Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De gevaarlijke gek.

U leest om dit moment het verhaal De gevaarlijke gek gepost door Nilufer Sagir. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Nilufer Sagir
Gepost op: 2006-4-13

Verhaal:

De gevaarlijke gek
Een ouder echtpaar parkeert de auto langs een bos om een wandeling te maken. Als ze terugkomen, is het al donker geworden. Ze stappen in de auto, maar wanneer de man de motor wil starten, lukt het hem niet. Nadat een aantal pogingen op niets zijn uitgelopen, wil de man hulp gaan halen. Hij adviseert zijn vrouw de autoradio aan te zetten voor het geval ze bang mocht worden. Hij zal voortmaken. Natuurlijk wordt de vrouw na verloop van tijd bang; de nabijgelegen donkere ruïne van de burcht en het bos boezemen haar angst in. Daarom zet ze de radio aan. Na een paar minuten wordt het programma onderbroken voor een politiebericht: uit een inrichting in de omgeving is een uiterst gevaarlijke man ontsnapt! Panisch van angst zet de vrouw de radio meteen weer uit. Ze wil liever niet weten waar de politie denkt dat de man nu is. Opeens meent ze een gedaante over de parkeerplaats te zien glijden. Er gebeurt verder niets, dus probeert ze zichzelf gerust te stellen door zich voor te houden dat haar eigen angst haar parten speelt. Even later hoort ze iets op het dak van de auto, gevolgd door een gelijkmatig geklop. Nu raakt ze echt in paniek, omdat het geluid niet lijkt op dat van een eekhoorntje. Terwijl ze nadenkt over wat haar te doen staat, hoort ze opeens een paar auto's de parkeerplaats oprijden. Er worden schijnwerpers op haar auto gericht en er klinkt een stem: "Dit is de politie. Blijf rustig zitten, verlaat de auto niet!". Op het dak van de auto zit de ontsnapte man, die met het afgehakte hoofd van haar echtgenoot op het dak klopt...

Aantal keer bekeken: 13779
Waardering: 7.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online