Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De hond..

U leest om dit moment het verhaal De hond. gepost door Thomas Vandewalle. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Thomas Vandewalle
Gepost op: 2010-3-21

Verhaal:

De hond.
Een tijdje geleden had esmeralda een hond gekregen. een waakhond. Haar ouders hadden voor ze vertrokken haar gezegt: "voor 21 uur gaan slapen en als je bang bent steek je je hand onder je bed, je hond zal er liggen en likken. dan is alles oke." Esmeralda had uitbundig geknikt. ze was nog nooit echt bang geweest. ze haatte jongens die haar pestten en dan vertelde ze altijd griezelverhalen. het was 21 uur en Esmeralda ging gedienstig slapen. een uur later, om 22 uur hoort ze plots Drup, Drup... Esmeralda word toch wat zenuwachtig en steekt haar hand onder het bed. tot haar opluchting likt de hond. "oef", denkt ze. en ze probeert weer te slapen. weer een uur later, om 23 uur hoorde ze opnieuw Drup, Drup. ze werd opnieuw wat zenuwachtig, zelfs een beetje bang, en stak haar hand onder haar bed. De hond likte. alles was oke. Middernacht. Esmeralda word opnieuw wakker van het gedrup en ze rept zich naar de bedkamer om te kijken of er geen kraan openstond ofzo. ze rent binnen en ziet dat haar hond opgehangen in de douche hangt. op de spiegel staat met het druipende bloed van de hond geschreven: "Mensen kunnen ook likken..."

Aantal keer bekeken: 3506
Waardering: 3.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online