Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De hakker.

U leest om dit moment het verhaal De hakker gepost door Sharon Corbey. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Sharon Corbey
Gepost op: 2009-1-21

Verhaal:

De hakker
De hakker…


Een koud winterbriesje waait door m’n haren, de sneeuwvlokken dwarrelen langs m’n gezicht. Met de hoge bergen in het vizier, zoef ik de berg af.
Als het plots heviger begint te waaien en te sneeuwen, lijkt het me het beste om te schuilen, maar vanaf de piste waar ik ben tot aan de herberg is nog zo’n tien minuten en de zwarte wolken komen steeds dichterbij. De dichtstbijzijnde schuilplaats is het bos, als ik richting het bos loop, zie ik plots dat de sneeuw een rode kleur heeft gekregen. Het spoor loopt het bos in en ik volg het spoor.
Hoe dieper ik het bos in ga, hoe duisterder het wordt, ik zie niet zoveel meer en daardoor struikel ik ergens overheen. Ik sta op en kijk waar ik over viel, door de duisternis kan ik het niet goed zien en daarom pak ik het op. Ik schrik als ik zie dat het een been is! Ik laat het been vallen en ren zo hard als ik kan. Als ik even blijf staan om op adem te komen, hoor ik plots geritsel in de bosjes. Ik wil weg rennen, maar het lijkt alsof ik aan de grond genageld sta.
Het geritsel komt steeds dichterbij! Als het plots stopt, voel ik het hijgen in m’n nek, als ik me omdraai kijk ik in twee diepe duistere ogen en hoor ik een zware stem die zegt:’’ Je been.. geef me je been..!!’’
Op dat moment krijg ik de controle over mijn lichaam weer terug. Ik ren door het bos zo hard ik kan, maar het is alsof hij steeds dichterbij komt. Ik kan hem niet ontkomen, plots schiet er een pijn door m’n lichaam en ik val op de grond.
De man heeft me intussen al ingehaald.. hij buigt zich over me heen en de sneeuw wordt rood…


Aantal keer bekeken: 2701
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 37 bezoekers online