waren er helemaal kapot van we gingen weer verhuizen nu is alles goed ik zie geen geesten meer,
ons nieuwe huis ziet er goed uit.
en ik heb weer een heleboel nieuwe vriendinnen en vrienden
met andere woorden ik ben blij dat het huis afgebrand is.


Aantal keer bekeken: 4951
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online